Hienohelma sanoi minulle yök Stadin rautatieasemalla.
Alko v-tuttaa vastaantulijalle(minulle) v-ttuilu. Seurasin assan Ärrälle. Tämä m-latti oli siellä kivesvettä ostamassa. Sanoin haista vttu yskäsytyyliin ja kun oli kassalla kertasin vielä kostoksi haista v-ttu. Ämmä katto vain eteensä ei reagoinut. Ilmeisestä on, että oli tuon YÖK kommentin minulle v-ttuillakseen sanonut.
En minäkään sano päin naamaan rumille naisille vttuillakseni mitään. Näytti muuten Amanda Harkimolta. En ole varma oliko, mutta toivottavasti tuntee piston sydämessään. Ei tollanen oikein ole s--tana.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:13"]
Ei kukaan anna edes säälistä kun käyttäydyt noin
[/quote]
No antasko muuten? Tollaset vttuilijat vai? Voi olla,että turhat v-ttuilut kandee kostaa jo pelkästää oman mielenterveyden kannalta. Kyllä kosto kuitenkin vahän helpottaa omaa minäkuvaa. Sen olen huomannut.
[/quote]
Oman mielenterveyden vuoksi ne muiden vittuilut kannattaa nimenomaan opetella jättämään omaan arvoonsa. Tämän oppii jokainen aikuiseksi kasvaessaan ja jos ei opi niin on jotain todella pahasti vialla. Minullakin on pitkäaikainen masennus ja ahdistuneisuushäiriö enkä todellakaan kiusaa itseäni luovuttamalla vielä kaikenlisäksi muille valtaa omasta mielialastani. Mitähän sinäkin saavutat noilla kostamisilla mitä minä en saavuta zeniläisyydellä, mietinpähän vaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:30"]
Onpa sinulle heikko itsetunto kun tuollaisesta tuohdut.
[/quote]
On joo ja eikä mulle muutenkaan mitenkään hyvin mene. P-llua ei oel tullu koskaan. Sen vuoksi ylimääräiset ja turhat v-ttuilut kostetaaan. Naisia ei tosin viitsi lyödä.
[/quote]
Eli sinulla on lupa vittuilla kaikille koska et ole saanut koskaan pillua? Mutta itse loukkaannut jos sinulle joku vittuilee syyttä suotta? Näinkö asia on ap? Jos asia todella näin on niin suksipa huora vittuun. Tuommoisen pikkumiehen pää murskataan seinään parissa sekunnissa saatana.
[/quote]
Olen iso ja mulle turha aukoo, jos mulla muutenkin vaikeaa ja hermot pinnassa. Varmasti tulee kosto. En minä tällä nyt pelkästään vttuilun kohteena ole. Käytöstapoja opetan ja kolutan vaikka prrrkule kantapään kautta. jos mullon muutenkin v.ttumaista, ei tarvi naamaa aukoa. Se ei ole okei.
[/quote]
Tuuhan tänne käyttäytymään noin niin mä vähän koulutan sua kantapään kautta.
[/quote]
No annanko osoitteen tai tapaamispaikan minne voit tulla kokeilemaan onneasi?
Kukaan ei ole vastuussa sinun mielesi pahoittamisesta. Kukaan ei ohjaile mieltäsi kuin sinä itse. Aikuisuuteen kuuluu tämän ymmärtäminen, ihan perusasia. Kaltaisesi ovat just niitä pelottavia joukkoampujia kun kostaa muille oman mielipahansa eikä ota minkäänlaista vastuuta itsensä hallitsemisesta. Nää on muuten järjestäen miehiä, jännä juttu se.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:44"]
[/quote]
On joo ja eikä mulle muutenkaan mitenkään hyvin mene. P-llua ei oel tullu koskaan. Sen vuoksi ylimääräiset ja turhat v-ttuilut kostetaaan. Naisia ei tosin viitsi lyödä.
[/quote]
Eli sinulla on lupa vittuilla kaikille koska et ole saanut koskaan pillua? Mutta itse loukkaannut jos sinulle joku vittuilee syyttä suotta? Näinkö asia on ap? Jos asia todella näin on niin suksipa huora vittuun. Tuommoisen pikkumiehen pää murskataan seinään parissa sekunnissa saatana.
[/quote]
Olen iso ja mulle turha aukoo, jos mulla muutenkin vaikeaa ja hermot pinnassa. Varmasti tulee kosto. En minä tällä nyt pelkästään vttuilun kohteena ole. Käytöstapoja opetan ja kolutan vaikka prrrkule kantapään kautta. jos mullon muutenkin v.ttumaista, ei tarvi naamaa aukoa. Se ei ole okei.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voidaan sopia ihan tapaamispaikka ja Katotaan sitten miten "iso mies" itkee kun saa akalta turpaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voidaan sopia ihan tapaamispaikka ja Katotaan sitten miten "iso mies" itkee kun saa akalta turpaan.
[/quote]
Epäilen, mutta jätetään toi "akka homma" väliin, jo pelkästään kohteliaisuus syistä. En tunne tarpeeksi lihavia naisia, jotka haluaisivat ottaa haasteen vastaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:31"]
Mä en ainakaan saanut mitään selvää. Onko sulla joku aivovamma mikä estää kirjoittamasta selvää tekstiä?
[/quote]
Sun mummos estää, ei löydä lasejaan. Suu täynnä 69:n jälkeen, ei pysty myöskään puhumaan.
[/quote]
Siis miten joku ei ole vielä napannut kaltaistasi helmeä?
[/quote]
En tiedä, mutta "saa antaa" paita päällä kuljen. Vielä halukkaita ei ole ollut jonoksi asti(eikä muutenkaan).
Mä luulin et mä oon jotain tääl mamma foorumil. Nooh, ei se mitään. Hyvää kesää kakille, vaik ette annakkaan mulle sitä pesää. Jollekin toiselle sitten.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:46"]
[/quote]
On kun ei p-lluakaan saa. Ei pelkkää vttuiluakaan oikein jaksa. Kaduilla voi enää kävellä rauhassa ilman että jotkut ilmimykset pahentavat ahdistustani ja masennustani . En minäkään kenelläkään lähtökohtaisesti ilkeile tai soita suutani, vaikka iso mies olenkin.
[/quote]
Kukaan ei ole vastuussa sinun masennuksestasi muuta kuin sinä itse.
[/quote]
On mieleni pahoittamisesta/päiväni pilaamiseta vttuilijat ja minua hakkuvat vastuussa. Minulla ei mene hyvin, joten peini suunsoittokin v-tuttaa ja tuntuu ikävältä.