Mies haluaa miettiä ja tavata muita, ennen kuin päättää seurustelusta
Onko tosiaan niin nykyään, että Tinderissä tapaillaan monia yhtäaikaa? Kävin treffeillä ja mies sanoi, että tapaa vielä pari muuta ja ilmoittaa sitten, haluaako jatkaa mun kanssa. Uskomatonta.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Aika montaa naista kiinnostaa tuollainen pelimies. Itselläni oli eräs kaveri joka pyöritti aina kerrallaan n. 3-5 naista. Parasta, että nämä tiesivät siitä, ja kilpailivat tosissaan kaveristani. Kyllä vidutti katsoa vierestä, kun itse olin ujo ja hiljainen, mutta kaveriani pidempi ja takuulla komeampi. Silti oli työn, tuskan ja tuurin takana päästä edes treffeille silloin tällöin, puhumattakaan että sänkyyn.
Eli - pelimiehellä niitä naisia parveilee ympärillä, ja aivan turha yrittää väittää muuta. Naista kiehtoo mies, jonka tietää olevan suosittu.
Älä nyt, mua taas on aina inhottanut se supliikit keskipistemiehet, jotka piirittää ja kehuu maasta taivaaseen ja luulevat olevansa vastustamattomia.
Olen yleensä kiinnostuneempi niistä hiljaisemmista kavereistaan, koska sellainen sosiaalinen pelisilmä ja kohteliasiuus vaan vetoaa muhun enemmän. Ja jos se hiljainen kaveri vielä on komeahko, niin...
Eli olisin valinnut sut mieluummin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika montaa naista kiinnostaa tuollainen pelimies. Itselläni oli eräs kaveri joka pyöritti aina kerrallaan n. 3-5 naista. Parasta, että nämä tiesivät siitä, ja kilpailivat tosissaan kaveristani. Kyllä vidutti katsoa vierestä, kun itse olin ujo ja hiljainen, mutta kaveriani pidempi ja takuulla komeampi. Silti oli työn, tuskan ja tuurin takana päästä edes treffeille silloin tällöin, puhumattakaan että sänkyyn.
Eli - pelimiehellä niitä naisia parveilee ympärillä, ja aivan turha yrittää väittää muuta. Naista kiehtoo mies, jonka tietää olevan suosittu.
Ei ollut mikään pelimies, vaan nörtti teekkari. Ap
Teekkareissa on paljon pelimiehiä
Tee ap itsellesi palvelus ja siirry eteenpäin. Jos sinulla on tunteita, tulet vain satuttamaan itsesi tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Loppuivatko argumentit? Osuiko?
Joopa joo. Takuulla johtuu ujosta ja hiljaisesta luonteestasi että treffit on työn ja tuskan takana. Kiukku, katkeruus ja vittuilu eivät vaikuta mitenkään...
Minäkin harkitsin tuollaista ja vain siksi, että en ollut täysin varma tunteistani. Sittemmin olen varmistunut ja olemme edelleen yhdessä. N
Ap, sun pitää nyt huolestua, koska nuo on läheisriippuvuuden ja huonon itsetunnon merkkejä. Tuollainen tyyppi ei ole "muuten ihan lupaava", koska on valmis pitämään sinua varalla, jos ei parempaa löydy. Hän tulee kokemaan ettet ole hänen arvoisensa, ja että saat olla kiitollinen, että hän kelpuutti sinut. Saat tehdä töitä leputtääksesi ja miellyttääksesi häntä, ja silti hän voi lähteä kuin jänis makuulta, kun kohdalle osuu sellainen nainen, jota alun perin etsi
Noin rikkinäisellä tutkalla oikein kutsut kuspäitä majoittumaan luoksesi, syömään ruokasi, kuluttamaan rahasi, ja tekemään sinulle pari penskaa, joiden hoitamiseen ei osallistu.
Ja siis myös raittiit nörtit voi tehdä tätä. He vaan ei käytä niitä sun rahoja kaljaan vaan muistikortteihin, ei lähde baariin vaan wowiin, ja pettää sinua online.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on vuodesta toiseen täydellinen yllätys, että naiset tykkäävätkin pitkistä ja komeista miehistä. Tämä on minusta täysin käsittämätöntä. Ei, naisia ei kiehdo että mies on suosittu. Naisia kiehtoo se että mies on upea. Kateudesta vihreät muut miehet yrittävät sitten länkyttää milloin mitäkin.
Tuohan ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta vaikkapa itse kuulin kymmeniä, kymmeniä kertoja: "Oot hyvännäköinen, kiva, mutta..." Sitten tuli sitä tavanomaista lässytystä, kuten en etsi parisuhdetta, en ehdi nyt, elämäntilanne sitä ja tätä, ehkä vielä joskus jne.
Nykyään olen naimisissa, lapsikin on, mutta en suomalaisen kanssa. Kyllästyin siihen kierelyyn, kaarteluun ja selittelyyn. Enkä ole todellakaan ainoa tuttavapiiristäni joka vetänyt samat johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, mua taas on aina inhottanut se supliikit keskipistemiehet, jotka piirittää ja kehuu maasta taivaaseen ja luulevat olevansa vastustamattomia.
Olen yleensä kiinnostuneempi niistä hiljaisemmista kavereistaan, koska sellainen sosiaalinen pelisilmä ja kohteliasiuus vaan vetoaa muhun enemmän. Ja jos se hiljainen kaveri vielä on komeahko, niin...Eli olisin valinnut sut mieluummin :)
Anteeksi suora kysymys mutta oletko yksinkertainen? Katkeruus naisia kohtaan paistaa tuosta kirjoittajasta kilometrin päähän, ja alat lässyttää kohteliaisuudesta ja sosiaalisesta pelisilmästä.
No älä nyt suostu varalla olemaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on vuodesta toiseen täydellinen yllätys, että naiset tykkäävätkin pitkistä ja komeista miehistä. Tämä on minusta täysin käsittämätöntä. Ei, naisia ei kiehdo että mies on suosittu. Naisia kiehtoo se että mies on upea. Kateudesta vihreät muut miehet yrittävät sitten länkyttää milloin mitäkin.
Tuohan ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta vaikkapa itse kuulin kymmeniä, kymmeniä kertoja: "Oot hyvännäköinen, kiva, mutta..." Sitten tuli sitä tavanomaista lässytystä, kuten en etsi parisuhdetta, en ehdi nyt, elämäntilanne sitä ja tätä, ehkä vielä joskus jne.
Nykyään olen naimisissa, lapsikin on, mutta en suomalaisen kanssa. Kyllästyin siihen kierelyyn, kaarteluun ja selittelyyn. Enkä ole todellakaan ainoa tuttavapiiristäni joka vetänyt samat johtopäätökset.
Et ole hyvännäköinen. Ei ole sen mutkikkaampi juttu. Tai sitten luonteessasi on jotain mikä pilaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin harkitsin tuollaista ja vain siksi, että en ollut täysin varma tunteistani. Sittemmin olen varmistunut ja olemme edelleen yhdessä. N
Ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisillä ole minkäänlaista tunneälyä enää? Ei kukaan olisi päästänyt mitään noin älytöntä hampaidensa aidan takaa kultaisella 90-luvulla.
Tuohan on törkeä loukkaus.
No kuule ihan varmasti päästi. Itse sain saman tapaista kommenttia nuorelta mieheltä 2000-luvun alussa. Taatusti lavatansseissakin on joku renkipoika samoja juttuja laukonut.
Ahah! Minä sanoin 90-luvulla! En 2000-luvun alussa.
Renkipojista en tiedä mitään, olen aina asunut isolla kirkolla, jossa ainoat rengit ovat taksirenkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisillä ole minkäänlaista tunneälyä enää? Ei kukaan olisi päästänyt mitään noin älytöntä hampaidensa aidan takaa kultaisella 90-luvulla.
Tuohan on törkeä loukkaus.
No kuule ihan varmasti päästi. Itse sain saman tapaista kommenttia nuorelta mieheltä 2000-luvun alussa. Taatusti lavatansseissakin on joku renkipoika samoja juttuja laukonut.
Ahah! Minä sanoin 90-luvulla! En 2000-luvun alussa.
Renkipojista en tiedä mitään, olen aina asunut isolla kirkolla, jossa ainoat rengit ovat taksirenkejä.
Osaan lukea. Voithan sinä kuvitella että maailma muuttui täysin ja tunneäly katosi 3-7 vuodessa. Itse en sitä usko. Etkä ole kovinkaan nokkela.
Vierailija kirjoitti:
ketju täynnä jotain keksi-ikäisiä kantturoita?
toi on ihan normaali toimintatapa. fiksua sitä ei ole sano ääneen.
ne reikänne ei ole maapallon keskipisteitä, edelleenkään
Onnittelut vastenmielisimmän ihmisen tittelistä. Et mene kenelläkään fiksulla ihmisellä jatkoon.
Se haluaa ensin kerätä itselleen kuningasvärisuoran eri sukupuolitauteja ja lopulta "valitseekin" sinut, kuin pokemonin.
Itse estäisin moisen (töpö)häntäheikin heti.
Vierailija kirjoitti:
Normitouhua. Jos ei tapaile viittä yhtäaikaa ja takana ole 250 kaatoa, ei ihmisestä ole mihinkään parisuhdemarkkinoilla.
Toimiii varmaan naistenkin kohdalla samoin.
Ja hyväksyt tämän?
Jos et niin älä ihmettelä, jos naisetkaan ei hyväksy!
Hahaha sanoisin että herra on hyvä ja valitsee kun aikansa parempaa metsästää.
Voi vaan olla että minä en ole enää omasta halusta valintatilaisuudessa mukana.
Vierailija kirjoitti:
ketju täynnä jotain keksi-ikäisiä kantturoita?
toi on ihan normaali toimintatapa. fiksua sitä ei ole sano ääneen.
ne reikänne ei ole maapallon keskipisteitä, edelleenkään
No kyllähän se on , edelleenkin. Kaikki maailmassa liirtyy siihen asiaan.
Miehetkö muka ei kato kuorta ja koita taktikoida??
Loppuivatko argumentit? Osuiko?