Naiseton mies, millaista parisuhdetta tarjoat?
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarjottavaa.
Käytännössä tarjoan samoja asioita joita itse toivoisin naiselta, en sen enempää.
Tässä tiivistettiin hyvin.
Naiselle pariutuminen on vaihtokauppaa.
Nainen tarjoaa seksiä, miehen on tarjotava jotain vastineeksi.
Ei niin että harrastetaan seksiä yhdessä. Vaan miehen on maksettava siitä.
Sama kaiken muunkin kanssa. Jos nainen on esimerkiksi timmikuntoinen, miehen on tarjottava puitteita. Ei riitä että lähtee salille ja lenkille seuraksi.
Entä jos miehet kiinnittäisivät jatkossa huomiota naisen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon? Voisko olla?
On miehenä hankalaa etsiä kumppania noilla perusteilla.
En pysty rakastumaan rahaan ja statukseen vaikka kuinka yrittäisin. Tutkintotodistus ja ammatillinen pätevyys eivät ole asioita jotka saavat romanttiset tai seksuaaliset halut heräämään.
Mutta jostain kumman syystä rakastut aina kouluttamattomaan ja työhaluttomaan naiseen ja sitten valitat palstalla, miten naiset vievät rahat ja omaisuuden ja yksin joudut kustantamaan kaiken. Voisit pohtia, miksi toimit noin, koska suomalaiset naiset ovat yleensä ihan hyvin kouluttautuneita ja käyvät töissä. Luulisi siitä joukosta löytyvän sinulle mieluisen.
Kuka tuollaista on sanonut?
Kyllä parisuhteessa edellytän että molemmat käyvät töissä.
Mutta rakastumiseen ei vaikuta se onko nainen merkonomi ja toimistoapulainen, vai kauppatieteiden maisteri ja talousjohtaja.
Minä en sitten kävisi. Nyt on vuodeksi eteenpäin työsopimus ja sitten taas työttömyysjakso edessä. Tosin en muuttaisi miehen kanssa samaan asuntoon, koska saan työttömänä enemmän rahaa yksin asuessa.
Hassua kuinka jos miehellä olisi naisille tyypillinen kriteeri, se kuulostaisi ikävältä :D Jos mies olisi kirjoittanut saman kuin sinä, se ei saisi yläpeukkuja.
Koska en ole nainen, en vaadi että naisen on tienattava vähintään saman verran kuin minäkin, ei saa olla alempi sosioekonominen asema, jne.
Odottaisin kyllä että kun jäät työttömäksi, haet aktiivisesti uutta työpaikkaa.
Tottakai työpaikkaa haetaan aktiivisesti, mutta niitä ei niin vain saa. Joten et kuulosta mieheltä kenen kanssa haluaisin olla. Kun vuoden päästä jään työttömäksi niin en halua mieheltä neuvoja työttömyyteen liittyen. Joten sinun kannattaa kyllä ottaa nainen jolla vakituinen työpaikka. Tosin lehdessä oli, että kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä niin joutuu moni tyytymään työttömään vaimoon tai aviomieheen.
Jos olisin nainen, sanoisin että kannattaa vaihtaa alaa.
Meidän miesten kuuluu aina olla herrasmiehiä, kun te naiset vaaditte kuuta taivaalta.
Kylläpä on paljon mukaromantikkoja tekopyhäilemässä. Se on niin että ihminen noin pääsääntöisesti hakee parempaa elämää (mukaanlukien ne romantikot, siitähän asioiden romantisoinnissa on kyse). Ehkä se ihana lohduttava sielunkumppani vuokrayksiössä toimii vähän aikaa roskiksena, mutta heti kun parempi löytyy niin surutta eteenpäin.
Alkoi ärsyttää tuo 'tarjoat,' Olkoon vain kyse parisuhteen aineettomista eduista, mutta silti. Mitä itse tarjoat? Meneekö vaakakupit tasan?
En mä ainakaan kulje miettien mitä mulla tai jollain ihmisellä on 'tarjota'. Suhde on suhde, siinä on hyvää ja huonoa. Ei se ole mikään kauppalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarjottavaa.
Käytännössä tarjoan samoja asioita joita itse toivoisin naiselta, en sen enempää.
Tässä tiivistettiin hyvin.
Naiselle pariutuminen on vaihtokauppaa.
Nainen tarjoaa seksiä, miehen on tarjotava jotain vastineeksi.
Ei niin että harrastetaan seksiä yhdessä. Vaan miehen on maksettava siitä.
Sama kaiken muunkin kanssa. Jos nainen on esimerkiksi timmikuntoinen, miehen on tarjottava puitteita. Ei riitä että lähtee salille ja lenkille seuraksi.
Entä jos miehet kiinnittäisivät jatkossa huomiota naisen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon? Voisko olla?
On miehenä hankalaa etsiä kumppania noilla perusteilla.
En pysty rakastumaan rahaan ja statukseen vaikka kuinka yrittäisin. Tutkintotodistus ja ammatillinen pätevyys eivät ole asioita jotka saavat romanttiset tai seksuaaliset halut heräämään.
Mutta jostain kumman syystä rakastut aina kouluttamattomaan ja työhaluttomaan naiseen ja sitten valitat palstalla, miten naiset vievät rahat ja omaisuuden ja yksin joudut kustantamaan kaiken. Voisit pohtia, miksi toimit noin, koska suomalaiset naiset ovat yleensä ihan hyvin kouluttautuneita ja käyvät töissä. Luulisi siitä joukosta löytyvän sinulle mieluisen.
Kuka tuollaista on sanonut?
Kyllä parisuhteessa edellytän että molemmat käyvät töissä.
Mutta rakastumiseen ei vaikuta se onko nainen merkonomi ja toimistoapulainen, vai kauppatieteiden maisteri ja talousjohtaja.
Minä en sitten kävisi. Nyt on vuodeksi eteenpäin työsopimus ja sitten taas työttömyysjakso edessä. Tosin en muuttaisi miehen kanssa samaan asuntoon, koska saan työttömänä enemmän rahaa yksin asuessa.
Hassua kuinka jos miehellä olisi naisille tyypillinen kriteeri, se kuulostaisi ikävältä :D Jos mies olisi kirjoittanut saman kuin sinä, se ei saisi yläpeukkuja.
Koska en ole nainen, en vaadi että naisen on tienattava vähintään saman verran kuin minäkin, ei saa olla alempi sosioekonominen asema, jne.
Odottaisin kyllä että kun jäät työttömäksi, haet aktiivisesti uutta työpaikkaa.
Tottakai työpaikkaa haetaan aktiivisesti, mutta niitä ei niin vain saa. Joten et kuulosta mieheltä kenen kanssa haluaisin olla. Kun vuoden päästä jään työttömäksi niin en halua mieheltä neuvoja työttömyyteen liittyen. Joten sinun kannattaa kyllä ottaa nainen jolla vakituinen työpaikka. Tosin lehdessä oli, että kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä niin joutuu moni tyytymään työttömään vaimoon tai aviomieheen.
Jos olisin nainen, sanoisin että kannattaa vaihtaa alaa.
Meidän miesten kuuluu aina olla herrasmiehiä, kun te naiset vaaditte kuuta taivaalta.
Ei kaikki naiset. Itse haluaisin hyvin käyttäytyvän miehen joka osaa huomioida naista. En halua naimisiin ja asuttaisiin erikseen. Minulla on valtavan paljon vaatteita ja koruja, en tarvitsisi niitäkään lahjaksi. Haluaisin seurustella miehen kanssa ja viettää aikaa. Mies saa pitää omaisuutensa ihan rauhassa, en halua naimisiin ja haluan asua erikseen. Voisin seurustella työttömän miehenkin kanssa, jos mies vain huolehtii hygieniastaan eikä ole liikaa alkon perään. Työtön mies varmaan söisi mielellään kotiruokaa.
Rehellisyyttä, uskollisuutta, läheisyyttä, kosketusta, kumppanuutta... Tavallista niukkaa elämää, joka ei tunnu niukalta, jos ei ole materialistinen ihminen.
T: tavallinen työssäkäyvä mies
Semmoinen huomio naisille, jos ihmettelette miksi niin moni vastaajista on nähty nuo ruoka-asiat negatiivisessa valossa.
Sehän ei johdu siitä että ruuanlaittotaito olisi huono asia. Mutta aika helposti tulee otetettua että tällaisella naisella on ylipainoa (tai tulee olemaan) ja että nautinnot pyörivät aika paljon syömisen ympärillä. Itselle aika tylsää jos lähdetään jonnekin ja se syöminen on aina reissun kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen huomio naisille, jos ihmettelette miksi niin moni vastaajista on nähty nuo ruoka-asiat negatiivisessa valossa.
Sehän ei johdu siitä että ruuanlaittotaito olisi huono asia. Mutta aika helposti tulee otetettua että tällaisella naisella on ylipainoa (tai tulee olemaan) ja että nautinnot pyörivät aika paljon syömisen ympärillä. Itselle aika tylsää jos lähdetään jonnekin ja se syöminen on aina reissun kohokohta.
Moni ruoanlaittotaitoinen nainen on hoikka, toisin kuin nämä ravintola ruokia syövät.
Ja ravintoloissa syöminen on kallista ja ruoka yleensä huonomman makuista kuin kotiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ruoanlaittotaitoinen nainen on hoikka, toisin kuin nämä ravintola ruokia syövät.
