Tinder on täynnä 30+ naisia, joilla on entisistä suhteista lapsia ja seikkailut seikkailtu
Nyt haetaan pysyvämpää kumppania ja profiilissa lulee ei yhdenillanjutuille.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näilläkin on kyllä vain määräaikaista sopparia tarjolla sellaiselle miehelle jota kiinnostaa leikkiä kotia sen aikaa että lapset lentävät pesästä. Sitten on rouvalla uudet seikkailut tiedossa.
Tuttavapiirissäni ei yksikään rouva ole lähtenyt mihinkään, vaikka lapset ovat lentäneet pesistä jo ajat sitten. Pari miestä on lähtenyt hautaan, mutta muuten on ollut aika hiljaista seikkailurintamalla. En jaksa uskoa, että muillakaan on sen seikkailurikkaampaa elämää ja itse vain satun tuntemaan ne maamme ainoat uskolliset aviovaimot.
Ovatko tuttavasi rouvat tappaneet heidän puolisonsa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näilläkin on kyllä vain määräaikaista sopparia tarjolla sellaiselle miehelle jota kiinnostaa leikkiä kotia sen aikaa että lapset lentävät pesästä. Sitten on rouvalla uudet seikkailut tiedossa.
Tuttavapiirissäni ei yksikään rouva ole lähtenyt mihinkään, vaikka lapset ovat lentäneet pesistä jo ajat sitten. Pari miestä on lähtenyt hautaan, mutta muuten on ollut aika hiljaista seikkailurintamalla. En jaksa uskoa, että muillakaan on sen seikkailurikkaampaa elämää ja itse vain satun tuntemaan ne maamme ainoat uskolliset aviovaimot.
Ovatko tuttavasi rouvat tappaneet heidän puolisonsa? 🤔
Ei siihen rouvien apua ole tarvittu, kyllä elämä tappaa meistä jokaisen aikanaan.
Joo.
Itsekin olen +30v. Ja yksi lapsi edellisestä liitosta.
Ja huima seikkailu takana. 20 vuotiaina parisuhteeseen, yhteenmuutto reilu vuoden seurustelun jälkeen. Lapsi syntyi kun olin 27-vuotias, ero tapahtui kuusi vuotta myöhemmin.
Kyllä, sellainen seikkailu ettei tosikaan. Mikähän sitten on sitä ei-seikkailua, jos yli vuosikymmenen parisuhdekin lasketaan "seikkailuksi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse annan pakit tuollaisille.
Niin minäkin , miehille nimittäin. Mies joka jättää naisen yh:ksi on saastaa kumppanina. Ei jatkoon.
Taitaa kuule avioeroista enin olla ihan naisten itsensä hakemia, syyksi kelpaa kun mies ei siivonnut tarpeeksi ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni lähestyi eräs kiinalaisnainen. Aivan uskomattoman kaunis. Kasvot kuin suoraan mallitoimiston sivuilta 🙈.
Sieltä se kuva varmaan on otettukin. Sinun tarvii vain maksaa lentoliput Kiinasta Suomeen. Todennäköisesti useamman kerran, koska tämä kaunotar myöhästyi lennolta tai oli joku passiongelma tai muuta vastaavaa. Sitten kun sinulla on muutama tonni pikavippejä pystyssä, eikä kaunotarta vieläkään näy, alat pikku hiljaa herätä todellisuuteen.
Jännänaisia.
"Seikkailut seilkkailtu". Just joo, ei ole. Mihinpä sitä seebra pääsisi pilkuistaan. Kyllä se menojalka alkaa taas vipattaa kun tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jännänaisia.
"Seikkailut seilkkailtu". Just joo, ei ole. Mihinpä sitä seebra pääsisi pilkuistaan. Kyllä se menojalka alkaa taas vipattaa kun tilaisuus tulee.
Se on seepra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse annan pakit tuollaisille.
Niin minäkin , miehille nimittäin. Mies joka jättää naisen yh:ksi on saastaa kumppanina. Ei jatkoon.
Taitaa kuule avioeroista enin olla ihan naisten itsensä hakemia, syyksi kelpaa kun mies ei siivonnut tarpeeksi ahkerasti.
Kotitöistäkin voi tulla iso ongelma, jos toinen ei tee osuuttaan.
Exän kanssa teimme molemmat täyspäivätyötä. Epätoivoisesti yritin pitää kodin siistinä, mutta aina töistä päästyä odotti kotona uusi työmaa.
Monta kertaa uudestaan ja uudestaan asiasta juttelua, mutta mikään ei muuttunut. Välillä kun asiasta sanoi, niin toinen alkoi passiivis-aggressiivisesti siivota paiskomalla tavaroita kasoihin, ja pyyhkimällä pöytää aivan likomärällä rätillä.
Joo. Elämä ollut helpompaa eron jälkeen, ja kotiin ollut mukava taas palata työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Itsekin olen +30v. Ja yksi lapsi edellisestä liitosta.Ja huima seikkailu takana. 20 vuotiaina parisuhteeseen, yhteenmuutto reilu vuoden seurustelun jälkeen. Lapsi syntyi kun olin 27-vuotias, ero tapahtui kuusi vuotta myöhemmin.
Kyllä, sellainen seikkailu ettei tosikaan. Mikähän sitten on sitä ei-seikkailua, jos yli vuosikymmenen parisuhdekin lasketaan "seikkailuksi"?
Sinä tuskin tuolla taustalla mainostat deitti-profiilissasi sitä, että "seikkailut on nyt seikkailtu". Kuulostaisiko vastaava hyvältä miehenprofiilitekstissä? Siitä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Jännänaisia.
Mikä on seebra? Ja miksi sillä on pilkkuja? Alan olla hyvin huolissani peruskoulun nykyisestä tilasta...
No jos ne naiset poistuu sieltä niin ilmaantuuko tilalle jostain varastosta sitten "lapsettomia 30+ naisia joilla on seikkailut edessä" ?
Vai siis mikä oli pointti?
Tinderissä 90% miehistä on sellaisia ettei ne kiinnosta minua millään tasolla. Mutta ei heidän poistumisensa mitenkään lisäisi niiden minua kiinnostavien miesten määrää. Joten. So what. Kyllä ihan jokainen siellä joutuu vähän p*skaa kahlaamaan löytääkseen sen sopivan yksilön.
T. 30v äiti joka haluaa edelleen sen parisuhteen
Tinderistä näyttää löytyvän todella vähän kiinnostavia sopivia ihmisiä (ikä ja paikkakunta lähellä omaa). Sitten pitäisi vielä ulkonäkö ja muutkin asiat osua kohdilleen. Itse olen ollut nyt Tinderissä useamman päivän eikä ole tullut yhtään matchia edes 100km säteeltä. Ja omilla kuvilla olen liikkeellä, olen hoikka/normaalivartaloinen.
Happypannukakusta olen huomannut että naiset hyvin usein Suomessa etsivät pääasiassa itseään nuorempaa seuraa. (siellä muut näkee ikätoiveen). Ja ihan sama miehillä. Tämä yhtälö ei toimi sitten kovin hyvin.
Höh, mitä negatiivisuutta.
Näin 30+ sinkkunaisena toivoisin edelleen löytäväni miehen, joka niitä lapsia kanssani haluaisi (aika käy vähiin, tiedän sen, mutta minkäs teet kun edellinen 10+ vuoden parisuhdemies ei lopulta lapsia halunnutkaan). Nyt on sitten muutama vuosi seikkailtu monellakin tavalla ja toivottavasti löytyisi sellainen mies, jonka kanssa erinäisiä seikkailuja jatkaa.
Ei ainoa mielenkiintoinen asia elämässä ole kumppanin vaihtelu. Toki voi sitäkin olla, jos se etsimäni mies saisi ylipuhuttua minut joihinkin parinvaihtobileisiin. Never say never.
"Seikkailut on seikkailtu", kuinka masentava ilmaus. Mieluummin "mä haluun seikkailla YHDESSÄ sun kanssa".
Jos et halua paritua naisten kanssa joilla on lapsia niin sun ei tarvitse. Vetäiset vaan vasemmalle. Usein naiset vaan pyrkivät saamaan lapset viimeistään kolmenkympin tietämissä koska meillä hedelmällisyys laskee koko ajan. Jos haluaa lapsia niin ei kannata odottaa että on lähemmäs 40 tai yli, koska silloin niiden saaminen voi olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät halua pitkäaikaisia suhteita. Suomalaiset miehet haluavat leikkiä vain naisten kanssa.
Miksi haluaisin pitkän suhteen kun lyhyessäkin palaa hermot jatkuvaan nalkutuksen ja käskytykseen?
Tuossa kohtaa katsoisin jo peiliin, että voisiko ottaa itse sellaisen kehitysaskeleen, että alkaisi ihan itse huolehtimaan kodista ja muista aikuisten hommista, ettei toisen tarvisi kokoajan muistuttaa.
Ihmeen sinnikkäästi naiset jaksaa olla äitejä omille keskenkasvuisille puolisoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nuorena sitoutuneet parisuhteeseen ja hankkineet lapsia. Nyt kun he ovat eronneet, he haluavat edelleen sitoutuneen parisuhteen, koska se on parisuhdetyyppi, jota he preferoivat. Mikä tässä yllättää ap:n?
Jos olisit nainen, tietäisit, että tinderissä on vielä enemmän 30+ eronneita isämiehiä.
Tinder on miehille ja naisille hyvin erilainen paikka. >90% miehistä tuo on aivan kuollut. Pieni vähemmistö kerää sitten kaiken saatavilla olevan. Te voitte vaikka testata tätä itse luomalla tuonne profiilin jollekin tutulle, hieman keskivertoa paremman näköselle, miehelle. Koittakaa saada tuolla edes yhdet treffit aikaseksi ja voin melekin vannoa, että alle viikossa tulette vihaamaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nuorena sitoutuneet parisuhteeseen ja hankkineet lapsia. Nyt kun he ovat eronneet, he haluavat edelleen sitoutuneen parisuhteen, koska se on parisuhdetyyppi, jota he preferoivat. Mikä tässä yllättää ap:n?
Jos olisit nainen, tietäisit, että tinderissä on vielä enemmän 30+ eronneita isämiehiä.
Tinder on miehille ja naisille hyvin erilainen paikka. >90% miehistä tuo on aivan kuollut. Pieni vähemmistö kerää sitten kaiken saatavilla olevan. Te voitte vaikka testata tätä itse luomalla tuonne profiilin jollekin tutulle, hieman keskivertoa paremman näköselle, miehelle. Koittakaa saada tuolla edes yhdet treffit aikaseksi ja voin melekin vannoa, että alle viikossa tulette vihaamaan naisia.
En vaan opi ymmärtämään: jos se on ihan kuollut paikka, jos se saa jopa vihaamaan vastakkaista sukupuolta, niin minkä ihmeen takia siellä pitää olla? Mikä saa ihmisen uskomaan, että tekemällä samaa kuin ennenkin yhtäkkiä saisikin erilaisia tuloksia?
Kun viimeksi olin sinkku, minulle riitti alle viikko nettideiteissä sen ymmärtämiseen, että sieltä en tule löytämään sitä, mitä etsin. Ei olisi tullut mieleenkään rämpyttää miesten profiileja niin pitkään, että olisin katkeroitunut ja alkanut vihata heitä.
Vierailija kirjoitti:
Jännänaisia.
Vai että seebran pilkut.
Itse olisin ollut ihan hyvilläni, jos mies olisi aikoinaan ilmaissut profiilissaan että juoksut on juostu tai seikkailut seikkailtu. Parempihan se on, että ne on takana- eikä edessäpäin. Niin ne ovat itsellänikin eikä ole tehnyt tiukkaakaan olla sitoutuneessa parisuhteessa, vaikka tilaisuuksia on kyllä ollut pilvin pimein niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan opi ymmärtämään: jos se on ihan kuollut paikka, jos se saa jopa vihaamaan vastakkaista sukupuolta, niin minkä ihmeen takia siellä pitää olla? Mikä saa ihmisen uskomaan, että tekemällä samaa kuin ennenkin yhtäkkiä saisikin erilaisia tuloksia?
Kun viimeksi olin sinkku, minulle riitti alle viikko nettideiteissä sen ymmärtämiseen, että sieltä en tule löytämään sitä, mitä etsin. Ei olisi tullut mieleenkään rämpyttää miesten profiileja niin pitkään, että olisin katkeroitunut ja alkanut vihata heitä.
Sinne tulee koko ajan uusia yrittäjiä ja vanhat ei jaksa varmaan poistaa profiilejaan/appsia. Lisäksi noi somefirmat tietää joka tempun millä niiden palvelusta tehdään koukuttava. Kun sä esim liityt sinne, niin sä saat ison määrän niitä matchejä tms mitä lienevätkään. Ne on kuitenkin ihan feikkejä ja tarkotus vaan saada sut innostumaan touhusta.
Onpas katkeraa porukkaa. :D No mitä muuta voi tältä palstalta odottaa. Keskittykää ihan siihen omaan elämään jos muiden asiat ottaa noin kovasti päähän.