Tympii, kun kaveri on vaan kotona päivät pitkät
Siellä on sitten whatsappit ja messengerit aina täynnä jotain aivan ihme viestejä, kun ei ole näköjään muuta tekemistä. Ottaa esim. kuvan sormestaan ja kysyy "onko sulla näin pitkä kynsi?". Mä en kestä.
Kommentit (10)
Hän on kotona ja sinua tympii? Luulisi, että häntä tympii.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa ihan saman.Ite syöpähoitojen takia kotona hjo ollut useamman kuukauden ja juu tympii ihan itteä.Toivottavasti ei kavereita 🙈
Vierailija kirjoitti:
Varmaan häntäkin tympii.
Mutta ymmärrän ap sinua.
Mulla myös yksi "kun ei oo rahaa tehdä mitään, lojun siis kotona" kohta ex-ystävä, jolta myös tulee päivässä 20 mitä kummallisinta meemiä ja "käytiin nyt sitten kävelyllä kaupassa ostamassa halpistuutit kun ei oo varaa ostaa aitoja tuutteja" -kuvia/vinkuja. (Ja hänen kohdallaan kyse ei ole aidosta rahattomuudesta vaan rahan käytöstä. Jos hän saa jostain käteen vaikkapa 50€ kuluu se saman päivän aikana johonkin aivan käsittämättömään roskaan ja härpäkkeeseen. Ja taas se vinkuna alkaa siitä, miten ei oo varaa "edes shaveria ostaa niin että kehtaisi mennä näitten koipien kanssa rannalle" 🙄
Onko ongelmana nyt se, että kaveri kotona vaiko tyhjänpäiväisiä viestejä liikaa?
Asuttiin 90-luvulla rivarissa ja naapurit olivat kaikki (tai niiden miehet) samassa ammatissa. Olen introvertti enkä halunnut kuulua muiden äitien kanssa hiekkalaatikkoistujiin. Lapset olivat jo sen ikäisiä ( 3- ja 5-vuotiaita), että pystyivät olemaan muiden lasten kanssa suojatulla piha-alueella ja näin heidät koko ajan ikkunastani.
Takaovi oli aina auki kesällä ja meille sai tulla muidenkin lapset. Kerran kuitenkin kuulin, kun naapurin "utelias ulla" kyseli muilta äideiltä minusta, että mitä se oikeen tekee tuolla sisällä, kun sitä ei koskaan näy tässä pihalla. 😁
Ymmärrän aloittajaa. Kaverini lähti aikuisiällä opiskelemaan ja ilmeisesti opiskelijoilla on paljon luppoaikaa kun niitä meemejä tuli puhelimeen monta päivässä. Itsellä ei kyllä työpäivinä ole tuollaiseen aikaa eikä mielenkiintoa. Hän valmistui nyt keväällä ja sai työpaikan, meemit on selkeästi vähentyneet, onneksi.
Anna kaverin kuluttaa päivänsä ihan kuinka haluaa.
"Mä en kestä". No älä v*ttu kestä!!! Niin typerä sanonta muutenkin.
Minäkään en ehkä kestä.
Jaa no itse en vastaa turhiin viesteihin
Toinen tajuaa toivottavasti silloin että ne ei ole toivottuja. Kysyisin kaveria ilmaiseen tekemiseen kuten ulos istumiseen. Ja hankkisin meneviä kavereita ettei ainoat sos kontaktit ole noin epätyydyttäviä.
😂