Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa miettiä ja tavata muita, ennen kuin päättää seurustelusta

Vierailija
21.06.2021 |

Onko tosiaan niin nykyään, että Tinderissä tapaillaan monia yhtäaikaa? Kävin treffeillä ja mies sanoi, että tapaa vielä pari muuta ja ilmoittaa sitten, haluaako jatkaa mun kanssa. Uskomatonta.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla oli myös joskus mies joka ihan suoraan sanoi että hänen pitää katsoa tuleeko yhdestä toisesta jutusta jotain ensin :D sitten pisti viestiä parin kk päästä että ei tullut, vastasin että harmi, mä tapasin toisen ja olen nykyään sen kanssa.

Vierailija
102/129 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin mies sanoi ettei ole varma haluaako mitään vakavaa. Samaan aikaan Tinder lauloi hänellä. Moikka vaan sitten, en jää odottamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sinäkin haluat. Jos ei kwlpaa, unohda tyyppi. En jaksaisi vaivautua tuollaisen kanssa mihinkään.

Vierailija
104/129 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten ihqu mies. Olet jopa päässyt ehkä toiselle karsintakierrokselle- not. Sillä on tähtäimessä kauniimmat/ nuoremmat/ iso- tissisemmät naikkosen, yrittää laittaa sut vaihtopenkille venaamaan, jos noi ei onnistu, niin sitten kelpaat poluksi. Ihan oikeasti?

Vierailija
105/129 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenpä uggelille sama temppu. Toi swaippaaminen veks on liian helppoa. Anna äijän luulla, mutta etsi joku, joka on tosissaan sillä välin. Ja kun äijä ottaa yhteyttä( varmasti ottaa, ei tommonen limanuljaska mitään saa), niin kerrot, että hän oli vain varalla, että tapailit muita, ja löysit paremman.

Vierailija
106/129 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että kun mies löytää itselleen sen oikean, hän tekee kaikkensa pitääkseen tuon löydön. Jos mies taas haluaa katsella, hän ei ole löytänyt sitä oikeaa. Puhun kokemuksesta. Olen 50-vuotias nainen ja tiedän mistä puhun. Aikanaan kun tuli tapailtua miehiä, osasin kyllä erottaa nämä pelailijat, jätin ne omaan arvoonsa. Kyllä minua ainakin on piiritetty kun mies on ollut tosissaan kiinnostunut. Itse en syty helposti, joten tämä vaatii mieheltä viitseliäisyyttä. Jos mies ei jaksa piirittää, mielestäni hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Miehet haluavat saalistaa, tämä tosiasia ei ole muuttunut mihinkään. Voihan sitä myös nainenkin saalistaa vaikka isompaa rahapussia, näitäkin on.

Vierailija
107/129 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro sit miten meni!

Vierailija
108/129 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin löytyy. Näpäytä sitä ja jatka eteenpäin.

T. DI nainen

Vierailija
109/129 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä miehillä, joilla on kysyntää, on vara tuollaseen toimintaan. Ilmeisesti löytyy naisia, jotka jää odottamaan vuoroaan.

Vierailija
110/129 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että kun mies löytää itselleen sen oikean, hän tekee kaikkensa pitääkseen tuon löydön. Jos mies taas haluaa katsella, hän ei ole löytänyt sitä oikeaa. Puhun kokemuksesta. Olen 50-vuotias nainen ja tiedän mistä puhun. Aikanaan kun tuli tapailtua miehiä, osasin kyllä erottaa nämä pelailijat, jätin ne omaan arvoonsa. Kyllä minua ainakin on piiritetty kun mies on ollut tosissaan kiinnostunut. Itse en syty helposti, joten tämä vaatii mieheltä viitseliäisyyttä. Jos mies ei jaksa piirittää, mielestäni hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Miehet haluavat saalistaa, tämä tosiasia ei ole muuttunut mihinkään. Voihan sitä myös nainenkin saalistaa vaikka isompaa rahapussia, näitäkin on.

Tässä on juuri se ongelma, että kerää pelimiehiä ympärilleen. Pelimiehet jaksaa piirittää, kunnes saavat haluamansa. Tavallinen mies luulee, ettei naista kiinnosta, jos kipinää ei synny.

Vierailija
111/129 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
112/129 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole normaalia, että tavataan muitakin, jos ei edes seurustella vaan vasta mietitään asiaa?

Vierailija
113/129 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole normaalia, että tavataan muitakin, jos ei edes seurustella vaan vasta mietitään asiaa?

Jos osuu tarpeeksi hyvä kohdalle, silloin ei tarvitse miettiä. Ei kannata tyytyä, muista se :)

Vierailija
114/129 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse osaa kuvitella tilannetta, jossa olen kiinnostunut jostakin ihmisestä mutta silti haluaisin tapailla muita ja ottaa riskin, että se ihminen sillä aikaa löytää jonkun toisen. Mutta vielä suurempi ongelma tässä on, jos mies todellakin sanoi aikovansa ensin tavata muita ja päättävänsä sitten seurustelusta.

Vierailija
115/129 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään myönsi asian. Yhdelle tutulle tuli järkytyksenä kun hetken seurustelun jälkeen selvisi, että tapailuvaiheessa mies oli tapaillut montaa muutakin (ja myös harrastanut seksiä heidän kanssaan)

Eihän ne vuosisadan rakkaustarinoita taida olla.  Ihmiset ovat kuin ilmaisia prostituutteja toisilleen.  Kuvastosta valitaan.  Noin kun on,  niin ok.

Vierailija
116/129 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että "OK, katselen sitten itsekin muita."

Ja todellakin voit katsella muita, ja tapaillakin. Jos löydät paremman ennen kuin tänä uros ilmoittaa jatkoaikeistaan, voit hyvällä omallatunnolla sanoa, että ei enää kiinnosta.

Vierailija
117/129 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo päättänyt, että en edes unelmoi parisuhteesta tällä Tinderin aikakaudella. Miehet selkeästi välttävät mitään sitoutumista, kun aina voi tulla jokin upeampi tai villimpi tapaus vastaan.. En sitten tyydy minäkään, tapailen jos jokin oikein hyvä tulee vastaan mutta sen kummempaa en aio panostaa minäkään. Liian monta pettymystä jo takana. Onhan tuota vientiä itsellä sen verran hyvin. Yllättävän usein ne kuitenkin marisee myöhemmin perään, mutta voi voi 😂

Vierailija
118/129 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että "OK, katselen sitten itsekin muita."

Ja todellakin voit katsella muita, ja tapaillakin. Jos löydät paremman ennen kuin tänä uros ilmoittaa jatkoaikeistaan, voit hyvällä omallatunnolla sanoa, että ei enää kiinnosta.

Tämä! Tapailkaa muita vaan samalla jotta ne miehet näkee, että vientiä olisi kyllä. Oma tapaus sai näpäytyksen ja tietää nyt, että en istu himassa istumassa.

Vierailija
119/129 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään sarjadeittaillaan. Plussaa siitä, että sanoi asian suoraan. 

Vierailija
120/129 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä tilanne voisi olla? Millä lailla "mietitään asiaa"?

On tietysti ihan normaalia, että jos on tavannut vain yhden kerran jonkun henkilön, ei voi vielä tietää, tuleeko jutusta mitään, mutta luultavasti tietää kuitenkin, onko toinen kiinnostava. Jos ei ole, niin silloin lienee suurempi tarve tavata muita ja etsiä joku kiinnostava, kuin jos toinen kolahti ja tuntui vahvasti potentiaaliselta. Jos pitää tavata useampia voidakseen vertailla näitä ja miettiä, kenellä olisi eniten hyviä ominaisuuksia, tällöin ei ilmeisesti ole oikeasti kiinnostunut kenestäkään.

Kaikki henkilöt, joiden kanssa on oikeasti tullut ihastuminen ja/tai suhde, ovat olleet niitä. jotka ovat jollain lailla kolahtaneet jo ensitapaamisella. Ei välttämättä silloin tiedä, haluaako suhteen toisen kanssa, mutta tietää ainakin tämän olleen niin kiinnostava, että haluaa tavata uudestaan ja selvittää, mitä jutusta voisi tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi