Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimit, jos sinulla on useita deittivaihtohtoja

Vierailija
26.05.2021 |

Oletetaan että sinulla on deittisivulla profiili ja olet löytänyt 3 hyvää vaihtoehtoa ja haluat tavata heidät, ennenkuin päätät jatkosta mitään. Yhden kanssa saat sovittua treffit jo tälle päivällä, seuraava viikonloppuna ja kolmas vasta viikon päästä.
Eka on ihan ok, miten pidät hänet vaihtoehtona siihen asti että olet tavannut muutkin?
Tai jos hyviä vaihtoehtoja tuleekin lisää, jatkatko viestittelyä ja pitkität tapaamisen sopimista kunnes nuo 3 selvinnyt?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt ihan samaa joten jään seuraamaan vastauksia. Tällä hetkellä mulla on kaksi vaihtoehtoa, joista "Villen" olen tavannut kahdesti ja "Kallen" kerran. Tälle Villelle olen kertonut, kun menin treffeille Kallen kanssa, koska hänelle on helppo kertoa tuollaisia asioita, mutta Kallelle en kertonut, kun menin tapaamaan Villeä toisen kerran.

Vierailija
2/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein sen virheen, että kerroin deitille, että katson toisen vaihtoehdon ennenkuin päätän. No se loppui heti siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot tietty kaikki! Laitat sille ekalle että sulla on kiireitä mutta palataan (kyllä se vkon odottaa). Et kuitenkaan vaikuta hänestä niin innostuneelta (Ok vain) joten toiv nuo muut parempia.

On ihan normaalia katsoa vaikka kuinka monta yhtä aikaa.

Vierailija
4/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suuhoito saa jäädä matkaan.

Vierailija
6/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan ok" ei riitä.

Vierailija
7/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tein sen virheen, että kerroin deitille, että katson toisen vaihtoehdon ennenkuin päätän. No se loppui heti siihen.

Virheen? Mistä lähtien rehellisyys on ollut virhe?

Vierailija
8/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sovi useita treffejä päällekkäin. Jos on kolme kiinnostavaa, sovin treffit heistä yhden kanssa. Jos hänen kanssaan ei heti ekoilla treffeillä tule tunnetta etten halua katsoa muita kortteja enää, tiedän että hän on minulle väärä ja voin sopia hyvillä mielin treffit seuraavan kanssa. Ja tätä ekaa en tietenkään sitten enää tapaa.

Vierailija
9/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin ihan fiiliksellä, eli sopisin treffit kaikkien kanssa samaan aikaan samaan paikkaan. Kimppatreffit, niinkuin unelmien poikamies! Tinderpersoonat pitävät kilpailusta ja turhasta pätemisestä, niin pätevin paskanjauhaja pääsisi koeajolle.

Vierailija
10/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin aloittaa näiden kolmen tapaamisesta ja selvittää, että syttyykö kipinä heistä kenenkään kanssa. Uteliaisuudesta varmaan haluaisin tavata heidä kaikki (Tai sitten pessimistinä en uskoisi, että "heti" tärppäisi).

En kertoisi heistä kenellekään, että tapaan / tapailen muitakin. -En toisaala kieläsikään, jos joku heistä asiaa kysyisi. -  Minusta,, jos on nettideittipalvelimella tulee ymmärtää, että aika moni voi vähintään sopia tretfejä ja tavata useamman kanssa, eikä omistautua heti vain yhdelle.

Itse pitäsin määrän kerraallaan kolmessa tai neljässä. Näin pystyisn paremmin keskittymään heistä jokaiseen, kun saattaisin muistaa, miä olemme kirjoitelleet. Tosin olen ollut ymmärtävinäni, että ihmiset tapaava antaa hyvinkin eri merkityksiä sanoille.

Esimerkiksi minulle aktiivinen liikunnan harrastamien on muutakin kuin kaksi tai joskus kolme kertaa viikossa kuntosalilla käynti, mutta ei kuitenkaan ni-in  inensiivistä kuin muutama vuosi sitten Ensitreffit alttarilla olleella miehellä, jolle liikunta, kuten pyöräily oli niin rakasta, että jäi melkein mielikuva, että hän olisi mieluusti halunnut ottaa oman fillarinsa sänkyyn kolmanneksi pyöräksi.  Entä sitten mitä on vaikka aktiivinen kulttuurin seuraaminen? Tai kohtuullien alkoholin käyttö.

Kun olen kaikki tavannut, niin joudun päättämään sen haluanko vielä yrittää ja katsoa uusia vaihtoehtoja vai en. - En jatka muiden katsomista, jos ainakin yhden kanssa olen sopinut jo uudesta tapaamisesta.

En toisaalta nyt osaa sanoa, että kuinka monet onnistuneet treffi äytyisi olla takana, jolloin olisin niin vakuutunu, että en haluaisi edes ajatella siä vaihtoehoa, että palaisin lähtöruuuu ja kasosin löytäisinkö uusia vihoehoehtoja. Onhan näet mahdollista, että hyvinkin alkanu tapailuksi kehitynyt suhde saa miltei yhtä nopean päätöksen tai sitten pääyy parhaimmassakin tapauksessa vain kaveruuteen tai jopa ystävyyteen.  

Mutta sitä toivosi löytävänsä kumppanin ei enää niinkää leikki tai peli kaveria. Tiedän myös nauttivani niin paljon sinkkudesta, että ihan kaikkien kanssa en ole valmis saati halukas yrittää parisuhdetta; se ei olisi reilua kummallekaan meistä

Sinkkumies

Vierailija
11/22 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut virhe, hän ei vain halunnut olla pelinappula Napakympissäsi. Ensi kerralla keskity yhteen kerrallaan, äläkä jätä ihmisiä roikkumaan kunnes löydät parempaa. Sinun kaltaisesi ihminen tulee pettämään heti, kun parempi näkyy kiikarissa, joten olet ajanhukkaa.

Vierailija
12/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut virhe, hän ei vain halunnut olla pelinappula Napakympissäsi. Ensi kerralla keskity yhteen kerrallaan, äläkä jätä ihmisiä roikkumaan kunnes löydät parempaa. Sinun kaltaisesi ihminen tulee pettämään heti, kun parempi näkyy kiikarissa, joten olet ajanhukkaa.

Kyllä kiikarointi loppuu heti, jos se oikea kolahtaa kohdalle, siihen saakka voi vapaasti etsiä ja tapailla.

Vierailija
13/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin aloittaa näiden kolmen tapaamisesta ja selvittää, että syttyykö kipinä heistä kenenkään kanssa. Uteliaisuudesta varmaan haluaisin tavata heidä kaikki (Tai sitten pessimistinä en uskoisi, että "heti" tärppäisi).

En kertoisi heistä kenellekään, että tapaan / tapailen muitakin. -En toisaala kieläsikään, jos joku heistä asiaa kysyisi. -  Minusta,, jos on nettideittipalvelimella tulee ymmärtää, että aika moni voi vähintään sopia tretfejä ja tavata useamman kanssa, eikä omistautua heti vain yhdelle.

Itse pitäsin määrän kerraallaan kolmessa tai neljässä. Näin pystyisn paremmin keskittymään heistä jokaiseen, kun saattaisin muistaa, miä olemme kirjoitelleet. Tosin olen ollut ymmärtävinäni, että ihmiset tapaava antaa hyvinkin eri merkityksiä sanoille.

Esimerkiksi minulle aktiivinen liikunnan harrastamien on muutakin kuin kaksi tai joskus kolme kertaa viikossa kuntosalilla käynti, mutta ei kuitenkaan ni-in  inensiivistä kuin muutama vuosi sitten Ensitreffit alttarilla olleella miehellä, jolle liikunta, kuten pyöräily oli niin rakasta, että jäi melkein mielikuva, että hän olisi mieluusti halunnut ottaa oman fillarinsa sänkyyn kolmanneksi pyöräksi.  Entä sitten mitä on vaikka aktiivinen kulttuurin seuraaminen? Tai kohtuullien alkoholin käyttö.

Kun olen kaikki tavannut, niin joudun päättämään sen haluanko vielä yrittää ja katsoa uusia vaihtoehtoja vai en. - En jatka muiden katsomista, jos ainakin yhden kanssa olen sopinut jo uudesta tapaamisesta.

