Mies haluaa miettiä ja tavata muita, ennen kuin päättää seurustelusta
Onko tosiaan niin nykyään, että Tinderissä tapaillaan monia yhtäaikaa? Kävin treffeillä ja mies sanoi, että tapaa vielä pari muuta ja ilmoittaa sitten, haluaako jatkaa mun kanssa. Uskomatonta.
Kommentit (129)
Tietenkin sanot itse samoin. Älkää olko lällyköitä naiset.
En jäisi taistelemaan kyseisen miehen huomiosta. Saakoot joku niistä muista treffikumppaneista tällaisen helmen. Jos haluaa tapailla muita ennen sitoutumista niin sen voi tehdä myös kertomatta. Sovitaan seuraava treffikerta ja sitä odotellessa käydään muiden kanssa treffeillä.
Sinusta tuntuu vielä hyvältä, kun hän tulee luoksesi koska olet paras!
Naisethan tehnyt noin aina. Ainakin nettitreffien aikana. Ei kannata ihastua vielä liikaa ekoilla treffeillä. Kun naisella on kuitenkin 100 muutakin ehdokasta. Nykyään naiset hankkivat lapsia yksinään. Ei löydy miestä kun kukaan ei kelpaa. Tämä ilmiö on vaatenmielinen yhteiskunnan mahdollistama naisten itsekkyyden huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisillä ole minkäänlaista tunneälyä enää? Ei kukaan olisi päästänyt mitään noin älytöntä hampaidensa aidan takaa kultaisella 90-luvulla.
Tuohan on törkeä loukkaus.
Kyllä kultaisella 90-luvullakin liikkui samantyyppisiä sarjadeittailijoita. Et vain onneksesi törmännyt heihin.
If you have to choose between me and another person, don't choose me.
Eli jos tarttee valita ja pitää oikeasti MIETTIÄ JA HARKITA että haluaako olla toisen kanssa, koko harkinta on ihan turhaa. Luvassa jotain taskulämmintä töpsöttelyä. Vaikkei olisi nopea rakastumaan tai edes ihastumaan, viehätys ja ihastus on todellista ja aitoa muutaman näkemisen myötä. Suhteessa on usein miettimistä sitten mutta kyllä sen tietää alkuvaiheessa että haluaako olla toisen kanssa jos haluaa.
Olisit sanonut, että on mullakin vielä muutama tässä tapaamatta :)
Olen deletoinut välittömästi myös ne tyypit, jotka on sanoneet että voitais olla kavereita. Ei todellakaan ole minuuttiakaan aikaa tollasille tuumaajille. Eikä vaan yhtään kiinnosta, vaikka ensin ois vähän kiinnostanutkin. Kun ei homma lähde niin ei lähde. Siinä aika turha alkaa kaveeraamaan, hehheh.
Well... Mies kuvittelee olevansa karkkikaupassa, jossa on maistiaiset.
Itse sanoisin, että herra on hyvä ja jatkaa tyylillään, mutta minun osaltani tämä päättyy nyt tähän.
Ei kai sun sitä pakko lempata ole, mutta tapaile nyt ihmeessä muitakin. Tuskin hän kovin ihastunut on, vaikka niin toivoisitkin. Uutta putkeen vaan! Jos tää kaveri vielä ottaa yhteyttä, niin päätä vasta silloin mitä teet. Silkasta itsekunnioituksesta en olisi enää itse se yhteyttä pitävä osapuoli.
Ei sitä ääneen sovi sanoa vaikka niin tekisin.
Mut toisaalta, jätkä on rehellinen. Jopa kiusallisuuten asti mutta kuitenkin. Ei rehellisyyskään ihan huono asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Well... Mies kuvittelee olevansa karkkikaupassa, jossa on maistiaiset.
Itse sanoisin, että herra on hyvä ja jatkaa tyylillään, mutta minun osaltani tämä päättyy nyt tähän.
Todennäköisemmin mies on pettynyt monta kertaa kun on ihastunut ensi treffeillä. Nyt mies suojelee itseään pettymykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin tuollaisen miehen heti. En tee mitään miehellä, joka ei tiedä mitä tahtoo. Kyl se otti muutamaan kertaan yhteyttä. Kysyin, että onko sun tiput tippunut koronan, kun minulle viestittele.
