Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittääkö tämä miksi ok mies voi jäädä naisettomaksi?

Vierailija
19.06.2021 |

Lainattua toisesta ketjusta:

Monikin tarjoaa parisuhteeseen vain itsensä ja saman mitä haluaa naiselta.

Tyypillisesti tämä ei kuitenkaan toimi symmetrisesti, vaan naiset haluavat tiettyjä asioita mieheltä, jotka liittyvät heidän sunnitelmiinsa. Puhuttiin sitten paremmasta elintasosta, avusta lapsiperhearkeen, miehestä joka osaa hoitaa mieshommat, tms.

On myös naisia joille riittää vain se mies, ilman muita hyötyjä. Mutta nämä naiset vaativat enemmän ulkonäön, karisman ja romanttisten taitojen osalta.

Useimmille "perusmiehille" tie parisuhteeseen on opetella tarjoamaan mitä keskivertonainen haluaa, ja tarjota se.

Minusta tässä on perääkin. Mitäpä sanotte?

Selkeästi tarve löytää mies korreloi halun löytää mies kanssa. Kun ei ole tarvetta miehelle, ei haluta miestä, tai kriteerit nousevat mm. sen osalta onko mies komea, hyvä seksissä, karismaattinen, tai muuta. Perusjöröjä miehiä parisuhteissa joissa heistä on myös paljon hyötyä, mutta olen huomannut että nämä miehet, jos uuden suhteen löytävät, pariutuvat aina sellaisen naisen kanssa joka kaipaakin remonttiapua tai muuta vastaavaa.

Miehenä ajattelen vähemmän yhteistä matkaa ja tavoitteita, ja enemmän naista itseään. Naisille juuri nämä ovat isoja juttuja.

Kommentit (191)

Vierailija
161/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää juttu on ettei nainen saisi elää yksin? Viimeksi karjuitte kuinka naisten pitääkin oppia elämään itsekseen eikä tämä sittenkään sovi.

Oikeesti, anna jo olla.

Vierailija
162/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on pari vuotta asunut ahtaassa rivarissa parin lapsen kanssa, rupeaa kummasti omakotitalo kunnostamaan. Sellainen jossa lasten makuuhuoneet on toisessa päässä taloa ja aikuisten toisessa ja välissä on ovi. Te lapselliset miehet jotka näitte kirjoittelette kuvittelette että omakotitalo on joku naisen projekti.

Paljon lapsiperheitä asuu kerrostaloissa...

Ihmisiä ei välttämättä ole pakko edes hankkia lisää: https://www.worldometers.info/world-population/

Kerrostaloissa ja rivareissa joutuu säätämään taloyhtiöiden ja putkiremonttien ja naapureiden kanssa. Nämä teidän jutut pahoista omakotitaloja vaativista naisista on henkisesti alakouluikäisen tasoa. Ei ole ajateltu omilla aivoilla pätkän vertaa vaan ostettu joku Red pill -ölinä kuin lammaslauma. Miehet haluaa omaa rauhaa ihan siinä missä naisetkin. Eikä kerrostalokämpät ole ilmaisia nekään kun aletaan miettiä lapsiperhekoossa.

"Teidän" 🙄

Lainasit naista, joka syntyi suurperheeseen kerrostaloon.

Äitisi vaati sitä kun isäsi olisi mieluimmin halunnut asua maakuopassa?

Ei sitä tarvitse vaatia, jos naisella on varaa maksaa puolet menoista.

Miten niin ei tarvi kun mies haluaa ostaa omalla osuudellaan moottoripyörän ja mönkijän ja veneen ja asua kahden lapsen kanssa yksiössä. Jos olen nyt ymmärtänyt oikein mitä nämä miehet haluaa tällä itkulla etta nainen on se joka vaatii asua asunnossa johon mahtuu perhe.

Kaikki asunnot kerrostaloissa eivät ole yksiöitä...

Eivät, ja ne joihin mahtuu vanhemmat ja 2-3 lasta maksavat rahaa. Paljon rahaa. Mutta kun rahaa ei saisi asumiseen käyttää. Niin tehdään vain koska nainen vaatii että lapsille on viimeistään esiteineinä omat huoneet. Eikä vanhempien tarvitse harrastaa seksiä olohuoneessa parvisängyssä pään kolistessa kattoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä "naiset haluaa omakotitalon" - juttu? Itse otin avioeron ja muutin vuokralle kerrostaloon, kun en jaksanut enää sitä ainaista talon puunaamista ja jatkuvaa remonttia. Mies ei suostunut kerrostaloon muuttamaan vaan nimenomaan haluaa asua omakotitalossa.

