Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin kateus kouluttautunutta miniää kohtaan

Vierailija
13.06.2014 |

Ilmenee teillä miten? Meillä siivooja-anoppi väittää, että vain kouluttautumattomilla on sitä "sydämen sivistystä" ja he ovat myös ihmisinä automaattisesti mukavampia ja sydämellisempiä. Erityisen paha on korkeakoulututkinto naisella, joka tarkoittaa että nainen on kylmä ja itsekäs, eikä "oikea nainen" ollenkaan.

t.lääkäriopiskelija

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:15"]

Itse kohtelen anoppia ihan hyvin, ei olla mitenkään sydänystäviä mutta toimeen tullaan. Miehen suku on keskiluokkaista niinkuin minunkin, ei olla siis olevinaan parempia ihmisiä. Anoppi on selvästi katkera kun olisi itsekin halunnut kouluttautua nuorena, mutta päättikin jäädä kotiäidiksi ja nyt sitten haukkuu systemaattisesti kaikki korkeakouluttautuneet, itseäni alkaa hävettää kun esim. sukujuhlissa joku juttelee kanssani niin anoppi alkaa rääkyä että "KUN ON SE TUO ***** NIIN OLEVINAAN, NAISEN PAIKKA ON KOTONA JA MITEN MINUN POIKA SELVIYTYY ILMAN TOLKKUA VAIMOA"... Poikaystäväni häpeää anopin juttuja, ja sanookin anopille että lopeta. Ei silti usko. 

Hohhoijaa :D

ap

[/quote]

Siis sun poikaystävä häpeää anopin juttuja ja pyytää tätä lopettamaan, mutta mitä asiaan sanoo miehesi eli anopin poika? Poikaystävän äiti ei ole anoppi!

Vierailija
22/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on tohtori ja käly on tohtori ja mies tekee väitöskirjaa. Itse jätin opinnot kesken ja keskityin muihin arvoihin kuin ura. Niukkaa on ja kurja kuunnella, kun anoppi vetoaa siihen, että koulutus tuo työtä. Pärjättäisiin mekin paremmin, jos anoppi maksaisi edes osan lasten kuluista. Ei ole koulutetuilla sydämen sivistystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:19"]

Sun pitää ny vaan ymmärtää, että se voi olla joillekin kova paikka kun kokee jääneensä ilman jotakin jota on kiihkeästi halunnut. 

[/quote]

No ei se silti anna mitään oikeutta käyttäytyä kuin moukka ap:ta ja muita koulutettuja kohtaan.

[/quote]Minusta jotenkin tuntuu, ettei se anoppi ole ainoo moukka tuossa porukassa vaan ap on tosi hyvä kakkonen ellei jopa ykkönen.

Vierailija
24/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:41"]

Mun anoppi on tohtori ja käly on tohtori ja mies tekee väitöskirjaa. Itse jätin opinnot kesken ja keskityin muihin arvoihin kuin ura. Niukkaa on ja kurja kuunnella, kun anoppi vetoaa siihen, että koulutus tuo työtä. Pärjättäisiin mekin paremmin, jos anoppi maksaisi edes osan lasten kuluista. Ei ole koulutetuilla sydämen sivistystä!

[/quote]

Olipa huono provo.

Vierailija
25/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:19"]

Sun pitää ny vaan ymmärtää, että se voi olla joillekin kova paikka kun kokee jääneensä ilman jotakin jota on kiihkeästi halunnut. 

[/quote]

No ei se silti anna mitään oikeutta käyttäytyä kuin moukka ap:ta ja muita koulutettuja kohtaan.

[/quote]Minusta jotenkin tuntuu, ettei se anoppi ole ainoo moukka tuossa porukassa vaan ap on tosi hyvä kakkonen ellei jopa ykkönen.

[/quote]

Ööö... Millä perusteella?

Vierailija
26/26 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:42"]

[/quote]

Olipa huono provo.

[/quote]

Huono, mutta faktaa: aika moni tälläkin palstalla itkee sitä, että varakkaat isovanhemmat ei osallistu lapsiperheen kuluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi