Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin kateus kouluttautunutta miniää kohtaan

Vierailija
13.06.2014 |

Ilmenee teillä miten? Meillä siivooja-anoppi väittää, että vain kouluttautumattomilla on sitä "sydämen sivistystä" ja he ovat myös ihmisinä automaattisesti mukavampia ja sydämellisempiä. Erityisen paha on korkeakoulututkinto naisella, joka tarkoittaa että nainen on kylmä ja itsekäs, eikä "oikea nainen" ollenkaan.

t.lääkäriopiskelija

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa oikein mukavalta ja sydämelliseltä.

Vierailija
2/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmene mitenkään, siis mikäli anoppi on kateellinen. En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sillä koulutuksella ei ole mitään väliä, sivistyneitä ja fiksuja ihmisiä löytyy ihan kaikista ryhmistä samoin kuin niitä ääliöitä ja mätämunia. Se on ihan ihmisestä kiinni.

Vierailija
4/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Näillä tällaisilla ihmisillä on niitä "oikeita arvoja" elämässään.

Voi että mä vihaan koko "arvo" -sanaa.

Vierailija
5/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse kohtelet anoppiasi? Tuotko puheissasi ilmi asennetta, että pidät alemmin koulutettuja huonompina?

Vierailija
6/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän sanoo miehesi? Mulla on törppö anoppi mutta ihana mies joka pistää tarvittaessa äitinsä ruotuun.

Vierailija
7/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti on kateellinen, anoppi ylimielinen. Äiti ei halua puhua koulutuksestani tai työstäni, sivuuttaa aiheen ihan joka kerta. Ei esim. katso silloin silmiin ja vaihtaa puheenaihetta heti, ei vastaa tekstareihin jne.

Anoppi taas toista maata, kaikessa pitäisi olla paras ja koskaan ei mikään tavallinen riitä.

Vierailija
8/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtelen anoppia ihan hyvin, ei olla mitenkään sydänystäviä mutta toimeen tullaan. Miehen suku on keskiluokkaista niinkuin minunkin, ei olla siis olevinaan parempia ihmisiä. Anoppi on selvästi katkera kun olisi itsekin halunnut kouluttautua nuorena, mutta päättikin jäädä kotiäidiksi ja nyt sitten haukkuu systemaattisesti kaikki korkeakouluttautuneet, itseäni alkaa hävettää kun esim. sukujuhlissa joku juttelee kanssani niin anoppi alkaa rääkyä että "KUN ON SE TUO ***** NIIN OLEVINAAN, NAISEN PAIKKA ON KOTONA JA MITEN MINUN POIKA SELVIYTYY ILMAN TOLKKUA VAIMOA"... Poikaystäväni häpeää anopin juttuja, ja sanookin anopille että lopeta. Ei silti usko. 

Hohhoijaa :D

ap

Vierailija
9/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse arvostan ihmistä ihmisenä, en ammatin perusteella! Koulutustaso ei kerro mitään ihmisen hyvyydestä

ap

Vierailija
10/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:15"]

Itse kohtelen anoppia ihan hyvin, ei olla mitenkään sydänystäviä mutta toimeen tullaan. Miehen suku on keskiluokkaista niinkuin minunkin, ei olla siis olevinaan parempia ihmisiä. Anoppi on selvästi katkera kun olisi itsekin halunnut kouluttautua nuorena, mutta päättikin jäädä kotiäidiksi ja nyt sitten haukkuu systemaattisesti kaikki korkeakouluttautuneet, itseäni alkaa hävettää kun esim. sukujuhlissa joku juttelee kanssani niin anoppi alkaa rääkyä että "KUN ON SE TUO ***** NIIN OLEVINAAN, NAISEN PAIKKA ON KOTONA JA MITEN MINUN POIKA SELVIYTYY ILMAN TOLKKUA VAIMOA"... Poikaystäväni häpeää anopin juttuja, ja sanookin anopille että lopeta. Ei silti usko. 

ap

[/quote]

Jos miehen suku on keskiluokkaista, niin onko anoppisi keskiluokkainen siivooja?

Vierailija
11/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:15"]

ap

[/quote]

Jos miehen suku on keskiluokkaista, niin onko anoppisi keskiluokkainen siivooja?

[/quote]

Ap on keskinkertainen provo.

Vierailija
12/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ny vaan ymmärtää, että se voi olla joillekin kova paikka kun kokee jääneensä ilman jotakin jota on kiihkeästi halunnut. Kuten vaikka lapsettomuus. Ei lapsettomuuden suru ole ainoa suru mitä ihminen voi kärsiä. Ennen ei niin vaan maalta tytöt päässeet opiskelemaan ja se voi olla ollut jollekin tosi kova pettymys.

Mullakin on eräs täti joka on katkera siitä, että kun sen sisko pääsi opiskelemaan mutta hän ei.

Vierailija
13/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen muu suku on suht. hyvin pärjännyttä, yrittäjiä on paljon. Appiukolla on hyvät tulot ja anoppi on hänen firmassaan hommissa. Korkeakoulutettuja ei niinkään, kun taas meidän suvussa on enemmän korkeakoulutettuja. Minä ainakin käsittäisin molemmat keskiluokkaisiksi.

ap

Vierailija
14/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu toi "sydämen sivistystä" :DDD noin sanoo vaan just kateellinen (eli tässä tilanteessa anoppi) jolla ei ole muutakaan kehuttavaa itsessään tai kaltaisissaan. :D ei läppä....

Vierailija
15/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voisi puolustaa sinua ja puhua äitinsä kanssa. Hän voisi hyvin selväsanaisesti kertoa, että anoppisi tapa puhua sinusta ja sinulle ei osoita mitään sydämen sivistystä, päinvastoin.

Vierailija
16/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppini aina piilovittuilee mulle, mutta mä päästän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne jutut. Ihan sama mulle, itsensä se nolaa (kun vielä toisten edessä niitä juttujaan laukoo). Tee säkin niin.

Vierailija
17/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on jättänyt väitöskirjan kesken lasten vuoksi. Oli jo kerännyt kaiken aineiston, käytännössä olisi vain pitänyt analysoida se ja kirjoittaa väitöskirja. Itsellä on myös jatko-opinnot kesken ja mietin usein, miltä anopista mahtaa tuntua vilpittömästi kannustaa ja olla kiinnostunut mun opinnoista. Ei siis koskaan ole sanonut pahaa sanaa, vaan aina ollut kiinnostunut ja kannustava, vaikken ikinä edes puhu opinnoistani oma-aloitteisesti. Sitä minä kutsuisin sydämen sivistykseksi. 

Vierailija
18/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:19"]

Sun pitää ny vaan ymmärtää, että se voi olla joillekin kova paikka kun kokee jääneensä ilman jotakin jota on kiihkeästi halunnut. 

[/quote]

No ei se silti anna mitään oikeutta käyttäytyä kuin moukka ap:ta ja muita koulutettuja kohtaan.

Vierailija
19/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:33"]Mun anoppini aina piilovittuilee mulle, mutta mä päästän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne jutut. Ihan sama mulle, itsensä se nolaa (kun vielä toisten edessä niitä juttujaan laukoo). Tee säkin niin.

[/quote]

Mä olen niin kateellinen sinunlaisille ihmisille! Ihan oikeasti, en vittuile. Mä nimittäin olisin jo sun tilanteessa haukkunut anopin lyttyyn ja katkaissut kaikki välit. Oi kerro rauhallisuuden salaisuutesi!

Vierailija
20/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:27"]

Vittu toi "sydämen sivistystä" :DDD noin sanoo vaan just kateellinen (eli tässä tilanteessa anoppi) jolla ei ole muutakaan kehuttavaa itsessään tai kaltaisissaan. :D ei läppä....

[/quote]

Äitini käyttää myös tuota. Niin ärsyttävää. Eikä hänellä edes ole sydämen sivistystä, siihenhän kuuluisi se, että osaa olla onnellinen toisen puolesta!(ja joo, olen itsekin usein kateellinen ihminen, tästä tunteesta haluaisin eroon)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi