Tinder on täynnä 30+ naisia, joilla on entisistä suhteista lapsia ja seikkailut seikkailtu
Nyt haetaan pysyvämpää kumppania ja profiilissa lulee ei yhdenillanjutuille.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nuorena sitoutuneet parisuhteeseen ja hankkineet lapsia. Nyt kun he ovat eronneet, he haluavat edelleen sitoutuneen parisuhteen, koska se on parisuhdetyyppi, jota he preferoivat. Mikä tässä yllättää ap:n?
Jos olisit nainen, tietäisit, että tinderissä on vielä enemmän 30+ eronneita isämiehiä.
Tinder on miehille ja naisille hyvin erilainen paikka. >90% miehistä tuo on aivan kuollut. Pieni vähemmistö kerää sitten kaiken saatavilla olevan. Te voitte vaikka testata tätä itse luomalla tuonne profiilin jollekin tutulle, hieman keskivertoa paremman näköselle, miehelle. Koittakaa saada tuolla edes yhdet treffit aikaseksi ja voin melekin vannoa, että alle viikossa tulette vihaamaan naisia.
En vaan opi ymmärtämään: jos se on ihan kuollut paikka, jos se saa jopa vihaamaan vastakkaista sukupuolta, niin minkä ihmeen takia siellä pitää olla? Mikä saa ihmisen uskomaan, että tekemällä samaa kuin ennenkin yhtäkkiä saisikin erilaisia tuloksia?
Kun viimeksi olin sinkku, minulle riitti alle viikko nettideiteissä sen ymmärtämiseen, että sieltä en tule löytämään sitä, mitä etsin. Ei olisi tullut mieleenkään rämpyttää miesten profiileja niin pitkään, että olisin katkeroitunut ja alkanut vihata heitä.
Sinne tulee koko ajan uusia yrittäjiä ja vanhat ei jaksa varmaan poistaa profiilejaan/appsia. Lisäksi noi somefirmat tietää joka tempun millä niiden palvelusta tehdään koukuttava. Kun sä esim liityt sinne, niin sä saat ison määrän niitä matchejä tms mitä lienevätkään. Ne on kuitenkin ihan feikkejä ja tarkotus vaan saada sut innostumaan touhusta.
Unohtu mainita myös se, että miesten ja naisten roolit on ihan erilaiset. Eli naisena sä olet mennyt tuonne odottaen, että miehet tekevät kaiken ikävän työn ja sä vaan valitset niistä. Näin ei ilmeisesti käynyt ja lähdit häntä tai joku muu laite jalkojen välissä pois tuolta. Miehenä sun pitää tehdä ne aloitteet eikä se vastaanotto noilta feikkimatcheiltä ole sitten järin mieltä ylentävä.
Vai niin minä tein, sehän on mielenkiintoista. Itse kun muistelen, että kun liityin nettideitteihin, taisi olla Pannukakku, minä tein haun jolla etsin aika laajalla skaalalla miehiä kohtuullisen suurelta alueelta. Ikäkin sai vaihdella -5/+10 omaan ikääni nähden. Olennaista oli, että on eronnut tai leski ja lapset on tehty jos niitä ylipäänsä on haluttu, koulutuksena vähintään lukio ja että on työelämässä. Luin miesten profiilit ja ellen vastannut sitä, mitä he hakevat, siirryin seuraavaan, Muistelen, että viitisen miestä löytyi ja ihan jokaiselle heistä tein aloitteen. Kaksi vastasi töksähtäen ja kun ehdotin, että minulle voi laittaa myös spostia koska aion poistaa profiilini, niin kummastakaan ei enää koskaan kuulunut enkä ollut yhtään hämmästynyt.
Äläkä please viitsi alkaa jostain "itseäsi korkeampitasoisista", koska minulle oli (ja on) vain kaksi tasoa, mies joko herättää kiinnostuksen tai ei herätä. Yksikään ei ollut mikään adonis, ihan tavallisia suomalaisia Prisma-miehiä jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nuorena sitoutuneet parisuhteeseen ja hankkineet lapsia. Nyt kun he ovat eronneet, he haluavat edelleen sitoutuneen parisuhteen, koska se on parisuhdetyyppi, jota he preferoivat. Mikä tässä yllättää ap:n?
Jos olisit nainen, tietäisit, että tinderissä on vielä enemmän 30+ eronneita isämiehiä.
Tinder on miehille ja naisille hyvin erilainen paikka. >90% miehistä tuo on aivan kuollut. Pieni vähemmistö kerää sitten kaiken saatavilla olevan. Te voitte vaikka testata tätä itse luomalla tuonne profiilin jollekin tutulle, hieman keskivertoa paremman näköselle, miehelle. Koittakaa saada tuolla edes yhdet treffit aikaseksi ja voin melekin vannoa, että alle viikossa tulette vihaamaan naisia.
En vaan opi ymmärtämään: jos se on ihan kuollut paikka, jos se saa jopa vihaamaan vastakkaista sukupuolta, niin minkä ihmeen takia siellä pitää olla? Mikä saa ihmisen uskomaan, että tekemällä samaa kuin ennenkin yhtäkkiä saisikin erilaisia tuloksia?
Kun viimeksi olin sinkku, minulle riitti alle viikko nettideiteissä sen ymmärtämiseen, että sieltä en tule löytämään sitä, mitä etsin. Ei olisi tullut mieleenkään rämpyttää miesten profiileja niin pitkään, että olisin katkeroitunut ja alkanut vihata heitä.
Sinne tulee koko ajan uusia yrittäjiä ja vanhat ei jaksa varmaan poistaa profiilejaan/appsia. Lisäksi noi somefirmat tietää joka tempun millä niiden palvelusta tehdään koukuttava. Kun sä esim liityt sinne, niin sä saat ison määrän niitä matchejä tms mitä lienevätkään. Ne on kuitenkin ihan feikkejä ja tarkotus vaan saada sut innostumaan touhusta.
Tinderin ainoa idea on tuottaa mahdollisimman paljon rahaa omistajille. Ei mitään muuta.
Kaikki mielenkiintoiset toiminnot, kuten vaikka se että katsoppa kuka sinusta tykkää, on maksun takana. Et pysty tykkäämään kuin parista kymmenestä profiilista ja sitten tarjotaan että maksa niin saat lisää tykkäykksiä käyttöösi...
Sekoitetaan kunnolla pakka, juu ei kiitos. Jätän suosiolla väliin.
Vierailija kirjoitti:
No jos ne naiset poistuu sieltä niin ilmaantuuko tilalle jostain varastosta sitten "lapsettomia 30+ naisia joilla on seikkailut edessä" ?
Vai siis mikä oli pointti?
Tinderissä 90% miehistä on sellaisia ettei ne kiinnosta minua millään tasolla. Mutta ei heidän poistumisensa mitenkään lisäisi niiden minua kiinnostavien miesten määrää. Joten. So what. Kyllä ihan jokainen siellä joutuu vähän p*skaa kahlaamaan löytääkseen sen sopivan yksilön.
T. 30v äiti joka haluaa edelleen sen parisuhteen
Mua on aina kiinnostanut miten kukin määrittelee kiinnostavat tapaukset.
Itse en innostu kuin hoikista naisista, vaikka jollakin pulskemmalla olisi kivempi luonne.
Naiset usein puhuvat luonteesta tai älystä, mutta arvioivat tätä ulkonäön perusteella. Onnistuuko moinen niin?
Noi "ei yhdenillanjutut" on ihan huuhaata, aina on ensimmäisillä treffeillä lohkennut jos jaksaa vaan panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ne naiset poistuu sieltä niin ilmaantuuko tilalle jostain varastosta sitten "lapsettomia 30+ naisia joilla on seikkailut edessä" ?
Vai siis mikä oli pointti?
Tinderissä 90% miehistä on sellaisia ettei ne kiinnosta minua millään tasolla. Mutta ei heidän poistumisensa mitenkään lisäisi niiden minua kiinnostavien miesten määrää. Joten. So what. Kyllä ihan jokainen siellä joutuu vähän p*skaa kahlaamaan löytääkseen sen sopivan yksilön.
T. 30v äiti joka haluaa edelleen sen parisuhteen
Mua on aina kiinnostanut miten kukin määrittelee kiinnostavat tapaukset.
Itse en innostu kuin hoikista naisista, vaikka jollakin pulskemmalla olisi kivempi luonne.
Naiset usein puhuvat luonteesta tai älystä, mutta arvioivat tätä ulkonäön perusteella. Onnistuuko moinen niin?
Ei luonnetta ja älykkyyttä arvioida ulkonäön perusteella. Vaan ensin katsotaan miellyttääkö ulkonäkö, sen jälkeen koitetaan tutustua siihen mieheen ja selvittää liikkuuko sillä päässä muutakin kuin kusi. Mikään yksittäinen asia noista ei oikein riitä, joskus toki esim. tosi kiva luonne voi kompensoida sitä ettei ole niin älykäs tai hyvännäköinen. Mutta jokainen tapaus on aina tapaus erikseen.
T. Äiti 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, että miksi alkaisin vihaamaan ihmisiä siksi, etteivät he halua kanssani parisuhteeseen?
Itse harkitsin eron jälkeen hetken tuota tinderiä, mutta päätin lopulta jättää väliin. Se miten siitä kuulee puhuttavan, tuntuu olevan vain tykkäyksien keräämistä sen sijaan, että riittäisi se yksi sopiva tykkäys, josta lähtisi tutustuminen ja lopulta parisuhde liikkeelle.
En halua lähteä treffeille niin, että treffikumppani on pettynyt kun saanut "vain" minulta tykkäyksen.
Unohtu mainita myös se, että miesten ja naisten roolit on ihan erilaiset. Eli naisena sä olet mennyt tuonne odottaen, että miehet tekevät kaiken ikävän työn ja sä vaan valitset niistä. Näin ei ilmeisesti käynyt ja lähdit häntä tai joku muu laite jalkojen välissä pois tuolta. Miehenä sun pitää tehdä ne aloitteet eikä se vastaanotto noilta feikkimatcheiltä ole sitten järin mieltä ylentävä.