Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-palstaa seuraavat ja tänne kirjoittelevat miehet, hoi!

Vierailija
15.06.2014 |

On kiva, että joihinkin ketjuihin tulee myös miesnäkökulmaa täällä. Ylivoimaisesti suurin osa täällä kirjoittelevista on naisia, mutta ainakin muutama mies seuraa ja kirjoitteleekin täällä.

Miehet, olisi mielenkiintoista tietää minkätyyppisiä olette. Kertokaa jotain itsestänne, esim. ikä, lapsien lukumäärä, jne. Huom! En tarkoita, että pitää laittaa mauttomuuksia esim. iso muna yms. vastaavaa, mitä joissain ketjuissa näkee.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/55 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/55 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnelmat näin juhannuksen alla on...

Vierailija
25/55 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:48"]

On kiva, että joihinkin ketjuihin tulee myös miesnäkökulmaa täällä. Ylivoimaisesti suurin osa täällä kirjoittelevista on naisia, mutta ainakin muutama mies seuraa ja kirjoitteleekin täällä.

Miehet, olisi mielenkiintoista tietää minkätyyppisiä olette. Kertokaa jotain itsestänne, esim. ikä, lapsien lukumäärä, jne. Huom! En tarkoita, että pitää laittaa mauttomuuksia esim. iso muna yms. vastaavaa, mitä joissain ketjuissa näkee.

[/quote]

Mä ajattelinkin, että suuri osa tän palstan sekopääveloista on miehiä, ja näinhän se näyttää olevankin.

Hus, menkää pois. Ei kiinnosta yhtään velojen eikä miesten mielipiteet, ja pahin on yhdistelmä:miesvela. 

T:Ehta palstamamma jo vuodesta 2002, ja VIHAAN näitä "uuden aallon" keskustelijoita. Tykkään tapella toisten av-mammojen kanssa, en joidenkin wannabe-älykköjen vela-persenaamojen kanssa.

[/quote]

Vituttaako, kun ei aio lähteä mihinkään?

T. Oikea panomies

Vierailija
26/55 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47, eronnut romantikko ja sika yhtäaikaa. Yksi lapsi on, poika. Välillä täällä on erittäin mielenkiintoisia keskusteluja, toisinaan ei mitään. Kuukkeli mut tänne opasti eka kertaa, ja välittömästi koukkuun jäin!?

Vierailija
27/55 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v mies. Ammatiltani olen sähköasentaja. Mulla on vaimo ja yksi lapsi sekä 2 koiraa. Vaimoa, lapsia ja koiriamme rakastan kaikkia eniten maailmassa. Koskaan en ole pettänyt vaimoani enkä entisiäkään kumppaneita. Harrastan sählyä, joskus käyn salilla sekä lenkkeilen paljon koirien kanssa.

Olen 186/85, normivartaloinen (hieman lihaksia) oleva mies. Tykkään mökkeillä, kalastaa, kattoa elokuvia, reissata matkailuautolla.

Kotosalla teen usein ruokaa, osallistun siivoamiseen ja lastenhoitoon myös.

Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 10vuotta. Aloitimme seurustelun kun olin 20v ja vaimoni oli silloin 18v.

Siinäpä jotain.

Vierailija
28/55 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:03"]Olen 30v mies. Ammatiltani olen sähköasentaja. Mulla on vaimo ja yksi lapsi sekä 2 koiraa. Vaimoa, lapsia ja koiriamme rakastan kaikkia eniten maailmassa. Koskaan en ole pettänyt vaimoani enkä entisiäkään kumppaneita. Harrastan sählyä, joskus käyn salilla sekä lenkkeilen paljon koirien kanssa.

Olen 186/85, normivartaloinen (hieman lihaksia) oleva mies. Tykkään mökkeillä, kalastaa, kattoa elokuvia, reissata matkailuautolla.

Kotosalla teen usein ruokaa, osallistun siivoamiseen ja lastenhoitoon myös.

Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 10vuotta. Aloitimme seurustelun kun olin 20v ja vaimoni oli silloin 18v.

Siinäpä jotain.

[/quote]

Kiva kuulla :) Onnea teille myös jatkossa ja hyvää juhannusta.

Ap

Vierailija
29/55 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 20:45"]Olen 47, eronnut romantikko ja sika yhtäaikaa. Yksi lapsi on, poika. Välillä täällä on erittäin mielenkiintoisia keskusteluja, toisinaan ei mitään. Kuukkeli mut tänne opasti eka kertaa, ja välittömästi koukkuun jäin!?

[/quote]

Niinpä, välillä on ja toisinaan ei. Kuukkelilla itsekin joskus eksyin tänne palstalle. Ensin en jaksanut lukee sen kummemmin mitään, kun oletin että on vauvoja käsitteleviä juttuja vain. Mut on laidasta laitaan kirjoituksia, kaikenlaisista aiheista.

Ap

Vierailija
30/55 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/55 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aimo "äijä" Paukku täällä taas

Vierailija
32/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupin perusteella olisi kuusi miestä.

Vierailija
33/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa nopeita vastauksia ja palstalla on aina ihmisiä paikalla. Myös silloin kuin muualla suomessa nukutaan. Löysin kakka hakusanalla tämän forumin.

Vierailija
34/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä, että mitä mautonta isossa munassa on? Etkö pidä kyrvästä? Oletko siis lesbo?

Vierailija
35/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso muna ja tykkään nuolla

-Make22

Vierailija
36/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:02"]Kerrotko vielä, että mitä mautonta isossa munassa on? Etkö pidä kyrvästä? Oletko siis lesbo?

[/quote]

Siksi laitoin, koska arvasin tämän. Silti näitä kuvauksia näköjään tulee. Ok, kuvailkaa sitten itseänne miten haluatte. Ei, en ole lesbo.

Ap

Vierailija
37/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:02"]Kerrotko vielä, että mitä mautonta isossa munassa on? Etkö pidä kyrvästä? Oletko siis lesbo?

[/quote]

Siksi laitoin, koska arvasin tämän. Silti näitä kuvauksia näköjään tulee. Ok, kuvailkaa sitten itseänne miten haluatte. Ei, en ole lesbo.

Ap

[/quote]

Eli siis pidät isosta kyrvästä? Haluaisitko saada sellaista esim. takaapäin? Laitas yhteystietojas, niin katsotaan, mitä voidaan järjestää... ;)

Vierailija
38/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:12"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Eli siis pidät isosta kyrvästä? Haluaisitko saada sellaista esim. takaapäin? Laitas yhteystietojas, niin katsotaan, mitä voidaan järjestää... ;)

[/quote]

Kyllä ja kiitos tarjouksesta. Ei tarvetta, löytyy jo ennestään sellainen.

Ap

Vierailija
39/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias yrittäjä, neljä lasta 7-13 v, naimisissa. Olen tyytyväinen parisuhteeseemme. Olen ollut vaimoni kanssa 18 vuotta yhdessä ja uskon että olemme pari loppuelämämme.

Vierailija
40/55 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:12"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Kyllä ja kiitos tarjouksesta. Ei tarvetta, löytyy jo ennestään sellainen.

Ap

[/quote]

ihan omasta takaa?