Vierailija
164/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä "naiset haluaa omakotitalon" - juttu? Itse otin avioeron ja muutin vuokralle kerrostaloon, kun en jaksanut enää sitä ainaista talon puunaamista ja jatkuvaa remonttia. Mies ei suostunut kerrostaloon muuttamaan vaan nimenomaan haluaa asua omakotitalossa.

Sama meillä että yritin saada perhettä muuttamaan kerrostaloon mutta mies ei suostu.

Vierailija
165/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyypillisesti tämä ei kuitenkaan toimi symmetrisesti, vaan naiset haluavat tiettyjä asioita mieheltä, jotka liittyvät heidän sunnitelmiinsa. Puhuttiin sitten paremmasta elintasosta, avusta lapsiperhearkeen, miehestä joka osaa hoitaa mieshommat, tms."

Tuollainen nainen on lähtöviivalle jäänyt juntti ja sanoisin että tämä luonnehdinta vastaa sitä kuin se, että mies haluaa naiselta lähinnä seksiä ja taloudenhoitoa. Toki näitä juntteja on paljon, varmasti vähintään puolet sekä miehissä, että naisissa. Kannattaa valita kumppaninsa tarkkaan.

Vierailija
166/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain ihme tyytymättömyyttä ne naiset keksii aina asiasta jos toisesta. Itselläni ei mielestäni ole ollut kummoisiakaan vaatimuksia, kunhan saan viettää aikaa naisen kanssa ja jos hän ilahtuu jostain mitä teen, oli se sitten tiskaus tai imurointi, niin teen sen. En ala pienistä motkottamaan. Vaan siitäkin huolimatta että olen melko miellyttämishaluinen symppis, jotenkin naiset silti ärsyyntyvät aina jostain. Ärsyttääkö heitä sitten se, että olen jatkuvasti sellainen tasaisen tyytyväinen vai mikä lie, en voi ymmärtää. Ilmeisesti jatkuvasti ei vaan kuitenkaan saa olla kivaa ja ikäänkuin väkisin luodaan vaikeutta. Suhde ei saa sujua liian helposti.

Tunnistatko eron siinä, että on miellyttämisenhaluinen symppis ja taas aidosti innoissaan ja ilahtunut ja onnellinen toisen ihmisen läsnäolosta elämässään ja yhteisestä tekemisestä. Tietenkään jokainen hetki ja päivä ei ole mitään ilotulitusta, mutta oma tunnemaailmani menee depressioon, jos se impulssi mitä toiselta saan on minun miellyttämistä ja vastapuoli on tyytyväinen (ei onnellinen) niin kauan kuin mitään todella pahaa ei tapahdu. 

Eli naiset vaatii jotain jatkuvaa tunteiden ilotulitusta, eikä tasainen meno maistu. Ei ihme, että on niin vaikeaa kaltaisellani tasaisemmalla tyypillä. Tyytyväisyys ei naiselle riitä, vaan pitää olla Onnellinen. Selittää myös sen, kun sitä vaikeutta aletaan keksimään, ilmeisesti että nainen saisi sitä virkistävää tunteiden vuoristorataa joka on itselleni lähinnä äärettömän henkisesti rasittavaa, en kaipaa mitään teennäisiä ongelmia ja draamaa. Onhan se tullut kyllä huomattua, että sellaiset veijarimiehet menestyy parisuhteissa parhaiten, jotka ilmeisesti tarjoaa naiselle sitä stimuloivaa vuoristorataa.

Ei sen tartte mitään vuoristorataa olla. Mutta musta olisi aika tylsää olla ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään intohimoa mihinkään. Kunhan olla möllötetään. Toisille se riittää, toisille ei. Elämä on lyhyt, mä haluan kokea eläneeni ja rakastaneeni, en vain olleeni tasaisesti olemassa.

Ei möllötys riitä kenellekään. Möllöttäjätkin haluaisivat mielenkiintoisemman elämän. Heidän tapansa elää on vain muodostunut sellaiseksi geenien ja ympäristötekijöiden ansiosta. Olet todella onnekas ja kadehdin sinua, jos olet aktiivinen ihminen ja koet motivaatiota tehdä erilaisia mielekkäitä asioita päivittäisessä elämässäsi.

Luonnollisessa todellisuudessahan möllöttäjiä ei olisi edes olemassa. Tämä teknologinen yhteiskunta on vain riuhtaissut meidät erilleen päivittäisen selviytymisen syklistä ja siksi on syntynyt möllöttäjien syvät rivit. Tiedän kyllä, että pääsisin tästä möllötyksestä hyvin pitkälti eroon sillä, että poistaisin tietokoneen ja television elämästäni. Se vain tuntuu suhteettomalta uhraukselta. Jostain syystä siitäkin huolimatta, että olisin paljon onnellisempi ilman niitä.

- Möllöttäjä

Vierailija
167/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää että jollekin talo (esine) voi olla tärkeämpi kuin aviopuolison hyvinvointi. Noh monethan esim. hakkaakin puolisoaan joten ei sinänsä ihme.

Vierailija
168/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain ihme tyytymättömyyttä ne naiset keksii aina asiasta jos toisesta. Itselläni ei mielestäni ole ollut kummoisiakaan vaatimuksia, kunhan saan viettää aikaa naisen kanssa ja jos hän ilahtuu jostain mitä teen, oli se sitten tiskaus tai imurointi, niin teen sen. En ala pienistä motkottamaan. Vaan siitäkin huolimatta että olen melko miellyttämishaluinen symppis, jotenkin naiset silti ärsyyntyvät aina jostain. Ärsyttääkö heitä sitten se, että olen jatkuvasti sellainen tasaisen tyytyväinen vai mikä lie, en voi ymmärtää. Ilmeisesti jatkuvasti ei vaan kuitenkaan saa olla kivaa ja ikäänkuin väkisin luodaan vaikeutta. Suhde ei saa sujua liian helposti.

Tunnistatko eron siinä, että on miellyttämisenhaluinen symppis ja taas aidosti innoissaan ja ilahtunut ja onnellinen toisen ihmisen läsnäolosta elämässään ja yhteisestä tekemisestä. Tietenkään jokainen hetki ja päivä ei ole mitään ilotulitusta, mutta oma tunnemaailmani menee depressioon, jos se impulssi mitä toiselta saan on minun miellyttämistä ja vastapuoli on tyytyväinen (ei onnellinen) niin kauan kuin mitään todella pahaa ei tapahdu. 

Eli naiset vaatii jotain jatkuvaa tunteiden ilotulitusta, eikä tasainen meno maistu. Ei ihme, että on niin vaikeaa kaltaisellani tasaisemmalla tyypillä. Tyytyväisyys ei naiselle riitä, vaan pitää olla Onnellinen. Selittää myös sen, kun sitä vaikeutta aletaan keksimään, ilmeisesti että nainen saisi sitä virkistävää tunteiden vuoristorataa joka on itselleni lähinnä äärettömän henkisesti rasittavaa, en kaipaa mitään teennäisiä ongelmia ja draamaa. Onhan se tullut kyllä huomattua, että sellaiset veijarimiehet menestyy parisuhteissa parhaiten, jotka ilmeisesti tarjoaa naiselle sitä stimuloivaa vuoristorataa.

Ei sen tartte mitään vuoristorataa olla. Mutta musta olisi aika tylsää olla ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään intohimoa mihinkään. Kunhan olla möllötetään. Toisille se riittää, toisille ei. Elämä on lyhyt, mä haluan kokea eläneeni ja rakastaneeni, en vain olleeni tasaisesti olemassa.

Ei möllötys riitä kenellekään. Möllöttäjätkin haluaisivat mielenkiintoisemman elämän. Heidän tapansa elää on vain muodostunut sellaiseksi geenien ja ympäristötekijöiden ansiosta. Olet todella onnekas ja kadehdin sinua, jos olet aktiivinen ihminen ja koet motivaatiota tehdä erilaisia mielekkäitä asioita päivittäisessä elämässäsi.

Luonnollisessa todellisuudessahan möllöttäjiä ei olisi edes olemassa. Tämä teknologinen yhteiskunta on vain riuhtaissut meidät erilleen päivittäisen selviytymisen syklistä ja siksi on syntynyt möllöttäjien syvät rivit. Tiedän kyllä, että pääsisin tästä möllötyksestä hyvin pitkälti eroon sillä, että poistaisin tietokoneen ja television elämästäni. Se vain tuntuu suhteettomalta uhraukselta. Jostain syystä siitäkin huolimatta, että olisin paljon onnellisempi ilman niitä.

- Möllöttäjä

Tuo on varmasti totta. Toisaalta älyllisesti vireä ihminen ei niin helposti koukutu möllöttämään ja passiiviseksi viihteen kuluttajaksi, koska onnistuu näkemään maailmassa niin paljon muutakin tekemistä ja mielenkiintoa. Kun olosuhteet eivät siihen pakota, niin se on sitten omasta motivaatiosta ja arvoistakin kiinni.  

Vierailija
169/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Möllöttäjä

Tuo on varmasti totta. Toisaalta älyllisesti vireä ihminen ei niin helposti koukutu möllöttämään ja passiiviseksi viihteen kuluttajaksi, koska onnistuu näkemään maailmassa niin paljon muutakin tekemistä ja mielenkiintoa. Kun olosuhteet eivät siihen pakota, niin se on sitten omasta motivaatiosta ja arvoistakin kiinni.  

Korkea äo itseasiassa altistaa huumeiden käytölle ja mt-ongelmille, joista useimmat möllöttäjät kärsivät.

Vierailija
170/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla parisuhteessa yksi tärkein asia on seksi. Se, että mies on fyysisesti yhteensopiva ja että hän pystyy tyydyttämään minut.

Vierailija
171/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla parisuhteessa yksi tärkein asia on seksi. Se, että mies on fyysisesti yhteensopiva ja että hän pystyy tyydyttämään minut.

Entä onko sinulle tärkeää se, että pystyt tyydyttämään miehen?

Vierailija
172/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä sitä voi itse arvioida. Se jää miehen arvioitavaksi. Mutta jos mies ei ole fyysisesti yhteensopiva, niin siinä mikään auta.

Vierailija
173/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että ihan ookoo mies jää yksin, kun hän on vain sitä. Pitäisi olla joku suurempi tekijä ja status.

Vierailija
174/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Kaikkia niitä, joiden kanssa olen joskus tapaillut tai seurustellut, ja jotka ovat nyt yksin, yhdistää yksi ainoa asia: ei tullut koskaan selvyyttä siitä, haluavatko he sitoutua parisuhteeseen.

Joo, yhdessä kyllä oltiin ja vietettiin aikaa, mutta mihinkään yhdessä kasvamiseen ei ollut mahdollisuutta. Ei ollut selvää, ollaanko yhdessä vielä 1, 5 tai 10 vuoden päästä olettaen että mikään ei muutu. Ei ollut mahdollista puhua siitä, tuleeko joskus yhteistä omistusasuntoa tai perhettä. Ei mitään yhteisiä vastuita. ”Katsotaan.”

Kaikki heistä katselevat edelleen.

Vierailija
175/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä sitä voi itse arvioida. Se jää miehen arvioitavaksi. Mutta jos mies ei ole fyysisesti yhteensopiva, niin siinä mikään auta.

Hauska termi tämä yhteensopivuus. Osa miehistä on ilmeisesti universaalisti yhteensopivia, kun sopivat kaikille naisille.

Vierailija
176/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska termi tämä yhteensopivuus. Osa miehistä on ilmeisesti universaalisti yhteensopivia, kun sopivat kaikille naisille.

Joo on se ihme että sosiaalisuus, rohkeus ja huumorintaju tekevät kauppansa. MITEN voi olla. En kerta kaikkiaan ymmärrä.

Vierailija
177/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan jollain lailla tuon väitteen, olen juuri sellainen nainen joka haluaisi miehen omana itsenään, en rahallisena hyötynä tms. Niitäkään ei vaan löydy tai sitten niillä on ns. monta rautaa tulessa yhtä aikaa eli monta naista kierroksessa.

Heh.

Eli löytyisi kyllä, mutta sinua kiinnostaa vain ne komeat ja sytyttävät pelimiehet.

No sitten kiinnostaa. Onhan ne herkkuja. Mitäpä se sinun napaasi kaivaa?

No sitten vain jaat useamman kanssa ränniyden.

-eri

Tyyppi, joka ajattelee kuten sinä on tuomittu yksinäisyyteen omalla karkeudellaan.

Ei ole. Sukupuoli pitää siitä huolen että saa ihan itse valita.

Valinnanvapaus koskee ihan molempia sukupuolia. Turha uhriutua tai uhriuttaa.

Eivät valitettavasti kaikki miehet voi sitä päättää että ovat parisuhteessa.

No et sä voi parisuhdetta muiden puolesta valita. Mutta reunaehtojen puotteissa valinnanvapaus on täysin sama.

Voin naisena päättää olenko parisuhteessa vai en, koska ottajia riittää.

Miehistä vain osa pyörittää kaikkia. 

Just. Mä en ole koskaan voinut päättää tuollaista tai "valita" miestä. Ei ole ollut yhtään "ottajaa". N38

Sinulle ei ole kelvannut ketään kun haluat vain niitä miehiä mihin tasosi ei riitä.

Miksi ihmeessä tämä tuntuu sinua niin kiukuttavan? Että joku kehtaa olla tyytymättä johonkin mitä ei halua? Mihin sinun mielestäsi ilmeisesti pitäisi tyytyä? En oikeasti ymmärrä. Ihminen saa tavoitella vaikka kuuta taivaalta. Todennäköisesti ei saa, mutta ei sillä muihin taivaankappaleisiin ole mitään vaikutusta.

Toki, mutta tämä ei päde mun tilanteeseen. En olisi edes voinut "tyytyä" kun ei ole ollut ketään. Mulla on ihan realistiset odotukset elämästä, eli en koe tavoittelevani kuuta, mutta kaikki omat aloitteeni on torpattu (miehen "tasosta" riippumatta) ja minulle taas on tehty 0 aloitetta.

Tämä on juuri niin ärsyttävää kun aina sanotaan, että jokainen nainen voi vain valita miehen jonosta. Ihan kuin muka kaikille naisille olisi tasaisesti tuhansia ottajia. Eihän se voi edes matemaattisesti olla mahdollista. Ei miehiä ole sentään niin paljon enemmän kuin naisia, että jokaisella naisella olisi tuhansia halukkaita kosijoita.

Lähempänä totuutta on se, että ne naiset joilla ON varaa "valita" ovat heitä, joiden kimpussa suurin osa miehistä häärää.

Ihan hyvin voi kiltti ja kunnollinen ok-nainenkin jäädä yksin. Eikä naisilla, kuten ei miehilläkään kyse ole pelkästään ulkonäöstä, koska kuten me kaikki Prismassa käyneet tiedetään niin siellä on hyvinkin karun näköisiä ihmisiä ja silti heilläkin on parisuhde. Kyse on myös itsevarmuudesta ja sosiaalisista taidoista. Ihan samalla tavalla ne vaikuttavat meillä naisillakin. Varsinkin jos ei ole mikään kaunotar ja sen lisäksi on vielä sosiaalisesti heikko, niin ei meillä naisillakaan ole mitään jonoa miehiä josta valita. Pelkkä perusnättiys ei riitä, jos olet sosiaalisesti ihan kylmä jääpökkelö.

Pötyä. Olin juuri salilla ja katsoin, miten miehet tiirailivat aivan kaikkia naisia. Jokainen nainen olisi saanut jäykkää kahden tunnin kuluessa, jos olisi halunnut.

Vierailija
178/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Möllöttäjä

Korkea äo itseasiassa altistaa huumeiden käytölle ja mt-ongelmille, joista useimmat möllöttäjät kärsivät.

Tämä ei pidä tutkimusten valossa paikkaansa.

Vierailija
179/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on se ihme että sosiaalisuus, rohkeus ja huumorintaju tekevät kauppansa. MITEN voi olla. En kerta kaikkiaan ymmärrä.

Vihjaatko, että olisi olemassa… tasoja?

Vierailija
180/191 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää että jollekin talo (esine) voi olla tärkeämpi kuin aviopuolison hyvinvointi. Noh monethan esim. hakkaakin puolisoaan joten ei sinänsä ihme.

No ei se meillä ole itse se talo vaan se että oma tupa oma lupa, paljon tilaa, oma rauha, ei rasittavia naapureita, ei taloyhtiöhäsläämistä, ei yhtäkkisiä tuhansien eurojen remontteja joista muut päättää, voi grillata omalla pihalla helteisenä kesäiltana, voi käydä munasillaan kusella pusikossa.... Eikä ne ole huonoja argumentteja. En vaan jaksais tätä ikuista työleiriä. Eri.