Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanasti kännissä yksin! Kysyttävää/valitettavaa?

Vierailija
30.05.2014 |

Päätin vetää tänään ns. kalsarikännit. Alkosta kaksi pulloa valkkaria ja pari siideriä. Nyt olen juonut jo ensimmäisen viinin ja hitto, kun tuntuu hyvältä. Tulin terassille istumaan huovan alle, vedän iloisesti ehkä jo 12. röökiä (HC-kännipolttaja) ja surffailen vauvapalstalla ja ehkä vähän muuallakin. Kyllä. Tämä on näkemykseni hyvästä aivot naftaliiniin -illasta.

Kerrankin saa olla yksin ja rauhassa. Koko viikon on ollut hässäkkää ja eilenkin vielä vietettiin romanttista parisuhdeiltaa, mutta nyt mies on mökillä nikkaroimassa ja minä saan täällä nostaa koivet kohti kattoa ja vain olla. Yhden naisen pieni humala vielä bonuksena. Ai että!

No, raati? Ristiinnaulitaanko vai onko hyväksyttävää? Teettekö välillä samaa vai olenko totaalisen wt?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa fantastiselta! Olisimpa minäkin::(

Vierailija
2/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jpin yhen punkun ja oon ihsn kännussä. Huhhuh. Mies pelas vitun leagje of legends. Ärsyttää. Äsken sanovet oo hiljrmoas ku yritim jutella!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, sama juttu täällä. Tosin vaan yksi pullo viiniä. Mutta ihana tunne, viiniä, hc-känniröökiä niin paljon kun sielu sietää, vauva-palstaa ja vähån muutakin. Tällasta vaan tarvii välillä.

Vierailija
4/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt samaa, koska pelkään tykästyväni siihen. Muutenkin viime aikoina on alkanut tehdä mieli tissutella, mikä huolestuttaa minua vähän. Mutta en missään nimessä paheksu! Uskon että on kivaa! Itse uskoin tänään sokerihumalan voimaan ja söin 300g irtokarkkia...

Vierailija
5/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kännissä nnäköjään pitää olla puhelimen kanssa extra tarkka, kun raivoissaan näppäilee. T: league of legends leski.

Vierailija
6/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti!

Vierailija
7/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:22"]Ja kännissä nnäköjään pitää olla puhelimen kanssa extra tarkka, kun raivoissaan näppäilee. T: league of legends leski.

[/quote]

ja siis ekat kännit viikkokausiin. Oh kun on outo olo uuaaaauuaaaaa. Tämmöstä on siis kun on netisdä kännisdä!! Vau. Piste.

Vierailija
8/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta tupakkaa. Sademetsiä hakataan tupakan takia.

Vierailija
9/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mäki oon joskus harrastanut tommosta. Jotain kerran parissa kuukaudessa. Ihanaa ;)

Aivot narikkaan vaan.

Vähän vaan kuulostaa toi sun alkoholin määrä aika suurelta. En pystyis ikinä kai juomaan kahta pulloa valkkaria yksin. Vai pystyisinkö? Pystyisin kai, mut en haluis ehkä ihan niin taju kankaalle.

Toisaalta helpottavaa kuulla et joku juo noin paljon. Luulin, että ite otan liikaa silloin kun juon kalsarikännit.

Vierailija
10/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa ap !

Vierailija
11/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:22"]Ja kännissä nnäköjään pitää olla puhelimen kanssa extra tarkka, kun raivoissaan näppäilee. T: league of legends leski.

[/quote]

ja siis ekat kännit viikkokausiin. Oh kun on outo olo uuaaaauuaaaaa. Tämmöstä on siis kun on netisdä kännisdä!! Vau. Piste.

[/quote]

ja viikkokausiin siis kuukausiin. Ongan viikotkin kuuksusua. Ahjuu mie oonki ihan outrageus kännisä näköhään. Ei emää tarjoilla mulle.

Vierailija
12/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:22"]Ja kännissä nnäköjään pitää olla puhelimen kanssa extra tarkka, kun raivoissaan näppäilee. T: league of legends leski.

[/quote]

[/quote]

ja viikkokausiin siis kuukausiin. Ongan viikotkin kuuksusua. Ahjuu mie oonki ihan outrageus kännisä näköhään. Ei emää tarjoilla mulle.

[/quote]

kattelen supernsnnyö. Ai kauhee. Kohra tulee syyllusyys ku kännissä kotonaNi hirver.

Vierailija
13/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Pitää laittaa ny puhelin pois kun en osaa kirjottaa mitään oikein ilman, että siihen menee puoli tuntia. Anteeksi häiriö!!!!!!

Vierailija
14/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:25"]

Hei mäki oon joskus harrastanut tommosta. Jotain kerran parissa kuukaudessa. Ihanaa ;)

Aivot narikkaan vaan.

Vähän vaan kuulostaa toi sun alkoholin määrä aika suurelta. En pystyis ikinä kai juomaan kahta pulloa valkkaria yksin. Vai pystyisinkö? Pystyisin kai, mut en haluis ehkä ihan niin taju kankaalle.

Toisaalta helpottavaa kuulla et joku juo noin paljon. Luulin, että ite otan liikaa silloin kun juon kalsarikännit.

[/quote]

No niin kuulostaa paljolta ja onkin. Enkä vielä tiedä, kuinka paljon mä tässä tissuttelen, mutta riittävästi. Luultavasti kaikki mitä on. Täytyy kyllä sanoa, että kun olin siellä Alkossa tuli sellainen olo, että tajuaako toi kassapoika, että mä ajattelin vetää nämä mahdollisesti yksin. 

Ja edelleen - ihan sama. Nyt on mun oma ilta, omaa aikaa, ei velvoitteita. Vaikka joisinkin, niin se harmittaa korkeintaan minua itseäni huomenna aamulla. Nyt on sellainen olo, että universumin palikat ovat kohdallaan. :-D

Ihanaa iltaa myös kaikille teille muille, AP (P.S. avasin jo sen toisen viinin)

Vierailija
15/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mä rakastan kalsarikännejä. Nykyisin en enää uskalla baarissa juoda itteäni känniin. En tajua miksi.

Kalsarit jalassa on rento olla.

Vierailija
16/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun, sori. Tai siis mun mielestä yksin ryyppääminen on jotenkin ankeaa ja huolestuttavaa. 

Vierailija
17/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa iltaa ap! Kuulostaa mukavalta.

Vierailija
18/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy sanoa että en ymmärrä. Mikä siinä on hienoa, että juo itsensä noin känniin kun nainen tuosta tulee. Minä juon ehkä 5-6 kertaa vuodessa ja vain juhlissa kun on muitakin. Tuohan olis pelottavaa.

Vierailija
19/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto soikoon ap, anna palaa!

Vierailija
20/33 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikänni kuussa pitää naisen järjissään. 

-Tuntematon viisas ajattelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän