Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä pikkuseikat voivat nostaa miehen tasoa?

Vierailija
19.06.2021 |

Oletetaan ettei nyt puhuta rahasta tai ulkonäöstä.

Tanssitaito. Lavoilla on miehiä niin vähän, että saavat helposti sievän ja nuoren seuralaisen.

Kommentit (1086)

Vierailija
381/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä huomannut, että miten tärkeää on kun kuuntelee mitä toisella on sanottavaa, eikä ala puhua päälle (!). 

Vierailija
382/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat!

Jaksaa odottaa jopa 4 treffeihin.

Kysyy kuulumisia

Mitä tekemistä käytöstavoilla on tuon odottamisen kanssa? Itse naisena jouduin erään herran kanssa kärvistelemään 4. treffeille, kun minua testattiin, olenko tosissani. Kuulumisten kyselykin voi olla joskus vain päälle liimattua kohteliaisuutta, ilman todellista kiinnostusta.

Kyllä hyviä käytöstapoja osoittaa mieheltä, että odottaa ainakin muutaman tapaamisen ennenkuin edetään seksiin.

Tietysti on naisia jotka haluavat seksiä heti.

Mutta on myös meitä, jotka haluavat ensin tutustua, edes jonkinverran.

Myös kuulumisten kysyminen on parempi, oli sitten päälleliimattua tai ei, fiksumpaa kuin se, että ei kysy.

Minusta miehen pisteitä nostaa kun ei käy heti ensi treffeillä kiinni kuin sika kimppuun tai vihjaile seksistä heti alussa.

Samoin mies nostaa pisteistään kun juttelee kivasti ja on kiinnostunut naisesta muussakin mielessä kuin seksimielessä ja seksi mielessä.

Ylipäätään niin, että mies osoittaa, että viihtyy ihan hyvin naisen seurassa vaikka ei saisi sitä pimperoa viihtyäkseen ja viihdytyksekseen.

Tämä alun hienotunteisuus ei kerro mitään kuinka aktiivista seksi on sitten kun siihen saakka mennään. Päinvastoin.

Jotkut miehet näin luulevat tai ainakin täällä väittävät kun syyllistävät hitaammin eteneviä naisia.

Minulle on jotenkin vieras tuo koko ajatus siitä, että miehenä vonkaisin seksiä. Omissa suhteissani on käynyt niin, että seksi vain sitten tapahtuu kun on tapahtuakseen, ilman että olen sitä mitenkään pyydellyt.

Näin juuri ajattelin, olen se nainen joka kirjoitti kommentin.

Onneksi kaltaisiasi miehiä on vielä, tuntuu ihan kamalilta jotkut hitaasti eteneviä halveeraavat kommentit täällä. Liekö sitten vain joidenkin miesten mielikuvitusta vai totta.

Kerron vielä, että jos mies kävisi kiinni kuin sika limppuun tai alkaisi ehdotella heti alussa niin menettäisi mahdollisuutensa jatkoon.

Liika innokkuus ja tilannetajun puute on huono yhdistelmä.

Jotkut vissiin eivät välitä vaan menevät sänkyyn miltei ensitervehtimisen jälkeen, voi olla etteivät ehdi edes tervehtimään. Niin kiire taitaa olla.

Mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys.

Puhtaus. 

Hyvä käytös.

Kohteliaisuus.

Sivistyneisuus.

Kiinnostus lukemiseen.

Kiinnostus klassiseen musiikkiin ja/tai oopperaan.

Alkoholistin, tupakoijan, narkkarin tai väkivaltaisen kanssa en seurustelisi.

Vierailija
384/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan suoriltaan läpäisen vähintäänkin seuraavat:

Hyvä keskustelija, kirjoittaa, lukee paljon, taiteellinen…

Nenä- ja korvakarvojen trimmaaminen (sekä parran ja viiksien, jos sellaiset on)

Lyhyet ja siistit kynnet

hyvät hampaat

Äly

Omat mielipiteet, ei peesaa juttelukumppania.

Hygienia

Eipä tunnu riittävän. :D 

Niin. Kaikki lähtee ensisekuntien alitajuisesta esivalinnasta, missä ulkonäkö ja olemus/karisma on pääasiallinen vaikutin. Jos noita löytyy, niin suosio on taattu, mutta jos taas ei löydy, niin päätyy Paremman puuttessa, ehkä- listalle.

Suurin osa on haaleita ulkonäöllisesti ja täysin karismattomia, joten vaikeaa lienee.

