Ovulaatiotesti näyttää viivaa ovulaation jälkeen - olenko raskaana?
Kommentit (6)
Kiitos :) mulla myös lyhyehkö kierto, 25 päivää. Nyt 21.
Mulla ei näkynyt ovulaatiotestissä mitään, just noilla päivillä. Olin kyllä tullut raskaaksi.
Jos ovulaatio ei syystä tai toisesta tapahdukaan jää sitä aiheuttava hormoni tavallaan päälle, juuri se jota ovulaatiotesti mittaa. Itselläni tikut näyttivät ovulaatiota viikon. Tämä siis yksi mahdollinen selitys.
Voit olla, minulla näkyi raskaus myös ovulaatiotestissä. Ja hyvin aikaisessa vaiheessa. Tuossa se ovishaamu tuhisee vieressä. :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:52"]Voit olla, minulla näkyi raskaus myös ovulaatiotestissä. Ja hyvin aikaisessa vaiheessa. Tuossa se ovishaamu tuhisee vieressä. :)
[/quote]
Sattuisitko muistamaan kuinka aikaisin? :) Mietin, voiko tämä olla vielä aiemman oviksen peruja vai näkyykö muusta syystä (en testannut enää plussan jälkeen). Ap.
Varmaan oli noin 20kp normaali kierto mulla oli 23 ovulaatiotestiin tuli kp 26/23 yhtä vahvat viivat, raskaustestissä ihan vain viivan paikka tai haamujen haamu. Muistan koska kuvasin jo tuossa vaiheessa kaikki tikut.... Kuume oli aika kova puolen vuoden yrittämisen jälkeen..,,