Ja ravintoloissa syöminen on kallista ja ruoka yleensä huonomman makuista kuin kotiruoka.
Keitto annos voi maksaa 6 euroa, kun kotona samalla rahalla saa 6 annosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taas kuullut, että miehet haluaisivat naisen joka osaa laittaa ruokaa, ei tarvitse hakea kotiin pizzaa. Surkeaa, jos pariskunta on valmisruokien ja ravintola ruokien varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varma, etten ”tarjoa, sinulle elämää johon sinulle ei ole varaa. Jos esim sinun taloudellinen tilanne ei mahdollista omakotitaloa, Volvoa, jne tarjoan sinulle vaatimattoman elämän. Ja sekin on varmaan, etten tarjoa sinulle hemmottelua, jne jos vaadit piiska kourassa paljon, mutta et itse tee mitään kun et ole mikään pikkuvaimo.
Ja ajattelit, että näin saisi naista?
Eli naista pitäisi palvoa lähes toisena päivätyönään ja tarjota tälle kaikki, eikä tämän tarvitse tehdä mitään?
Ja vastaus kysymykseesi en ole ajatellut ottaa itselleni naista.
Asenteesi ja katkeruutesi paistaa läpi. Kukaan ei halua suhdetta ihmisen kanssa joka pohjimmiltaan vihaa toista sukupuolta ja on katkera sille. Siitä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taas kuullut, että miehet haluaisivat naisen joka osaa laittaa ruokaa, ei tarvitse hakea kotiin pizzaa. Surkeaa, jos pariskunta on valmisruokien ja ravintola ruokien varassa.
Miksi tämän pitäisi olla naisten velvollisuus? Onko nainen joku kodinkone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei stana. Logiikka on pettämätön- ruuanlaittotaitoinen = hoikka🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaittotaitoiset naiset taitaa olla harvinaisuus.
Oma mies on tarjonnut lapsen ja erinomaisen isyyden tälle. Tasa-arvoisen parisuhteen ja jaetut kotityöt. Miellyttävän seuran kaikkeen tekemiseen, matkoja, menoja ja arkea. Upean makuuhuone-elämän ja tuen heikkoina hetkinä sekä ison varallisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset näyttää nykyään moni ylipainoisilta, ei osata laittaa ruokaa, hampurilaisia, pizzaa ja kebabbia naamaan vaan.
Ketjusta näkee miksi moni naiseton mies on naiseton.
Monikin tarjoaa parisuhteeseen vain itsensä ja saman mitä haluaa naiselta.
Tyypillisesti tämä ei kuitenkaan toimi symmetrisesti, vaan naiset haluavat tiettyjä asioita mieheltä, jotka liittyvät heidän sunnitelmiinsa. Puhuttiin sitten paremmasta elintasosta, avusta lapsiperhearkeen, miehestä joka osaa hoitaa mieshommat, tms.
On myös naisia joille riittää vain se mies, ilman muita hyötyjä. Mutta nämä naiset vaativat enemmän ulkonäön, karisman ja romanttisten taitojen osalta.
Useimmille "perusmiehille" tie parisuhteeseen on opetella tarjoamaan mitä keskivertonainen haluaa, ja tarjota se. Siitähän ketjussakin on kyse. On syynsä miksi naiset käyttävät termiä "tarjota".
Vierailija kirjoitti:
So? Mikä sinulle on se reissun kohokohta? Pitääkö sekin olla sama kuin sinulla, ettei lomasi vaan mene pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset näyttää nykyään moni ylipainoisilta, ei osata laittaa ruokaa, hampurilaisia, pizzaa ja kebabbia naamaan vaan.
Siinä sitä terveellistä rasvaista ruokaa.
30-vuotiaasta eteenpäin aineenvaihdunta vielä hidastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyppä vilkaisemassa peiliin. Te miehet olette yhtä läskejä. Hyvin näyttää siis maistuvan teillekin. Ei kannata alkaa toisia arvostelemaan, jos ei itse pysty.
Minulla on paljon vaatteita. Olen työpaikan parhaiten pukeutuva, vaikka olen aina välillä työttömänä. Olisi varmaan miehellä ihmettelemistä, kun alkaisi seurustelemaan työttömän naisen kanssa, meinaan työttömän naisen vaatemäärää. Tatuointeja minulla ei ole eikä tule. Korvikset on. Jos alkaisin seurustelemaan niin asuttaisiin erikseen. En ole viemässä miehen omaisuutta. En edes haluaisi naimisiin, haluaisin vain olla miehen kanssa, en hänen omaisuutensa kanssa. Olen hyvä laittamaan ruokaa joten miehen olisi hyvä tottua siihen että syödään kotona aika paljon.