Tinder on täynnä 30+ naisia, joilla on entisistä suhteista lapsia ja seikkailut seikkailtu
Nyt haetaan pysyvämpää kumppania ja profiilissa lulee ei yhdenillanjutuille.
Kommentit (208)
Tietääx täs ketjus kukaa mitä vittuuu niinku installe tapahtu ku se ei toimi??? HALOO BOOMERS!
No niinpä,samoin miehillä,mutta ero on siinä että miehet yrittää salata ne lapset.
Vitsit, mä just aattelin että olisi voinut laittaa Tinderiin ilmoituksen (koska eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee vastaan). Olen pari vuotta sitten eronnut pitkästä suhteesta ja lapsiakin on (kaikki kouluikäisiä ja lisää lapsia en halua). Minulla siis ikää 37v.
Ja siis ihan vakavan parisuhteen haluaisin vielä, en mitään panosuhdetta.
Mutta ei vissiin kannata.
Vierailija kirjoitti:
Tietääx täs ketjus kukaa mitä vittuuu niinku installe tapahtu ku se ei toimi??? HALOO BOOMERS!
Alkaako vieroitusoireet tulemaan päälle kun ei pääse hakemaan tykkäyksiä
Ei kelpaa miehille sekään jos lapseton +30 nainen, ihmetellään miksi et ole vakiintunut ja etkö jo tahtoisi lapsia koska ikääkin jo on🤣 teki Suomi nainen mitä vain tai oli millainen vain niin ei kelpaa Suomi miehille 😂
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu se pahin "minä olen lapseni jo tehnyt" voishan sen suoraakin sanoa että haen lapsilleni elättäjää mutta omaa et voi saada
Eiköhän se ole vaan viesti, että ei aio enää lisääntyä, joten lapsia havittelevat voivat siirtyä seuraavaan profiiliin. Vai mistä päättelet, että elättäjä on hakusessa? Tiedoksi muuten, että myös miehet käyttävät samoja sanoja omissa profiileissaan. Etsivätkö hekin elättäjää lapsilleen?
Suomalaiset miehet eivät halua pitkäaikaisia suhteita. Suomalaiset miehet haluavat leikkiä vain naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, mä just aattelin että olisi voinut laittaa Tinderiin ilmoituksen (koska eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee vastaan). Olen pari vuotta sitten eronnut pitkästä suhteesta ja lapsiakin on (kaikki kouluikäisiä ja lisää lapsia en halua). Minulla siis ikää 37v.
Ja siis ihan vakavan parisuhteen haluaisin vielä, en mitään panosuhdetta.Mutta ei vissiin kannata.
Sinne vaan, kyllä siellä on myös hyviä tyyppejä jotka etsivät samoja asioita.
Mitähän seikkailuja miehet luulevat naisten elämän olevan täynnä? Itse tapasin mieheni pari kuukautta sen jälkeen kun olin aloittanut opinnot yliopistossa vieraalla paikkakunnalla. Kun olin 27-vuotias minulla oli jo kolme lasta. Jos olisin eronnut silloin, kaipa minustakin olisi ajateltu, että siinä on nainen, jolla on seikkailut seikkailtu. Itse en ajatellut koskaan mitään seikkailleenikaan, kun rupesin seurustelemaan heti kotoa muutettuani ja tein heti perään lapset. Siinä mielessä voi ajatella, että seikkailut on seikkailtu, kun lapsia on tehty, sillä sen jälkeen ei kyllä ole vapaa seikkailemaan, joten jos aikoo jotain seikkailuja harrastaa, niin kannattaa tehdä se ennen lasten saantia. Onneksi minulle sattui hyvä mies vastaan jo nuorena, niin ei ole tarvinnut tinderin kaltaisia paikkoja koluta ja aloittajan kaltaisten ihmisten kanssa tapailla, joilla on noin väärä käsitys tavallisten ihmisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät halua pitkäaikaisia suhteita. Suomalaiset miehet haluavat leikkiä vain naisten kanssa.
Miksi haluaisin pitkän suhteen kun lyhyessäkin palaa hermot jatkuvaan nalkutuksen ja käskytykseen?
Näitä juttuja kun lukee niin luojan kiitos että olen pariutunut jo 17v sitten. Kuulostaa sinkuilla olevan hirveän vaikeata nykyään kun parisuhdetta tekisi mieli mutta näyttää olevan monen saavuttamattomissa. 😐
Vierailija kirjoitti:
+ 40 v tilanne on vielä karumpi, täynnä persauksia yh äitejä ettii elättäjää.
Suomen tarjonta on surkeaa, samat naamat joka saitilla vuodesta toiseen.891
Koittakaahan nyt jo päättää ollaanko me persaukisia vai eletäänkö leveästi elatusmaksuilla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Näitä juttuja kun lukee niin luojan kiitos että olen pariutunut jo 17v sitten. Kuulostaa sinkuilla olevan hirveän vaikeata nykyään kun parisuhdetta tekisi mieli mutta näyttää olevan monen saavuttamattomissa. 😐
No ei ole vaikeaa. Tällä palstalla vaan on jotain kellariolmeja joille kaikki on vaikeaa. Tinderit ja badoot on täynnä ihan kivoja ihmisiä enemmän kuin ehtii tavata.
Näilläkin on kyllä vain määräaikaista sopparia tarjolla sellaiselle miehelle jota kiinnostaa leikkiä kotia sen aikaa että lapset lentävät pesästä. Sitten on rouvalla uudet seikkailut tiedossa.
Minä haluaisin kuulla lisää niistä seikkailuista joita ovat seikkailleet.
Vierailija kirjoitti:
Nämä instantit pitäisi sulkea pysyvästi niin kaiken maailman instantbabet voisi mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Näilläkin on kyllä vain määräaikaista sopparia tarjolla sellaiselle miehelle jota kiinnostaa leikkiä kotia sen aikaa että lapset lentävät pesästä. Sitten on rouvalla uudet seikkailut tiedossa.
Tuttavapiirissäni ei yksikään rouva ole lähtenyt mihinkään, vaikka lapset ovat lentäneet pesistä jo ajat sitten. Pari miestä on lähtenyt hautaan, mutta muuten on ollut aika hiljaista seikkailurintamalla. En jaksa uskoa, että muillakaan on sen seikkailurikkaampaa elämää ja itse vain satun tuntemaan ne maamme ainoat uskolliset aviovaimot.
Katkeruus paistaa kilometrin päähän tästäkin kommentista... Voi voi tätä elämää nykyään.