Hienohelma sanoi minulle yök Stadin rautatieasemalla.
Alko v-tuttaa vastaantulijalle(minulle) v-ttuilu. Seurasin assan Ärrälle. Tämä m-latti oli siellä kivesvettä ostamassa. Sanoin haista vttu yskäsytyyliin ja kun oli kassalla kertasin vielä kostoksi haista v-ttu. Ämmä katto vain eteensä ei reagoinut. Ilmeisestä on, että oli tuon YÖK kommentin minulle v-ttuillakseen sanonut.
En minäkään sano päin naamaan rumille naisille vttuillakseni mitään. Näytti muuten Amanda Harkimolta. En ole varma oliko, mutta toivottavasti tuntee piston sydämessään. Ei tollanen oikein ole s--tana.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:31"]
Mä en ainakaan saanut mitään selvää. Onko sulla joku aivovamma mikä estää kirjoittamasta selvää tekstiä?
[/quote]
Sun mummos estää, ei löydä lasejaan. Suu täynnä 69:n jälkeen, ei pysty myöskään puhumaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:31"]
Mä en ainakaan saanut mitään selvää. Onko sulla joku aivovamma mikä estää kirjoittamasta selvää tekstiä?
[/quote]
Sun mummos estää, ei löydä lasejaan. Suu täynnä 69:n jälkeen, ei pysty myöskään puhumaan.
[/quote]
Siis miten joku ei ole vielä napannut kaltaistasi helmeä?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:30"]
Onpa sinulle heikko itsetunto kun tuollaisesta tuohdut.
[/quote]
On joo ja eikä mulle muutenkaan mitenkään hyvin mene. P-llua ei oel tullu koskaan. Sen vuoksi ylimääräiset ja turhat v-ttuilut kostetaaan. Naisia ei tosin viitsi lyödä.
[/quote]
Eli sinulla on lupa vittuilla kaikille koska et ole saanut koskaan pillua? Mutta itse loukkaannut jos sinulle joku vittuilee syyttä suotta? Näinkö asia on ap? Jos asia todella näin on niin suksipa huora vittuun. Tuommoisen pikkumiehen pää murskataan seinään parissa sekunnissa saatana.
[/quote]
On kun ei p-lluakaan saa. Ei pelkkää vttuiluakaan oikein jaksa. Kaduilla voi enää kävellä rauhassa ilman että jotkut ilmimykset pahentavat ahdistustani ja masennustani . En minäkään kenelläkään lähtökohtaisesti ilkeile tai soita suutani, vaikka iso mies olenkin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:46"]
[/quote]
On kun ei p-lluakaan saa. Ei pelkkää vttuiluakaan oikein jaksa. Kaduilla voi enää kävellä rauhassa ilman että jotkut ilmimykset pahentavat ahdistustani ja masennustani . En minäkään kenelläkään lähtökohtaisesti ilkeile tai soita suutani, vaikka iso mies olenkin.
[/quote]
Kukaan ei ole vastuussa sinun masennuksestasi muuta kuin sinä itse.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:21"]
Helpottiko?
[/quote]
Ei oikein. Jokseenkin p-skan maku jäi silti. Enemmän olisi kuitenkin varmaan vtuttanut, jos olisin jatkanut matkaani ihan kun mitään ei olis tapahtunut tyyliin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:46"]
[/quote]
[/quote]
Kukaan ei ole vastuussa sinun masennuksestasi muuta kuin sinä itse.
[/quote]
Apn kannataisi mennä hoitoon jos se kuvittelee että jokainen vastaantulija vittuilee. Taitaa myös kuulla ääniä ja nähdä näkyjä. Ei mulaatteja ole oikeasti olemassa.
