AV-palstaa seuraavat ja tänne kirjoittelevat miehet, hoi!
On kiva, että joihinkin ketjuihin tulee myös miesnäkökulmaa täällä. Ylivoimaisesti suurin osa täällä kirjoittelevista on naisia, mutta ainakin muutama mies seuraa ja kirjoitteleekin täällä.
Miehet, olisi mielenkiintoista tietää minkätyyppisiä olette. Kertokaa jotain itsestänne, esim. ikä, lapsien lukumäärä, jne. Huom! En tarkoita, että pitää laittaa mauttomuuksia esim. iso muna yms. vastaavaa, mitä joissain ketjuissa näkee.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:18"]Olen 42-vuotias yrittäjä, neljä lasta 7-13 v, naimisissa. Olen tyytyväinen parisuhteeseemme. Olen ollut vaimoni kanssa 18 vuotta yhdessä ja uskon että olemme pari loppuelämämme.
[/quote]
Kiitos kuvauksesta. Tämän tyyppisiä lisää :)
Ap
Olen 35-vuotias naimisissa oleva velamies. Teen työtä kulttuurin ja taiteen parissa, olen jossain määrin biseksuaali ja olen kiinnostunut ennen kaikkea naisten ajatusmaailmasta. Luen tätä palstaa etenkin väsyneenä, kipeänä, krapulassa tai muissa tiloissa, joissa kaipaan viihdettä, lohtua ja hupia. Yleensä kommentoin asiallisesti, joskus aloitan kepeitä viihdytysketjuja, kuten eilisen "Analysoin sinut!" -ketjun ja erityisen väsyneenä trollaan hiukan, jälkimmäisen vuoksi olen pari banniakin saanut, ja typeräähän sellainen touhu onkin, yritän rajoittaa sitä jatkossa. Olen yleensä ystävällinen, miellyttävä ja kohtelias mies, mutta väsyneenä turhan temperamenttinen ja herkästi ärtyvä. Olen hiukan pervo ja yliseksuaalinen, mutta en kai mitenkään sairaalloisen pahasti. Minulla on taipumusta masentua. Pidän hyvästä ruuasta ja juon hiukan liikaa alkoholia. Elämänarvoni ovat humanistisia, tasavertaisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen tähtääviä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 12:10"]Olen 35-vuotias naimisissa oleva velamies. Teen työtä kulttuurin ja taiteen parissa, olen jossain määrin biseksuaali ja olen kiinnostunut ennen kaikkea naisten ajatusmaailmasta. Luen tätä palstaa etenkin väsyneenä, kipeänä, krapulassa tai muissa tiloissa, joissa kaipaan viihdettä, lohtua ja hupia. Yleensä kommentoin asiallisesti, joskus aloitan kepeitä viihdytysketjuja, kuten eilisen "Analysoin sinut!" -ketjun ja erityisen väsyneenä trollaan hiukan, jälkimmäisen vuoksi olen pari banniakin saanut, ja typeräähän sellainen touhu onkin, yritän rajoittaa sitä jatkossa. Olen yleensä ystävällinen, miellyttävä ja kohtelias mies, mutta väsyneenä turhan temperamenttinen ja herkästi ärtyvä. Olen hiukan pervo ja yliseksuaalinen, mutta en kai mitenkään sairaalloisen pahasti. Minulla on taipumusta masentua. Pidän hyvästä ruuasta ja juon hiukan liikaa alkoholia. Elämänarvoni ovat humanistisia, tasavertaisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen tähtääviä.
[/quote]
Kiitos kuvauksesta.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 12:10"]
Olen 35-vuotias naimisissa oleva velamies. Teen työtä kulttuurin ja taiteen parissa, olen jossain määrin biseksuaali ja olen kiinnostunut ennen kaikkea naisten ajatusmaailmasta. Luen tätä palstaa etenkin väsyneenä, kipeänä, krapulassa tai muissa tiloissa, joissa kaipaan viihdettä, lohtua ja hupia. Yleensä kommentoin asiallisesti, joskus aloitan kepeitä viihdytysketjuja, kuten eilisen "Analysoin sinut!" -ketjun ja erityisen väsyneenä trollaan hiukan, jälkimmäisen vuoksi olen pari banniakin saanut, ja typeräähän sellainen touhu onkin, yritän rajoittaa sitä jatkossa. Olen yleensä ystävällinen, miellyttävä ja kohtelias mies, mutta väsyneenä turhan temperamenttinen ja herkästi ärtyvä. Olen hiukan pervo ja yliseksuaalinen, mutta en kai mitenkään sairaalloisen pahasti. Minulla on taipumusta masentua. Pidän hyvästä ruuasta ja juon hiukan liikaa alkoholia. Elämänarvoni ovat humanistisia, tasavertaisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen tähtääviä.
[/quote]
HAHA! Ituhippihintti.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 12:10"]
[/quote]
HAHA! Ituhippihintti.
[/quote]
Wt-palstanatsi on avautunut.
Olen amis, duunari, 38v 1 lapsi, ok talo, umpi hetero meillä ei peräreikää rassata, eikä muutakaan kun muija pihtaa, 10+vuotta avoliitossa, muijalla hyvät tissit, tiukka vittu ja normi kokoinen muna käytössä.
Mulla ei ole tatuointeja, muijalla wt-tatuointi perseessä h&m merkki.
Olen kyllästynyt töissä käyntiin ja tuntuu että elämässä on jo kaikki muu nähty paitsi oman pojan tyttöystävät, alkoholia käytän vähän, en polta, pitkä tukka vaikka en ole hevari.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 12:48"]Olen amis, duunari, 38v 1 lapsi, ok talo, umpi hetero meillä ei peräreikää rassata, eikä muutakaan kun muija pihtaa, 10+vuotta avoliitossa, muijalla hyvät tissit, tiukka vittu ja normi kokoinen muna käytössä.
Mulla ei ole tatuointeja, muijalla wt-tatuointi perseessä h&m merkki.
Olen kyllästynyt töissä käyntiin ja tuntuu että elämässä on jo kaikki muu nähty paitsi oman pojan tyttöystävät, alkoholia käytän vähän, en polta, pitkä tukka vaikka en ole hevari.
[/quote]
Kiitos kuvauksesta, repesin :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:18"]Olen 42-vuotias yrittäjä, neljä lasta 7-13 v, naimisissa. Olen tyytyväinen parisuhteeseemme. Olen ollut vaimoni kanssa 18 vuotta yhdessä ja uskon että olemme pari loppuelämämme.
[/quote]
Terveisin nainen.
Olen 31-vuotias liiketalouden asiantuntija. Vapaaehtoisesti lapseton, vasektomia tehty, parisuhteessa ihanan humanistin kanssa. Täällä seuraan mielenkiintoisia keskusteluja. En aina viihdy illanistujaisissa, koska joskus keskustelun mielekäs ylläpitäminen vaatii tsemppaamista. Täällä voin itse valita, mitä keskusteluja seuraan ja miten osallistun. Netti sopii introvertille.
Harrastan liikuntaa maksimisykkeellä ja salilla voimaharjoittelua. Arvostan myös naisia, jotka treenaavat kunnon intensiteetillä, kuten oma kultani.
. Tärkeintä naisessa on kuitenkin empaattisuus, moraali ja hyväntahtoisuus.
. Äänestän Kokoomusta
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 13:34"]Olen Aimo
[/quote]
Hei Aimo! Kertoisitko vähän lisää?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:02"]Kerrotko vielä, että mitä mautonta isossa munassa on? Etkö pidä kyrvästä? Oletko siis lesbo?
[/quote]
Siksi laitoin, koska arvasin tämän. Silti näitä kuvauksia näköjään tulee. Ok, kuvailkaa sitten itseänne miten haluatte. Ei, en ole lesbo.
Ap
[/quote]
Eli siis pidät isosta kyrvästä? Haluaisitko saada sellaista esim. takaapäin? Laitas yhteystietojas, niin katsotaan, mitä voidaan järjestää... ;)
[/quote]
Kyllä ja kiitos tarjouksesta. Ei tarvetta, löytyy jo ennestään sellainen.
Ap
[/quote]
ihan omasta takaa?
[/quote]
Mies, jolla on.