Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa miettiä ja tavata muita, ennen kuin päättää seurustelusta

Vierailija
21.06.2021 |

Onko tosiaan niin nykyään, että Tinderissä tapaillaan monia yhtäaikaa? Kävin treffeillä ja mies sanoi, että tapaa vielä pari muuta ja ilmoittaa sitten, haluaako jatkaa mun kanssa. Uskomatonta.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää testata kenen kanssa seksi tuntuu parhaimmalta. En vain ymmärrä miksi mies kertoi sinulle muista naisista.

Vierailija
22/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketju täynnä jotain keksi-ikäisiä kantturoita? 

toi on ihan normaali toimintatapa. fiksua sitä ei ole sano ääneen.

ne reikänne ei ole maapallon keskipisteitä, edelleenkään 

Ei ole, ei.

Mutta, mutta.

Ei meidän maailman keskipiste ole yksi naisia shoppaileva ”norsu posliinikaupassa”.

🤦‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä MIES. Oikea palkinto!

Veikkaan, että tälle tyypille jää kyllä luu vetävän käteen.

Kikkailee itsensä ulos kiinnostuksesta.

Tollo.

Ja joku vielä ottaa kikkailun jälkeen?

Ottaisitko sä aapee tuon tyypin sitten, kun on katsellutpari muuta ostosmahdollisuuttaan?

Onhan tuossa hyvää se reipas rehellisyys, mutta...

Mies vaikutti kyllä muuten tosi lupaavalta. En tiedä, mitä tekisin. Ap

Hakeudu terapiaan. Läheisriippuvuutta pystytään hoitamaan.

Täysjärkinen etsisi uuden.

Vierailija
24/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen unelmien poikamies... 😅

Vierailija
25/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisillä ole minkäänlaista tunneälyä enää? Ei kukaan olisi päästänyt mitään noin älytöntä hampaidensa aidan takaa kultaisella 90-luvulla.

Tuohan on törkeä loukkaus.

No kuule ihan varmasti päästi. Itse sain saman tapaista kommenttia nuorelta mieheltä 2000-luvun alussa. Taatusti lavatansseissakin on joku renkipoika samoja juttuja laukonut.

Vierailija
26/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa

Vierailija
27/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo.

Ottaisitko sä aapee tuon tyypin sitten, kun on katsellutpari muuta ostosmahdollisuuttaan?

Äh, huijaat itseäsi.

Vierailija
28/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä muutama muija koeajaa ennen valintaa 😂

Vierailija
29/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt helkkarissa ap jää odottamaan.😳

Vierailija
30/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaa naista kiinnostaa tuollainen pelimies. Itselläni oli eräs kaveri joka pyöritti aina kerrallaan n. 3-5 naista. Parasta, että nämä tiesivät siitä, ja kilpailivat tosissaan kaveristani. Kyllä vidutti katsoa vierestä, kun itse olin ujo ja hiljainen, mutta kaveriani pidempi ja takuulla komeampi. Silti oli työn, tuskan ja tuurin takana päästä edes treffeille silloin tällöin, puhumattakaan että sänkyyn.

Eli - pelimiehellä niitä naisia parveilee ympärillä, ja aivan turha yrittää väittää muuta. Naista kiehtoo mies, jonka tietää olevan suosittu.

Vierailija
31/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Kyllä sen tietää heti, haluaako toisen kanssa olla. Tuossahan ap on vain varavaihtoehto, jossei muut miellytäkään.

Vierailija
32/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pelkkä provo, ei kukaan ole noin tyhmä (koskee siis molempia).

Vierailija
33/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika montaa naista kiinnostaa tuollainen pelimies. Itselläni oli eräs kaveri joka pyöritti aina kerrallaan n. 3-5 naista. Parasta, että nämä tiesivät siitä, ja kilpailivat tosissaan kaveristani. Kyllä vidutti katsoa vierestä, kun itse olin ujo ja hiljainen, mutta kaveriani pidempi ja takuulla komeampi. Silti oli työn, tuskan ja tuurin takana päästä edes treffeille silloin tällöin, puhumattakaan että sänkyyn.

Eli - pelimiehellä niitä naisia parveilee ympärillä, ja aivan turha yrittää väittää muuta. Naista kiehtoo mies, jonka tietää olevan suosittu.

Ok.

Vierailija
34/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin tuollaisen miehen heti. En tee mitään miehellä, joka ei tiedä mitä tahtoo. Kyl se otti muutamaan kertaan yhteyttä. Kysyin, että onko sun tiput tippunut koronan, kun minulle viestittele.

Vierailija
35/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mikään pelimies, vaan nörtti teekkari. Ap

Vierailija
36/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo.

Hakeudu terapiaan. Läheisriippuvuutta pystytään hoitamaan.

Täysjärkinen etsisi uuden.

Tai olisi yksin.

Vierailija
37/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapään kautta opittu että jos toisen kiinnostusta pitää arvailla niin sitä ei ole tarpeeksi.

Vierailija
38/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä muutama muija koeajaa ennen valintaa 😂

Jos supliikki on tuota tasoa, niitä koeajoja saa odottaa.

Vierailija
39/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei onneksi tarvitse arvailla ja miettiä. Voit siirtyä seuraavaan.

Vierailija
40/129 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on vuodesta toiseen täydellinen yllätys, että naiset tykkäävätkin pitkistä ja komeista miehistä. Tämä on minusta täysin käsittämätöntä. Ei, naisia ei kiehdo että mies on suosittu. Naisia kiehtoo se että mies on upea. Kateudesta vihreät muut miehet yrittävät sitten länkyttää milloin mitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan