Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että on käynyt lääkärissä viimeksi armeijan terveystarkastuksessa edes verikokeita ei ole otettu sen jälkeen.

Vierailija
17.06.2024 |

Ei anna mitata sokeria eikä verenpainetta. Kumpakin löytyy kotoa, miehellä ylipainoa ja ikää jo kohta 50.

En tiedä mikä tämä tutkimus fobia on. Ilmeisesti kai pelkää tuloksia tai jotain.

Vaivojakin on joskus, mutta lääkäriin ei mene. Helpottuvat itsekseen yleensä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies on yrittäjä. Hän ei käytä työterveyden huoltoa ollenkaan.

Oikeus kait olisi yrittäjälläkin?

Ap

Vierailija
2/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikeus? Kyllä yrittäjä joutuu järjestämään työterveydenhuollon itse ja maksamaan siitä.

Vierailija
4/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä huvikseen ravaamaan, jos terve on!

Juuri sen takia Suomen terveydenhuolto on niin kuormittunut, kun jotkut käy kokoajan huvikseen itseänsä testauttamassa, vaikka ei ole mitään vaivoja.

Vierailija
5/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sen takia Suomen terveydenhuolto on niin kuormittunut, kun jotkut käy kokoajan huvikseen itseänsä testauttamassa, vaikka ei ole mitään vaivoja.

Useammin niillä asiakkailla on yhtä ja toista vaivaa vaikka arvot on ihan ok.

Vierailija
6/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikeus? Kyllä yrittäjä joutuu järjestämään työterveydenhuollon itse ja maksamaan siitä.

Tai ei joudu. Ei ole pakko siis järjestää itselleen työterveyden huoltoa.

Vierailija
7/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, yrittäjän tulee itse järjestää se työterveys itselleen.

Ei ole olemassa mitään erityistä työtereveyttä, työnantajien on itse järjestettävä työntekijöilleen työterveys.

Mies voi käydä terveyskeskuksessa.

Tai ostaa yksityiseltä sellaisen miehen terveyspaketin, jossa kaikki nuo sinun mainitsemasi asiat tutkitaan, lisäksi tutkitaan virtsa, kentues myls eturauhanen ja muuta.

Maksaa muutaman satasen.

Vierailija
8/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset käy hysteerisesti vaatimassa muotitestejä. nyt on muodissa ferritiini. ennen oli kilpirauhanen

Vierailija
9/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useammin niillä asiakkailla on yhtä ja toista vaivaa vaikka arvot on ihan ok.

No, Ap tuntuu olevan sitä mieltä, että lääkääriin pitäisi mennä vaikka ei olisi mitän vaivaa.

Vierailija
10/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä työterveyttä?  Yrittäjä?  Itsehän hän sen työterveyden maksaa.

Vierailija
11/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tai ei joudu. Ei ole pakko siis järjestää itselleen työterveyden huoltoa.

Ei niin, ei tietenkään.  Ja juuri siksi ap on kyllä kaikkien aikojen tollo.  Ei edes tiedä mitä työterveys tarkoittaa.

Vierailija
12/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto tuo tuskaa.

Vierailija
13/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla eläkeläinen, jotta saa Suomessa täyden palvelun. Ei väliä kuinka hirveä ihminen läheisilleen ja tekeekö itse mitään terveytensä eteen, uhriutuvat narsistit pyörittää järjestelmää miten tahtoo. Ja työssäkäyvät maksaa saamatta itse yhtään mitään hoitoa.

Vierailija
14/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän pitkää, kun on jättänyt tutkimukset väliin niin tuloksia alkaa jännäämään, se on ihan tavallista. Hyvä olisi silti välillä tsekata mikä tilanne kropassa on.

Vierailija
15/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnuin muutaman päivän ennen kuin menin lääkäriin. En voinut ymmärtää miksi polvi oikutteli kun en ollut kolhinut sitä mihinkään. Vanha vamma syy paljastui vasta magneettikuvauksella. Ei miehet mene lääkäriin ihan vähästä. Joskus ei mennä vaikka syytä olisi. Ei silti on syitäkin miksi ei mennä. Ainakin yhdelle oli tarjottu loukkaantuneeseen selkään mielialalääkkeitä kipua varten. En yhtään ihmettele kun oli menettänyt hermonsa lääkärille. Suomeksi huutanut parit kirosanat.

Vierailija
16/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta

Vierailija
17/18 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin perusasioista tietämätön aloitus, jossa kerrottaneen samantyyppisestä miehestä. Vaikea sanoa, mikä muu olisi apu kuin terveystarkastukseen  meno. On ihan perusasia.

Vierailija
18/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pelkää eikä halua tietää totuutta terveydentilastaan. Näitä "eihän minulle mitään voi tulla, ei ole tullut ennenkään" miehiä riittää.  Ei mennä lääkäriin vaikka ravataan vessassa neljä kertaa yössä tai pazkassa on verta. Kyllähän ne vaivat itsestään on mennyt ennenkin ohi. Sitäpaitsi lääkäri maksaa ja todennäköisesti työntää sormen hanuriin.

Sitten kun joku vaiva alkaa tosissaan haittaamaan elämistä hakeudutaan lääkäriin. Silloin vaan voi olla liian myöhäistä. Säännölliset tarkastukset on ennaltaehkäisyä ja ne voi tuoda lisää laadukkaita elinvuosia.

Mitä jos ostaisit sellaisen terveystarkastuksen hänelle vaikka lahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi