Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipaino kertoo ihmisestä sen

Vierailija
14.06.2014 |

Että hänellä ei ole normaalia itsehillintää/kontrollia ja hän on muutenkin "heikko". Hän ei pysty kontrolloimaan tunteitaan eikä syömisiään. Kovin monta lihavaa ei lähipiiriini kuulu, mutta kaikki jotka tunnen on kuvatunlaisia. Pari normaalipainoista ystävää on joilla on lihavan "geenit" mutta heillä on itsekuria pitää ruokavalio kunnossa kuten myös muutamia joiden olisi helppo syyttää sairautta/lääkitystä mahdollisesta lihavuudesta mutta he ovat ottaneet tämän huomioon myös ruokavaliossaan ja ovat normaalipainoisia.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitän ajatteluani ajalla, minkä muuten käyttäisin liikuntaan? Ajatus kulkee erittäin hyvin ja kirkkaasti lenkkipolulla.

Vierailija
102/105 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:37"]Ja nämä "läski" ym viestit eivät sitten ole minun kirjoittamia.

Ap

[/quote]

Paitsi tuo"kyllä läski aina selitykset keksii" joka oli hyvin sanottu Bull Mentulalta (joka ei ole idolini) mutta muuten meidän perheessä ei saa käyttää läski sanaa.

Ap

[/quote]

Hahaha, oikeastiko täällä lainataan sitä mediassa tutuksi tullutta sairaalloisen näköistä miekkosta? :D Juu, Bull Mentula, "en oo koskaan mitään käyttänyt"...;) Tyyppihän hikoilee ja hengittää raskaasti istuessaankin, sehän onkin sitten todella terveen perikuva.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ollut eräällä toisellakin foorumilla vänkäämässä vaikka mistä ja tietämässä kaiken toisten puolesta? Kirjoitusasu ja luistelutyyli on melko tuttu.

Yksi monista nikeistäsi alkoi K:lla ja siinä oli myös vimeisten kirjaimien joukossa x, naispuoleinen, foorumin aihe liittyi löyhästi ja laajasti ilmaisten ja yhtään täsmentämättä elämänhallintaan, sivuston ulkoasu vihreä?

Vierailija
104/105 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, mutta myös urallani hyvin edennyt ja tähän ei laiska pääse. Mulla on kaksi korkeakoulututkintoa sekä kaksi lasta, kaunis koti (itse laitettu) ja mökki. Harrastan yhdistystoimintaa, puutarhanhoitoa, luonnossa olemista sekä koirien lenkitystä 3 krt pv.

Ajattelusi on jotenkin kaavoihin kangistunutta ja ammattikoululaisen tasolla. Tsemppiä.

Vierailija
105/105 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:03"]

On se hyvä että maailmasta löytyy myös täydellisiä ihmisiä kuten ap! 

[/quote]

Ja ap:n kaverit, niitä "heikkoja", itsekontrolloimattomia ylipainoisia lukuunottamatta!