En toisaalta nyt osaa sanoa, että kuinka monet onnistuneet treffi äytyisi olla takana, jolloin olisin niin vakuutunu, että en haluaisi edes ajatella siä vaihtoehoa, että palaisin lähtöruuuu ja kasosin löytäisinkö uusia vihoehoehtoja. Onhan näet mahdollista, että hyvinkin alkanu tapailuksi kehitynyt suhde saa miltei yhtä nopean päätöksen tai sitten pääyy parhaimmassakin tapauksessa vain kaveruuteen tai jopa ystävyyteen.  

Mutta sitä toivosi löytävänsä kumppanin ei enää niinkää leikki tai peli kaveria. Tiedän myös nauttivani niin paljon sinkkudesta, että ihan kaikkien kanssa en ole valmis saati halukas yrittää parisuhdetta; se ei olisi reilua kummallekaan meistä

Sinkkumies

Ottakaa naiset mallia tästä. Näin kaikki miehet toimivat, jos vain pystyvät. Miksi naisten pitää olla niin hölmöjä, että tyytyy vain yhteen.

Vierailija
14/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen nykyään niin että tapaan sen kiinnostavimman ensin ja sitten seuraavaksi kiinnostavimman. Muita pidän "holdissa", ja aina on helppo sanoa kuka on se jonka kanssa eniten jutut menee yksiin. Nytkin mulla on hirveä määrä deittejä tiedossa, viime viikonloppuna oli yks joka ei toiminut, tänä viikonloppuna seuraava, jonka kanssa toivottavasti menee niin hyvin että muita deittejä ei enää tarvita. Viis muuta ainakin odottamassa. Muille sanon että on kiireitä ja ehdin tavata vasta x päivänä. Yleensä miehillä vaihtoehtoja vähemmän ja heille sopii toi odottaminen. Aiemmin kävin ristiin deiteillä ja se ei kyllä toiminut ollenkaan. Kerran meinasin mennä deiteille samaan paikkaan, jossa toinen deitti oli ollut juuri lastensa kanssa. Olisi ollut tosi epämiellyttävä kohtaaminen, jos tuuri olisi ollut huono. 

Vierailija
15/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut Google Meetin käyttöön. Jos mies vaikuttaa kiinnostavalta viestien perusteella, ehdotan videoyhteyttä. Nopea tapa huomata, sujuuko juttu myös "livenä". Moni jättäytyy siinä vaiheessa mieluummin pois, joten karsintaa tapahtuu joka tapauksessa luonnollisesti. Yhden kanssa on sovittu tapaaminen viikonlopuksi parin Meetin perusteella ja varmaan jo sitä ennen jutellaan vielä.

Vierailija
16/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut hankalaksi sen, että miehiä on vaikea saada treffeille. Löytyy monta kenen kanssa juttu luistaa, mutta on lapsiviikko, harrastuksia, töitä ja vaikka mitä. Miksi roikkuvat deittipalstalla, jos ei ole aikaa sopia edes niitä ekoja treffejä? Tuskin on sitten aikaa kovin tiiviisti seurustellakaan. Toki voi olla, että noi on tekosyitä sille, että olenkin varalla ja deittailee muita, mutta vaikea uskoa.

Vierailija
17/22 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se että hyviä vaihtoehtoja on näennäisesti tarjolla paljon, niin oikeasti hyviä ei niin montaa ole.

Vierailija
18/22 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä miellyttää eniten. naiset ja priorisointi :DD

ei kai kannata käynnistää ruohonleikkuria yhen

heinän takia..

Vierailija
19/22 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin paluulta teini-ikään näin 50-vuotiaan naisen näkökulmasta. En kyllä jaksaisi tuollaista ollenkaan. Parempi löytää kumppani jotain muuta kautta ja välttää kaikki tuo pelaaminen ja puljaaminen.

Vierailija
20/22 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin paluulta teini-ikään näin 50-vuotiaan naisen näkökulmasta. En kyllä jaksaisi tuollaista ollenkaan. Parempi löytää kumppani jotain muuta kautta ja välttää kaikki tuo pelaaminen ja puljaaminen.

Sitä muuta kautta vaihtoehtoja ei paljoa ole. 80-luvulla kumppanit löydettiin useimmiten baarista. Harva fiksu 50v notkuu nykypäivänä viikottain baarissa, tai en minä ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme