Hienohelma sanoi minulle yök Stadin rautatieasemalla.
Alko v-tuttaa vastaantulijalle(minulle) v-ttuilu. Seurasin assan Ärrälle. Tämä m-latti oli siellä kivesvettä ostamassa. Sanoin haista vttu yskäsytyyliin ja kun oli kassalla kertasin vielä kostoksi haista v-ttu. Ämmä katto vain eteensä ei reagoinut. Ilmeisestä on, että oli tuon YÖK kommentin minulle v-ttuillakseen sanonut.
En minäkään sano päin naamaan rumille naisille vttuillakseni mitään. Näytti muuten Amanda Harkimolta. En ole varma oliko, mutta toivottavasti tuntee piston sydämessään. Ei tollanen oikein ole s--tana.
Kommentit (50)
Mulle ei tarvi suutansa soittaa. Enhän minäkään tuolla tuntemattomille päätäni auo.
vaikka olisivat sekarotuisia narttuja.
Mulatit ovat rumia ja huonoja käytökseltään, et tehnyt asiassa mitään väärää, se mulatti itse aloitti sen perseilyn.
Taidat itse olla hienohelma kun noin paljon suutuit. Tai mies, niillä on yleensä itsetunto tuolla tolalla ja hallitsematonta raivoa vielä teini-iän jälkeenkin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:17"]
Mulatit ovat rumia ja huonoja käytökseltään, et tehnyt asiassa mitään väärää, se mulatti itse aloitti sen perseilyn.
[/quote]
T: ap
Teit siinä oikein, koska tuo yök kommentoija sai tuntea nahoissaan, etteivät kaikki paina moista villasella.
Nykyisin moni rehentelee, ettei välitä paskaakaan mitä muut ajattelee, mutta minä näkisin, että ongelma on nimenomaan siinä, että nykyisin ajatellaan aivan liian vähän, miten oma käytös vaikuttaa muihin ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:15"]
Mitä vitun väliä?
[/quote]
Kai se nyt ainakin vähän vituttaa, jos alkaa tuntemattmat tuolleen huvikseen toisen päivää pilaamaan.
Mä en ainakaan saanut mitään selvää. Onko sulla joku aivovamma mikä estää kirjoittamasta selvää tekstiä?
Siis ap vittuili mulaatille ja veti herneet nenään kun vittuiltiin takaisin? Mitäs vittua odotit? Persettäkö?
Tollasta se just on asioida R-Kioskissa. Muut asiakkaat haistattelee selän takana ja ostamasi juoma onkin kivesvettä.
Thug life
Ps. Kirjoitustyylisi perusteella en ihmettele yhtääb tuota "yök"- kommenttia