Vierailija
385/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyys, hyvä tuoksu ja rintakarvat.

Miehessäni on valitettavasti vain ensin mainittu. Karvoja hänellä on lähinnä leuassa, ja deodoranttia hän ei käytä, ellen erikseen käske. Välillä kieltäydyn istumasta hänen kanssaan ruokapöytään, ellei hän ensin käy suihkussa. Öisin hän hikoilee kuin sika, joten mitään halinukkumista emme ole koskaan harrastaneet.

Siksi otinkin koiran. Nyt minulla on ihana karvainen pehmeä unikaveri, jota voin rapsutella unta odotellessa. Ei hikoile eikä haise pahalle ja tulee ovelle vastaan iloisena siitä, että olen palannut kotiin.

Koirathan haisevat koko ajan ja kotikin alkaa haista koiralle.

Oman koiran hajuun tottuu mutta miehen hajuun ei. Pointti olikin se että koira on uskollinen ja luotettava.

Vierailija
386/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat!

Jaksaa odottaa jopa 4 treffeihin.

Kysyy kuulumisia

Mitä tekemistä käytöstavoilla on tuon odottamisen kanssa? Itse naisena jouduin erään herran kanssa kärvistelemään 4. treffeille, kun minua testattiin, olenko tosissani. Kuulumisten kyselykin voi olla joskus vain päälle liimattua kohteliaisuutta, ilman todellista kiinnostusta.

Kyllä hyviä käytöstapoja osoittaa mieheltä, että odottaa ainakin muutaman tapaamisen ennenkuin edetään seksiin.

Tietysti on naisia jotka haluavat seksiä heti.

Mutta on myös meitä, jotka haluavat ensin tutustua, edes jonkinverran.

Myös kuulumisten kysyminen on parempi, oli sitten päälleliimattua tai ei, fiksumpaa kuin se, että ei kysy.

Minusta miehen pisteitä nostaa kun ei käy heti ensi treffeillä kiinni kuin sika kimppuun tai vihjaile seksistä heti alussa.

Samoin mies nostaa pisteistään kun juttelee kivasti ja on kiinnostunut naisesta muussakin mielessä kuin seksimielessä ja seksi mielessä.

Ylipäätään niin, että mies osoittaa, että viihtyy ihan hyvin naisen seurassa vaikka ei saisi sitä pimperoa viihtyäkseen ja viihdytyksekseen.

Tämä alun hienotunteisuus ei kerro mitään kuinka aktiivista seksi on sitten kun siihen saakka mennään. Päinvastoin.

Jotkut miehet näin luulevat tai ainakin täällä väittävät kun syyllistävät hitaammin eteneviä naisia.

Minulle on jotenkin vieras tuo koko ajatus siitä, että miehenä vonkaisin seksiä. Omissa suhteissani on käynyt niin, että seksi vain sitten tapahtuu kun on tapahtuakseen, ilman että olen sitä mitenkään pyydellyt.

Näin juuri ajattelin, olen se nainen joka kirjoitti kommentin.

Onneksi kaltaisiasi miehiä on vielä, tuntuu ihan kamalilta jotkut hitaasti eteneviä halveeraavat kommentit täällä. Liekö sitten vain joidenkin miesten mielikuvitusta vai totta.

Kerron vielä, että jos mies kävisi kiinni kuin sika limppuun tai alkaisi ehdotella heti alussa niin menettäisi mahdollisuutensa jatkoon.

Liika innokkuus ja tilannetajun puute on huono yhdistelmä.

Jotkut vissiin eivät välitä vaan menevät sänkyyn miltei ensitervehtimisen jälkeen, voi olla etteivät ehdi edes tervehtimään. Niin kiire taitaa olla.

Mutta kukin tavallaan.

Joo, enkä minä sitä sano etteikö seksi maistuisi viehättävän naisen kanssa nopeastikin. On siihen joskus menty jo ensimmäisillä treffeillä. Mutta se ei ole vaatinut minun puoleltani mitään kourimista tai vonkaamista, se vain lähtee tapahtumaan jos on tapahtuakseen. Se alkaa jostain yhteisestä ajatuksesta, yleensä siinä vaiheessa kun ollaan fyysisesti lähekkäin.

Vierailija
387/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyys, hyvä tuoksu ja rintakarvat.

Miehessäni on valitettavasti vain ensin mainittu. Karvoja hänellä on lähinnä leuassa, ja deodoranttia hän ei käytä, ellen erikseen käske. Välillä kieltäydyn istumasta hänen kanssaan ruokapöytään, ellei hän ensin käy suihkussa. Öisin hän hikoilee kuin sika, joten mitään halinukkumista emme ole koskaan harrastaneet.

Siksi otinkin koiran. Nyt minulla on ihana karvainen pehmeä unikaveri, jota voin rapsutella unta odotellessa. Ei hikoile eikä haise pahalle ja tulee ovelle vastaan iloisena siitä, että olen palannut kotiin.

Koirathan haisevat koko ajan ja kotikin alkaa haista koiralle.

Oman koiran hajuun tottuu mutta miehen hajuun ei. Pointti olikin se että koira on uskollinen ja luotettava.

Jaa, minusta vaikutti että siihen hajuun nimenomaan keskityttiin aika paljon tuossa. Eikä miehesi ole siis luotettavakaan?

Vierailija
388/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito rehellisyys

Vierailija
389/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Herrasmiesmäinen käytös ja hyvät käytöstavat."

Hmmh. Miksi Hercule Poirot sitten pysyi koko ikänsä poikamiehenä?

Poirotin intohimo oli ruoka eivätkä ihmiset.

Ehkä ruokakin,mutta hän oli kiinostunut naisiksi pukeutuneista miehistä,selviää rivien välistä ,

silloin ei tunnettu mitään lgbtq-ryhmiä.

Vierailija
390/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hygienia! 

Vierailija
391/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole sivari eikä amis. Noihin ryhmiin jo jää valtaosa ongelmatapauksista.

Vierailija
392/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pallit

Vierailija
393/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hiton tansseista te puhutte? Ei siellä käy muut kun eläkeläiset!

Riippuu tanssilavasta ja yhtyeestä, mikä siellä soittaa. Jos menee johonkin syrjäiselle tanssilavalle, niin varmasti mummoja/vaareja riittää. Mutta yleensä Helsingin keskustassa olevat tanssilavat Juhannuksena, Itsenäisyyspäivänä ja UV:na esim ovat täynnä nuoria.

Helsingin keskustaan kyllä tarvittaisiin joka vkloppuinen tanssilava nuorille kohtaamispaikkana.

Vierailija
394/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuliina. Onko jo mainittu?

Vierailija
395/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso jänis.

Vierailija
396/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku..l..lli1.

Vierailija
397/1086 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epätoivosta . täää sivilisaatio kuolee...

Vierailija
398/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hiton tansseista te puhutte? Ei siellä käy muut kun eläkeläiset!

Oletko itse koskaan käynyt tansseissa? Kyllä siellä Keski-ikä on korkea, mutta yhä enenevissä määrin nuoret, etenkin naiset käyvät. Mulla kävi jopa niin että löysin nykyisen mieheni tansseista, olen 26 v.

Vierailija
399/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, täällä kyllä huomaa että naiset eivät oikeasti tiedä mikä heihin vetoaa. Kliseitä kliseiden perään. Nämä lukemalla ja toteuttamalla joku reppanamies jälleen illalla itkee itsensä uneen. Yksin.

Omat vinkkini edullisiksi keinoiksi:

-Sosiaalisuuden opettelu, kaveripiirin hankinta

-Arvostettuun asemaan nousu kaveripiirissä

-Salilla käynti ja lihasmassan kasvattaminen

-Kevyt öyhötys, fyysisyyden opettelu. Leikkimieliset painimatsit, joukkue- ja kontaktilajit

-Pieni pilke silmäkulmassa itsensä ja muiden haastaminen kaikkeen hauskaan ja hölmöön

-Terassilla hengailu kaveriporukassa, alkoholin käyttö kohtuudella

Siinä edullisia keinoja oman tason nostoon. Loppu sujuukin kuin itsestään, luonto se tikanpojan puuhun ajaa.

Sen voi toki myös mainita, että liian korkeella olevan naisten riman saa tippumaan tarjoilemalla niille alkoholia. Toki auttaa vaan hetkellisesti.

Vierailija
400/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ei hauku naisia, koskaan. Ei sano ämmäksi, kantturaksi, hu#raksi, lehmäksi, emakoksi, .. yms.  Silloinkaan kun joku nainen ärsyttää.

Tuo on yllättävän hyvä mittari hyvälle miehelle. Ja samalla syy miksi niin moni mies on ja pysyy sinkkuna.