Tänään on 11:sta hääpäivä ja mieheni löi minua nyrkillä vatsaan
Olemme ihan tavallinen kolmekymppinen duunaripariskunta, muutama lapsi, talo ja koira. Tänään vietämme 11:sta hääpäiväämme ja yhtäkkiä tänään vain kaikki muuttui.
Olin herännyt aikaisin aamulla lasten kanssa ja puoliso jäi nukkumaan. Ennen kuin lähdin laittamaan pienimmän päiväunille, annoin koululaisille rahaa jäätelöön ja luvan mennä leikkipuistoon. Herätin mieheni kello 12.00 hieman närkästyneenä (koska hääpäivä) ja sanoin että hänen täytyisi mennä vuorostaan lasten kanssa kun laitan pienimmän päiväunille. Lapsi oli melkein unessa kun alakerrasta alkaa kuulua kauheaa huutoa. Mieheni huutaa silmittömän vihaisena lapsille että he eivät saa lähteä minnekään ja huutaa siis ihan kiroillen, raivoten ja yhtäkkiä vanhin lapsi huutaa, että äiti tule auttamaan! Juostessani paikalle lapsi seisoo portaissa eikä mieheni päästä häntä pois ja näyttää kuin hän meinaisi käydä lapseen käsiksi. Alan huutamaan ja mieheni lähestyykin vuorostaan minua ja lyö minua nyrkillä vatsaan. Hän myös yrittää lyödä minua uudelleen mutta suojaan itseäni ja vanhin lapsista juoksee meidän väliin. Mies lopettaa ihan yhtäkkiä niinkuin oli aloittanutkin. Huudan että onko hän hullu tms ja lapset poistuvat itkien omiin huoneisiinsa. Menen nuorimmaisen luo makuuhuoneeseen koska hän itkee ja mies menee alakertaan.
Noin vaan ihan yhtäkkiä avioliitossani tapahtuu väkivaltakohtaus, jonka myös kaikki lapset näkevät ja jonka en olisi kuunapäivänä voinut uskoa tapahtuvan. Miten ihmeessä tästä jatketaan eteenpäin? Olen niin shokissa että en tiedä mitä tehdä tai sanoa.
Kommentit (126)
Niinpä niin. Et tällä kertaa kirjoittanut: "Mitä te tekisitte tässä tilanteessa".
Osta miehelle lahjaksi nyrkkeilysäkki. Säkki jonnekin autotalliin tai kellarikerrokseen roikkumaan, jotta mies pääsee rauhassa takomaan.
Vierailija kirjoitti:
En voi muuta kun nauraa tälle aloitukselle.
Joku sekopää vauhdissa 😶
Jep, onhan se kiva että naurattaa toisen elämä! Vois ehkä vähän ajatella miltä tuntuu lukea tuollaista kommenttia!
Oliko tämä isku vatsaan toivottu lahja vai ihana yllätys?
Jos tuo on oikeasti tapahtunut, olet varmasti jo lähtenyt? Älä vaan rupea selittämään purkausta parhain päin!
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sekopää vauhdissa 😶Jep, onhan se kiva että naurattaa toisen elämä! Vois ehkä vähän ajatella miltä tuntuu lukea tuollaista kommenttia!
Täyttä sontaa koko aloitus.
Ja te toiset vielä uskotte😶
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on tosi lämmin☀️
Ap:lla auringonpistos.
Pistä lakki päähän🧠👒
Tarinasta jäi puuttumaan se, että olisit raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Et tällä kertaa kirjoittanut: "Mitä te tekisitte tässä tilanteessa".
Juu, samaa ihmettelin. On muuttanut nyt sekä tekstiensä alkua että loppua.
Jottei ap:ta niin nopsasti tunnistettaisi vaki provoojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sekopää vauhdissa 😶Jep, onhan se kiva että naurattaa toisen elämä! Vois ehkä vähän ajatella miltä tuntuu lukea tuollaista kommenttia!
Täyttä sontaa koko aloitus.
Ja te toiset vielä uskotte😶
Aloitus sontaa vai ajatteleko, että tuollaista ei kodin seinien sisäpuolella koskaan tapahdu?
Ap. Nämä täällä on ihan sikoja. Älä kuuntele. Tsemppiä sulle. Tiedät kyllä että jotain meni nyt sinulla ja lapsilla lopullisesti rikki. Nyt sinun on velvollisuus näyttää lapsille miten tilanne hoidetaan oikein. Se miten tämän hoidat on myös lastesi tulevaisuus ja se miten he sallii itseään kohdeltavan. Jos et jaksa rakastaa itseäni niin koita rakastaa lapsiasi.
Jätä se, muuta vaihtoehtoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei ikinä tiedä. Näin minulle aikoinaan opetettiin. Ne voi olla ihmisiksi vaikka 20 vuotta ja yhtenä päivänä vai muuttuvat täysin hirviöiksi. Ota ero. Ensimmäinen lyönti on vaikein, loput tulee tottumuksesta.
Näinhän se on. Itsekin olen ollut ihan räjähtämispisteessä Monet kerrat. Lasten huuto ärsyttää, vaimon nalkuttava naama ärsyttää, Kaikenmaailman läskit valittajat ärsyttävät, työssäkäynti ärsyttää. Tekisi mieli napsia kaikki pläsiin, mutta ei kehtaa kun tietää että sen jälkeen se valitus vasta alkaisikin.
Voit erota. Sinulla on ongelma. Ero on ratkaisu. Mene. Niin helppoa, se on.
Pahoittelut ap. Liittosi on ohi. Jos jäät, tuhot lastesi lapsuuden. Lapsistasi tulee katkeria ja pelkäävät isäänsä loppuelämän.
Olen itse tuo lapsi. Siis äitini päätti jäädä ja pitää kulissit, vaikka sai turpaansa. Ennen pitkää isän väkivalta kohdistui meihin lapsiin, ennenpitkää se muuttui pahemmaksi. Koko perhe pelkäsi ja eli kauhussa.
Aikuisena en ole vanhempiini yhteydessä enkä anna tavata lapsiani ollenkan. Jos ap jäät tuon lyönnin jälkeen, varaudu siihen että lapsesi inhoavat sinua ka ovat katkeria. Eivät pidä yhteyttä aikuisena.
Sulla on vaan yksi oikea ratkaisu. Tiedät itsekin mikä.
Jukoliste nainen, pelasta nyt ne lapsesi sieltä. Raivohullu väkivaltainen arvaamaton isä on pahinta mitä voi olla. Lapset kainaloon, turvakotiin tai sukulaisille, ukko etsiköön asunnon. Tuo oli tuossa. Selvä peli.
No se oli sitten teidän viimeinen hääpäivänne. JSS.