Tinder on täynnä 30+ naisia, joilla on entisistä suhteista lapsia ja seikkailut seikkailtu
Nyt haetaan pysyvämpää kumppania ja profiilissa lulee ei yhdenillanjutuille.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten aivan satavarma että jos siellä on 30+ naisia joilla lapset, seikkailut ei oo vielä seikkailtu.
Noh, niinpä. Varmaan ne miehet vaihtuu aika tiuhaan jos on 30vee akka plus lapset tarjolla. Ja en nyt tarkoita että ne miehet vaihtuisivat koska se nainen niin haluaisi.
Miksi sinusta on outoa, että yli 30-vuotiaalla on lapsia? Aika monella aikuisella nimittäin on. Ihmiset ovat vain eläneet elämäänsä ja toimineet ikäkaudelleen varsin tyypilliselläkin tavalla.
Niinpä. Eikä siinä mitään vikaa ole niin se elämä monella menee.
Mutta eipä sinne viitsi sekaan mennä miehenä, jolla on hyvin vähän kokemusta mistään. Ei mulla ole noiden naisten kanssa mitään yhteistä. En tiedä perhe-elämästä, en lapsista, en suhteista. Yritä siinä sitten olla naisen kanssa samalla tasolla, kun tunnet keskustellessa itsesi pikkulapseksi. En tiedä montaakaan tilannetta, jossa olisin tuntenut itseni enemmän pieneksi kuin noissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nuorena sitoutuneet parisuhteeseen ja hankkineet lapsia. Nyt kun he ovat eronneet, he haluavat edelleen sitoutuneen parisuhteen, koska se on parisuhdetyyppi, jota he preferoivat. Mikä tässä yllättää ap:n?
Jos olisit nainen, tietäisit, että tinderissä on vielä enemmän 30+ eronneita isämiehiä.
Mitenköhän sinä naisena voit tietää paljonko siellä niitä eronneita äitinaisia on, jos tiedät että miehiä on enemmän?
En ole tuo, jolle vastasit, mutta miksi ei nainen voisi tietää? Moni nainen etsii Tinderistä myös naisia - osa on biseksuaaleja ja osa heteroista saattaa pitää auki mahdollisuuden löytää muista heteronaisista ihan vaan kavereita (jotkut naiset oikeasti etsivät Tinderin kautta ystäviä myös).
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo naiset edes yrittävät? Ei kukaan tuon ikäinen mies halua parisuhteeseen yh:n kanssa.
Mitä se sua liikuttaa? Swaippaat ite vasemmalle ne, joista et ole kiinnostunut. Itse etsin Tinderistä naisia (olen siis itsekin nainen), mutta olen laittanut hakuun myös miehet siltä varalta, jos joku herättäisi mielenkiinnon. Pääsääntöisesti swaippailen miehet vasemmalle, kun eivät ole sitä, mitä haen, mutta ei minua heidän siellä olemisensa häiritse. Vasemmalla on paljon tilaa, kyllä sinne mahtuu swaipata!
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo naiset edes yrittävät? Ei kukaan tuon ikäinen mies halua parisuhteeseen yh:n kanssa.
Ei kukaan nainen halua parisuhteeseen tuon ikäisen miehen kanssa, jolla ei ole lapsia, pariduhdetta takana. Noista tietää, että ovat ongelmia, jotain on pahasti vialla.
Ongelmahan täsdä on ap:n ja palstan muiden ulimiesten mielestä se, että Tinderi pitäisi olla täynnä 20- vuotiaita, kauniita, hoikkia impiä, joihin ap ja muut ullikset ovat omasta mielestään oikeutettuja.
Mitä nyt itse olen seurannut nuorten naisten seurustelukuvioita, niin usein he tuntuvat olevan pitkissä parisuhteissa juuri ikävuosina, jolloin täällä palstalla kuvitellaan naisten seikkailevan. Nuoret ovat aika romanttisia ja parisuhteen syntyminen tuo mukanaan usein ensimmäisen yhdessä asumisen jne. Siinä menee usein vuosikausia, eikä se ole kovin seikkailurikasta aikaa. Vasta kun nämä nuoruuden ensimmäiset vakavat suhteet on kuopattu, moni kokeilee yksin elämistä itsellisenä aikuisena. Nuoruuden pitkistä liitoista voi syntyä lapsikin ja se vähentää seikkailunhaluja entisestään. Useimpien elämä ei ole mitään temppariorgioita, vaikka moni tuntuu niin kuvittelevan.
Itse en kolmekymppisenä noita omaikäisiä seikkailijoita katso ollenkaan. Haen seuraa 20-24v ja 37-42v naisista. Toki kenenkään äpäröitä en ala katsomaan eli yh:t jätän toisille. Jollekin miehelle, jolla on omia aiempia lapsia toi voi sopia hyvinkin.
No jaa, valtaosalle tuon ikäisistä naisista Tinder on nimenomaan olennainen osa sitä seikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni lähestyi eräs kiinalaisnainen. Aivan uskomattoman kaunis. Kasvot kuin suoraan mallitoimiston sivuilta 🙈.
Joo, se oli "ihan oikea" kiinalaisnainen joka "haki kumppania".
Vierailija kirjoitti:
Miksi katselet jännänaisten profiileja. Katsele kilttien.
Joopa, itse olen lapseton kolmekymppinen nainen, seksisuhteita kymmeniä ja kymmeniä.
Aivan sama lapsille ja seikkailuttomuudelle.
Mutta kun joka toisella elämässä hurskaasti hurvitelleella tuntuu olevan enemmän tai vähemmän käsittelemättömiä suhdekoukeroita tai peräti tunnehirviöitä, joista syyllistetään uusia puolisokanditaatteja. "Tuokin vain käyttää minua tai taloudellista asemaa hyväksi".
Jos ette ihmiset ole valmiita luottamaan tai kohtaamaan uusia ihmisiä ennakkoluulottomasti - tai jos on menneisyyttä käsiteltävänä ennen tervehtymistä - tehkää se ystäväpiirissä ja itselle mukavien askareiden parissa. Älkää tuhlatko tuntemattomien aikaa ja itsetuntoa pallottelemalla epävarmana juupas-eipäs suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eikä siinä mitään vikaa ole niin se elämä monella menee.
Mutta eipä sinne viitsi sekaan mennä miehenä, jolla on hyvin vähän kokemusta mistään. Ei mulla ole noiden naisten kanssa mitään yhteistä. En tiedä perhe-elämästä, en lapsista, en suhteista. Yritä siinä sitten olla naisen kanssa samalla tasolla, kun tunnet keskustellessa itsesi pikkulapseksi. En tiedä montaakaan tilannetta, jossa olisin tuntenut itseni enemmän pieneksi kuin noissa.
Ja silti vaadit, että heidän pitäisi olla kiinnostuneita sinusta? Pikkupojasta?
Tyypillinen mies.
Puuttuu se pahin "minä olen lapseni jo tehnyt" voishan sen suoraakin sanoa että haen lapsilleni elättäjää mutta omaa et voi saada
Nyt tarvitaan lompakkoa ja aisuria, yh:t olkoon pennujensa kanssa.
up