Sama "Hyi tai Yök" tapahtu viime vuonna stadionin ympäristössä. Asialla taisi olla Ruohosen Laura, en ole ihan varman. Käänyin takaisin kun huomaisin suunsoiton. Siellä oli jäätelökiskan jonossa. Vaikka oli keskari silmien edessä, ei regointia. Siitä tietää, että se todella vttuilu mulle, koska se on nyt kun ei mitään olisi tapahtunut. Tai sitten keskarin näyttö on näyttö jokapäiväistä. Katto vain suoraan eteen(vaikka sormi oli silmien kohdalla)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:00"]Sama "Hyi tai Yök" tapahtu viime vuonna stadionin ympäristössä. Asialla taisi olla Ruohosen Laura, en ole ihan varman. Käänyin takaisin kun huomaisin suunsoiton. Siellä oli jäätelökiskan jonossa. Vaikka oli keskari silmien edessä, ei regointia. Siitä tietää, että se todella vttuilu mulle, koska se on nyt kun ei mitään olisi tapahtunut. Tai sitten keskarin näyttö on näyttö jokapäiväistä. Katto vain suoraan eteen(vaikka sormi oli silmien kohdalla)
[/quote]
Sulla on selvästi isoja ongelmia. Hakeudu hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:00"]
Sama "Hyi tai Yök" tapahtu viime vuonna stadionin ympäristössä. Asialla taisi olla Ruohosen Laura, en ole ihan varman. Käänyin takaisin kun huomaisin suunsoiton. Siellä oli jäätelökiskan jonossa. Vaikka oli keskari silmien edessä, ei regointia. Siitä tietää, että se todella vttuilu mulle, koska se on nyt kun ei mitään olisi tapahtunut. Tai sitten keskarin näyttö on näyttö jokapäiväistä. Katto vain suoraan eteen(vaikka sormi oli silmien kohdalla)
[/quote]
Hyvin sä vedät!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:44"]
[/quote]
On joo ja eikä mulle muutenkaan mitenkään hyvin mene. P-llua ei oel tullu koskaan. Sen vuoksi ylimääräiset ja turhat v-ttuilut kostetaaan. Naisia ei tosin viitsi lyödä.
[/quote]
Eli sinulla on lupa vittuilla kaikille koska et ole saanut koskaan pillua? Mutta itse loukkaannut jos sinulle joku vittuilee syyttä suotta? Näinkö asia on ap? Jos asia todella näin on niin suksipa huora vittuun. Tuommoisen pikkumiehen pää murskataan seinään parissa sekunnissa saatana.
[/quote]
Olen iso ja mulle turha aukoo, jos mulla muutenkin vaikeaa ja hermot pinnassa. Varmasti tulee kosto. En minä tällä nyt pelkästään vttuilun kohteena ole. Käytöstapoja opetan ja kolutan vaikka prrrkule kantapään kautta. jos mullon muutenkin v.ttumaista, ei tarvi naamaa aukoa. Se ei ole okei.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen iso ja mulle turha aukoo, jos mulla muutenkin vaikeaa ja hermot pinnassa. Varmasti tulee kosto. En minä tällä nyt pelkästään vttuilun kohteena ole. Käytöstapoja opetan ja kolutan vaikka prrrkule kantapään kautta. jos mullon muutenkin v.ttumaista, ei tarvi naamaa aukoa. Se ei ole okei.
[/quote]
Tuuhan tänne käyttäytymään noin niin mä vähän koulutan sua kantapään kautta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:13"]
Ei kukaan anna edes säälistä kun käyttäydyt noin
[/quote]
No antasko muuten? Tollaset vttuilijat vai? Voi olla,että turhat v-ttuilut kandee kostaa jo pelkästää oman mielenterveyden kannalta. Kyllä kosto kuitenkin vahän helpottaa omaa minäkuvaa. Sen olen huomannut.
Tää hullu luulee että kaikki sen mielestä seksikkäät naiset vittuilee sille kadulla. Joku psykoosilääkitys olisi ihan kohdallaan. Ensin oli ihan hassu juttu nää tän palstan naisvihaajan fantasiat mutta nyt menee jo siihen että se seurailee naisia kadulla ja haistattelee niille. Tässä olis työmaata jollekin psykiatrian ammattilaiselle.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:13"]
Ei kukaan anna edes säälistä kun käyttäydyt noin
[/quote]
No antasko muuten? Tollaset vttuilijat vai? Voi olla,että turhat v-ttuilut kandee kostaa jo pelkästää oman mielenterveyden kannalta. Kyllä kosto kuitenkin vahän helpottaa omaa minäkuvaa. Sen olen huomannut.
[/quote]
Hyvin huomaa että olet täysi psykopaatti. Olet valmis kostamaan tuollaiset pienet vittuilut ja löisit naisia jos kehtaisit mutta kirosanoja et uskalla kirjoittaa?
[/quote]