Vain hullut uskovat enkeleihin.
Kommentit (16)
Uskon enkeleihin, vaan enpä usko Jumalaan. Täysjärkinen olen.
Elinikäisenä ateistina kysyn, miksi tällaista typerää ja loukkaavan sävyistä käännytystyötä pitää jatkaa. Anna ihmisten uskoa vaikka joulupukkiin ja elä omaa elämääsi. Nyt olet kuin peilikuva Petri Paavolasta.
Yllättävän monet ihmiset uskovat enkeleihin.
Ei ole diagnosoitu hulluksi, vaikka enkeleihin uskonkin. Uskon myös Jumalaan, eikä sinulla ole asiaan nokan koputtamista.
En usko jumalaan, mutta uskon enkeleihin (ainakin siihen, että pappani katsoo perääni) sillä niin monia asioita on tapahtunut kun olen papalle "jutellut". Esim töissä ollessani ( ajan rekkaa) pyysin pappaani antamaan merkin, että hän on mukana. Menee pieni hetki ja biisi radiossa vaihtuu kesken kaiken kappaleeksi jota pappani lauloi kun olin pieni. Sama oli siis toistunut useita kertoja aikaisemminkin.
uskon myös ennustajiin, hän on aina kertonut tai tiennyt asioista joita en edes kuvitellut tapahtuvan. Muistin aina tapahtuneen jälkeen, että näinhän hän minulle sanoi.
en rinnasta näitä mihinkään raamattupaskaan, sillä sitä se mielestäni on, paskaa. Uskonto ei ole juttuni, mutta nuo tuntuvat mahdollisilta.
Jos näkisit enkelin niin luulenpa ,että uskoisit sen jälkeen Jumalaankin.Mutta niitä ei nää jos Jumala ei sitä näytä."Autuaat ovat ne jotka eivät näe mutta kuitenkin uskovat."
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:20"]Jos näkisit enkelin niin luulenpa ,että uskoisit sen jälkeen Jumalaankin.Mutta niitä ei nää jos Jumala ei sitä näytä."Autuaat ovat ne jotka eivät näe mutta kuitenkin uskovat."
[/quote]
10 vastaa. Ja suoraan sanottuna vitut. Niin kauan kun jumala ei minun nokan eteen tule tai juttele kanssani niin ei pelkoa että uskoisin. En vaikka enkelin näkisin.
Mulla on outo kokemus nuoruudesta. Olin viemässä koiraamme ulos veljeni kanssa. Hissin ovi oli auki toinen meistä piti ovea auki, koira meni jo hissiin. Jotain me siinä sitten säädettiin, avaimia tai jotain kun ovi yhtäkkiä lipsahti ja meni kiinni. Olimme 6krs ja
Nappi oli painettu ekaan. Koira lähti hissillä kohti ensimmäistä kerrosta ja remmi oli toisella meistä kädessä. Menimme aivan hysteerisiksi, pelkäsimme että koira kuolee kun remmin pituus loppuu. Huusimme ja itkimme rapussa, toinen lähti juoksemaan viidenteen jos oltaisiin saatu hissi pysäytettyä.
Yhtäkkiä hissi pysähtyi keskelle kerroksia ja palasi takaisin kuudenteen. En usko enkä kyllä tiedä, voiko se yhtäkk vaihtaa suuntaa. Ei se kyllä koskaan ole vaihtanut jos kyydissä olen painanut nappia, tai jos naapuri painaa.
Uskon että mummoni enkelinä pelasti koiramme.
Enkeleihin uskominen on yhtä järkevä kuin Teräsmiehen olemassaoloon uskominen.
Vauvat näkee enkeleitä. Meillä on molemmat lapset vauvoina tuijotelleet aina välillä pitkiä aikoja kattoon ja naureskelleet ääneen jollekin vaikka katossa ei ole näkynyt mitään mikä vauvaa kiinnostaisi.
Uskon enkeleihin. Olin joku 5v ku isomummini kuoli. Sen jälkeen näin kaksi enkeliä isomummini talon pihalla :) Olin silloin yksin pihalla leikkimässä. Toinen enkeli seisoi puskien edessä ja toinen lensi talon katolla.
Eikö nämä aloitukset aiheesta alkaisi jo riittää, ap? Jankkaaminen kertoo vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi.