Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä pikkuseikat voivat nostaa miehen tasoa?

Vierailija
19.06.2021 |

Oletetaan ettei nyt puhuta rahasta tai ulkonäöstä.

Tanssitaito. Lavoilla on miehiä niin vähän, että saavat helposti sievän ja nuoren seuralaisen.

Kommentit (1086)

Vierailija
341/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt amiksen eikä naisista ole koskaan ollut pulaa. Naiset arvostavat ulkonäköä ja hyvää taloudellista tilannetta. Ammattiin valmistumisen jälkeen perustin yrityksen ja olen pärjännyt hyvin. Akateemisten kynäniskamiesten takia ei ole parisuhteeni päättyneet. Yleensä suhteet ovat päättyneet omasta aloitteestani. Aika nopeasti ovat akateemiset naisetkin alkaneet ehdottelemaan suhteen syventämistä ja yhteen muuttamista, kun on selvinnyt, että niitä 30 vuoden asuntolainoja ei ole minulla tarvetta ottaa. Oman kokemukseni perusteella varallisuudella ja ulkonäöllä on yhtä paljon merkitystä koulutustaustasta riippumatta.

342/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jos mies osaa tanssia, mutta en laske pikkuseikaksi sitä. Kunnon tanssitaito vaatii työtä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siltä saa hyvii douppei esimm kunnollinen kanapitsa tai mämmi

344/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit katoavaa kansanperinnettä. Tanssitaidosta toki baarin tanssilattialla hyötyä mutta ei lavatansseissa käy alle 35 vuotiaat sinkut.

M34

Se baarin lattialla hytkyminen ei ole oikea tanssia

Vierailija
345/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt amiksen eikä naisista ole koskaan ollut pulaa. Naiset arvostavat ulkonäköä ja hyvää taloudellista tilannetta. Ammattiin valmistumisen jälkeen perustin yrityksen ja olen pärjännyt hyvin. Akateemisten kynäniskamiesten takia ei ole parisuhteeni päättyneet. Yleensä suhteet ovat päättyneet omasta aloitteestani. Aika nopeasti ovat akateemiset naisetkin alkaneet ehdottelemaan suhteen syventämistä ja yhteen muuttamista, kun on selvinnyt, että niitä 30 vuoden asuntolainoja ei ole minulla tarvetta ottaa. Oman kokemukseni perusteella varallisuudella ja ulkonäöllä on yhtä paljon merkitystä koulutustaustasta riippumatta.

Sellaset bensalenkkarin voimafantasiat sieltä. Ei niitä ilmalla täytettäviä naisia lasketa.

346/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet asiat alkavat pidemmän päälle ärsyttämään suunnattomasti.

Yksi on vessanpytyn kannen laskeminen/laskemattomuus alas!

Toisen aito kuunteleminen. Ja muistaminen.

Exäni kanssa ei voinut keskustella järkevästi mistään konkreettisesta asiasta, jos kysyin aidasta, hän vastasi aidan seipäästä. Selitti syyksi, että hän ajattelee asioita "eteenpäin".

Tämä vielä nytkin, kun sähköpostilla kysyn selkeän kysymyksen, johon voi vastata kyllä/ei, vastaus on jotain liirumlaarumia!

Pytyn kansi ! Typererintä mitä olen kuullut !

Jos kumppanilla on 2 kättä, on ihan sama mihin asentoon pytyn kansi jää. Kas kun sen voi nostaa ja laskea itse

Vierailija
347/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Se ettei syljeskele tai "räi"

-että pukeutuu siististi, eli ei reikäisiä tai likaisia yms vaatteita. muuten tykkään ihan perus housut ja joku paita-tyylistä

-että tuoksuu raikkaalle ja käyttää vaikka dödöä

-että käyttäytyy hyvin

-että osaa huolehtia puhtaudesta ja pesee esimerkiksi käsiään yms.

-pesee hampaat

-ei juo itseään humalaan

-ei polta

-osaa ajaa autoa

-omistaa auton

-on käynyt armeijan

-pitää eläimistä

-yleensäkin että osaa jonkun HYÖDYLLISEN taidon, jota en itse osaa...mitä useamman sitä parempi :)

Vierailija
348/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä tärkeitä seikkoja on ainakin alkoholin käyttö. Mieluummin ei käytä ollenkaan.

Tupakoimattomuus.

Edellinen mainitsi räkimisen, se on erittäin luotaantyöntävää.

Kiroilu ja moukkamainen puhetyyli erittäin isoja miinuksia.

Keskustelutaito ja mahdollisimman laaja-alaiset kiinnostuksen kohteet.

Pitkät hiukset miehellä👌

Rento, mutta kivan näköinen pukeutuminen, jos mies on liian tarkka ulkonäöstä, se on omituista ja pelottavaa.

Vierailija
349/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia ettei ole amis. Siltä tasolta on vaikea nousta edes siedettäväksi.

Paradoksaalisesti naiset arvostavat kädentaitoja omaavaa miestä. Ja kelläs niitä yleensä on.

Meinaat, että joku amis hallitsee suvereenisti kaikki kädentaidot? Että kun on käynyt prosessinhoitajan linjan, pystyy rakentamaan vaikka talon?

Minä rakensin talon merkonomikoulutuksella. Enkä ole mies.

Käsiään oppii käyttämään käyttämällä niitä yhdessä aivojen kanssa. Ei ole kiinni koulutuksesta eikä kikkelistä.

Vierailija
350/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiso kul li tärkeä pikkuseikka.

Vierailija
351/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha

Vierailija
352/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä tanssilavoja nykyään vielä olemassa? En tiedä ketään sinkkunaista, joka tanssilavoilla käy.

En minäkään. Mieheni kanssa käytiin mökkikunnassa lavatansseissa kesällä 2019, kun lapset oli mummolassa hoidossa. Me oltiin varmasti paikan nuorimmat! Minulla on kuitenkin ikää 38 ja miehellä vuosi enemmän. Näkyi siellä yksin tulleitakin, mutta heidän keski-ikä lähenteli eläkeikää. Joitakin nuoria tyttöjä oli vanhempiensa mukana, mutta ei ne vanhempien miesten kanssa tanssineet.

Vierailija
353/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kar vaiset käet ja ja Kela gold-kortti takaavat varman teinisaannin.

Vierailija
354/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miesten mies.

Vierailija
355/1086 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististi leikatut hiukset. Mistään rasvaisista liehuleteistä en pidä. Jos pitää olla pitkä tukka, niin sitten sen pitää olla laitettu (kuten Michael Monroella). Mieluummin kuitenkin lyhyt, eikä mikään siilitukka tai pappaleikkaus. Jalkapallon mm-kisoista voi katsella sopivia malleja.

Vierailija
356/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet tekee ihmeitä. Riittää kun on edes yksi merkkivaate päällä, joka istuu hyvin. Se voi olla täydellisesti istuvat farkut tai vyötäröä koristava merkkivyö. Talvella ihan vaan tyylikäs kaulahuivi. 

Vierailija
357/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu kotitöihin sekä kodin pieniin kunnostushommiin tms. oma-aloitteisesti ja hoitaa ne huolella tekemättä asiasta numeroa. Toki kodin lisäksi huolehtii henkilökohtaisesta hygieniastaan myös. Näillä pääsee jo pitkälle. Ylipäänsä ahkeralla ja toimeen tarttuvalla luonteella paikkaa paljon, jos ei esim. satu olemaan järin supliikki tai luonnostaan hyvännäköinen - tämmöisiä reippaita miehiä oikeasti harvemmin tapaa sinkuissa.

Löytyisipä nainen, joka tarttuu kodin pieniin kunnostushommiin oma-aloitteisesti ja tekemättä asiasta numeroa.

Vierailija
358/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu kotitöihin sekä kodin pieniin kunnostushommiin tms. oma-aloitteisesti ja hoitaa ne huolella tekemättä asiasta numeroa. Toki kodin lisäksi huolehtii henkilökohtaisesta hygieniastaan myös. Näillä pääsee jo pitkälle. Ylipäänsä ahkeralla ja toimeen tarttuvalla luonteella paikkaa paljon, jos ei esim. satu olemaan järin supliikki tai luonnostaan hyvännäköinen - tämmöisiä reippaita miehiä oikeasti harvemmin tapaa sinkuissa.

Löytyisipä nainen, joka tarttuu kodin pieniin kunnostushommiin oma-aloitteisesti ja tekemättä asiasta numeroa.

Valitettavasti olen varattu ;) Mieheni myös auttaa kotitöissä. Ajatus onkin että tehdään molemmat vuorollamme. Minä lämmitin viimeksi saunan, niin mies tiskasi. 

Vierailija
359/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olen varattu ;) Mieheni myös auttaa kotitöissä. Ajatus onkin että tehdään molemmat vuorollamme. Minä lämmitin viimeksi saunan, niin mies tiskasi. 

Taidatkin olla suunnilleen ainoa lajiasi. :)

Vierailija
360/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käyminen kummallisesti vaan miehistää mammanpojasta itsenäiseksi. Toisaalta amis on amis vaikka armeijan kävisi. Kerran oli sivari poikakaverins ja oli hän aika ressukka miesten keskustellessa. Armeijajuttuihin kun ei voinut osallistua yhtään.