Sama.
jos jo potentiaalisen suhteen alkuvaiheessa annat miehen talloa päältä ja sylkea perään, se on se kunnioituksen taso minkä sille opetat. Sama toisinpäin, kyllä me naisetki osataan leikkiä miehille.
Mies ei vaan joko tiedä mitä haluaa ja se tarkoittaa sitä että ei tiedä, haluaako hänet. Ja se opetushan menee että mies rakastuu heti, nainen hitaammin.
Eipä kannata tuohon aikaansa tuhlata. Jos soittelee perään, niin sano, että sulla on kolmet treffit sovittuna, että ilmoittelet sitten mihin tulokseen päädyt.
Miehiä ei ikinä auta päästää niskan päälle. Muuten ne alkavat kuvitella, että olet piika ja itsestään selvyys. Mä joudun aina muutaman vuoden välein palauttamaan oman ukkoni maan pinnalle, kun hän alkaa pitää mua itsestään selvyytenä. Kun ukko huomaa, että muitakin ottajia on, niin alkaa taas oma muija kiinnostaa. Lapsellistahan tuo on, mutta kun mies on tyhmä, niin se on.
Älä sä ole yhtä tyhmä kuin minä. Ota mies joka valitsee heti just sut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin tuollaisen miehen heti. En tee mitään miehellä, joka ei tiedä mitä tahtoo. Kyl se otti muutamaan kertaan yhteyttä. Kysyin, että onko sun tiput tippunut koronan, kun minulle viestittele.
Sama.
jos jo potentiaalisen suhteen alkuvaiheessa annat miehen talloa päältä ja sylkea perään, se on se kunnioituksen taso minkä sille opetat. Sama toisinpäin, kyllä me naisetki osataan leikkiä miehille.
Mies ei vaan joko tiedä mitä haluaa ja se tarkoittaa sitä että ei tiedä, haluaako hänet. Ja se opetushan menee että mies rakastuu heti, nainen hitaammin.
Mies rakastuu nopeammin kuin nainen ja siksi miehen kannattaakin suhtautua treffeihin vähän kyynisesti. Kun suurella todennäköisyydellä toisien tai kolmansienkin treffien jälkeen nainen onkin löytänyt paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika montaa naista kiinnostaa tuollainen pelimies. Itselläni oli eräs kaveri joka pyöritti aina kerrallaan n. 3-5 naista. Parasta, että nämä tiesivät siitä, ja kilpailivat tosissaan kaveristani. Kyllä vidutti katsoa vierestä, kun itse olin ujo ja hiljainen, mutta kaveriani pidempi ja takuulla komeampi. Silti oli työn, tuskan ja tuurin takana päästä edes treffeille silloin tällöin, puhumattakaan että sänkyyn.
Eli - pelimiehellä niitä naisia parveilee ympärillä, ja aivan turha yrittää väittää muuta. Naista kiehtoo mies, jonka tietää olevan suosittu.
Ei ollut mikään pelimies, vaan nörtti teekkari. Ap
Asberger tms autismin kirjoa miehellä. Väistit luodin, onneksi olkoon.
Vastaa sille, että haluat vielä koeajaa kymmenkunta muuta miestä ja palaat sen jälkeen asiaan.
Siis AP on käynyt miehen kanssa treffeillä KERRAN, ja koska mies ei ole valmis aloittamaan seurustelua, on tämä selvä sika-pelimies?
Nettitreffeillä ja tapailuvaiheessa on täysin normaalia tapailla myös muita. Harva kokee salamarakastumista ja senkin kanssa tulisi suhdetta pohtia järjen kanssa: oletteko oikeasti yhteensopivia, miten toisen ajatukset, arvot, tulevaisuuden haaveet ja luonne sopii omaasi, mistä olette eri mieltä ja miten asian voisi ratkaista (esim. Toinen haluaa 10 lasta, toinen ei yhtään). Kaikki harvemmin selviää ensitapaamisella, joten aikaa kuluu kun toiseen tutustuu. Tässä tutustumisvaiheessa voi aivan vapaasti olla useamman kanssa samaan aikaan, toki mies on vähän yksinkertainen, kun menee tuon ääneen sanomaan.
Tavata muita, just joo.
Ei ainakaan ota sinua vakavasti. Tarkoitus on haalia naisia oikealta ja vasemmalta mahdollisimman paljon.