Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseton mies, millaista parisuhdetta tarjoat?

Vierailija
19.06.2021 |

Mitä olisi tarjottavaa?

Kommentit (286)

Vierailija
261/286 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen mies on lyhyt ja moni kaljuuntuu joten ei olisi naisten painossa kauheasti arvostelemista.

Näitä ei voi verrata. Ylipaino on itse hankittu tila ja se on epäterveellistä.

Vierailija
262/286 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka naiset alkavat epätoivoissaan siirtelemään maalitolppia :D

Tuo on naisten tapa muutenkin työelämässä tai elämässä yleensä. Kun ei pärjätä reilussa pelissä, yritetään juonia pelin sääntöjä uusiksi.

Epätoivo on kyllä nyt freudilainen lapsus, kirjoittaja kertoo omasta epätoivostaan. Naiset ei ole epätoivoisia yksin, he ottavat pari kissaa ja liittyvät kuoroon, ja ovat ihan onnellisia.

Yksinäisen miehen elämä kutistuu näemmä perhepalstalla ruikuttamiseksi. Kuinka ne "pahat naiset" yhä vaan valitsevat miehensä itse, vaikka pieni kuinka polkee jalkaa ja kiukkuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/286 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen mies on lyhyt ja moni kaljuuntuu joten ei olisi naisten painossa kauheasti arvostelemista.

Ruma on ruma, ihan sama mitä se rumuus on.

Vierailija
264/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se toinen vaihtoehto on? Naisettomat miehet tuntuu olevan vain se välttämätön paha - mitä naisellisilla miehillä on tarjottavana, onko ne jotenkin parempia sitten? :)

Vierailija
265/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä horatsuja riittää?

Vierailija
266/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se toinen vaihtoehto on? Naisettomat miehet tuntuu olevan vain se välttämätön paha - mitä naisellisilla miehillä on tarjottavana, onko ne jotenkin parempia sitten? :)

Naisellisilla miehillä on ollut jotain annettavaa, siksihän he ovat parisuhteeseen päässeet. On ollut antaa esim. lapsi, koti, yhteinen tarina, arjen jakaminen, kivaa yhdessäoloa tai vaikka juhlintaa. 

Vierailija
267/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin olla vain oma itseni. En enempää enkä vähempää. Joillekin se riittää, suurimmalle osalle ei.

En ole mikään täydellisyys, minulla on huonot päiväni ja tapani, joskus myös saatan suuttua, murjottaa tai vaatia omaa aikaa. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin ihan normaali ihminen. Olen mukana elämässä ja pyrin elämään sitä niin, että jokaisen päivän jälkeen tuntuu, että tämä päivä kannatti kokea. Sekään ei aina onnistu, mutta siihen pyrin. Perusluonteeni hyviä puolia pyrin korostamaan ja käyttämään. Vuosi vuodelta myös opettelen paremmin tunnistamaan hetket, joissa ne huonommat puoleni tulevat esiin ja ennakoimaan niitä, koska en nauti tilanteista, joissa olen huonoimmillani einkä niitä hetkiä halua toisenkaan eteen tuoda.

Materiaalista huipputasoa en voi antaa, en myöskään huippukoulutusta, valtaa tai mammonaa. Elän elämääni vaatimattomasti, mutta olen siihen tottunut, olen sen kanssa sinut ja toivon toki, että olisi myös se toinen ihminenkin. Välittämistä, empatiaa, yhdessäoloa, tukemista ja omaa aikaa. Ne taas ovat juttuja, jotka luonnistuvat ja joista nautin.

Hyvä että tiedostat luonteesi huonot puolet, mutta valitettavasti itse saan tästä kyllä sellaisen kuvan, että et ole välttämättä kovin turvallinen ja luotettava kumppani :(

Vierailija
268/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tarjota vain tylsää ja tasapaksua "ihan kivaa" parisuhdetta, missä nainen alkaa kärsimään henkisesti kun ei saa henkisesti stimuloivia kaunari-virikkeitä.

Vierailija
269/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin olla vain oma itseni. En enempää enkä vähempää. Joillekin se riittää, suurimmalle osalle ei.

En ole mikään täydellisyys, minulla on huonot päiväni ja tapani, joskus myös saatan suuttua, murjottaa tai vaatia omaa aikaa. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin ihan normaali ihminen. Olen mukana elämässä ja pyrin elämään sitä niin, että jokaisen päivän jälkeen tuntuu, että tämä päivä kannatti kokea. Sekään ei aina onnistu, mutta siihen pyrin. Perusluonteeni hyviä puolia pyrin korostamaan ja käyttämään. Vuosi vuodelta myös opettelen paremmin tunnistamaan hetket, joissa ne huonommat puoleni tulevat esiin ja ennakoimaan niitä, koska en nauti tilanteista, joissa olen huonoimmillani einkä niitä hetkiä halua toisenkaan eteen tuoda.

Materiaalista huipputasoa en voi antaa, en myöskään huippukoulutusta, valtaa tai mammonaa. Elän elämääni vaatimattomasti, mutta olen siihen tottunut, olen sen kanssa sinut ja toivon toki, että olisi myös se toinen ihminenkin. Välittämistä, empatiaa, yhdessäoloa, tukemista ja omaa aikaa. Ne taas ovat juttuja, jotka luonnistuvat ja joista nautin.

Hyvä että tiedostat luonteesi huonot puolet, mutta valitettavasti itse saan tästä kyllä sellaisen kuvan, että et ole välttämättä kovin turvallinen ja luotettava kumppani :(

Miksi näin? 

Kieltämättä nyt, kun luen tuota omaa tekstiäni niin voihan siitä tuollaisenkin kuvan saada. Aina jos kirjoittaa tekstiä, jossa ei kovin tarkkaan määritellä juttuja niin siinä jätetään lukijan tulkinnalle suuri valta. Nyt taisi käydä näin. Vierasta ihmistä on vaikea vakuuttaa, mutta luotettavuus ja turvallisuus ovat kyllä sellaisia asioita, joita arvostan ja niitä olen pyrkinyt elämäni aikana toisia kohtaan antamaan. Huonot puoleni eivät siis näihin liity.

Vierailija
270/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, kun lyhyitä, kaljuja ja ylipainoisia miehiä on ihan joka paikassa.

Vierailija
271/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tarjota vain tylsää ja tasapaksua "ihan kivaa" parisuhdetta, missä nainen alkaa kärsimään henkisesti kun ei saa henkisesti stimuloivia kaunari-virikkeitä.

Katkeruus paistaa sun viestistä, et pysty katkeruudeltasi tarjoamaan edes ihan-kivaa elämää.

Ja kaunari-virikkeet...Miksi sinä sellaisia katsot, ja vielä luulet että ne olisivat oikeaa elämää? Mitä ne edes ovat?

Vierailija
272/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää se olisi minustakin, jos ainoa yhteinen asia puolison kanssa on viikottainen kauppareissu.

Vierailija
273/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum, ei ne pysty tarjoamaan muuta kun listoja siitä mitä ei saa, ja kaunaista katkeruutta. Miksi ei naiset syty? :D

Vierailija
274/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan peli ja leffaseuraa. 

Vierailija
275/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla hiljaa kaapissa, paitsi silloin kun se antaa seksiä (huomaa, ei koskaan saa, vain antaa).

Mitä näiltä puuttuu on nukke, ei elävä ihminen.

Vierailija
276/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan peli ja leffaseuraa. 

Eli kaverin paikkaa naisen elämässä. 

Vierailija
277/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vauvasta asti ylipainoinen ja en ole siitä koskaan onnistunut eroon pääsemään. En paljon kuuntele natinoita keneltäkään siitä, että ylipainoni on oma vikani, niin paljon syömiseen liittyviä ongelmia on minulle kasautunut kaikkien ravitsemusterapeuttien ja lääkäreiden muka hyvien neuvojen myötä. 

Vierailija
278/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää se olisi minustakin, jos ainoa yhteinen asia puolison kanssa on viikottainen kauppareissu.

Niin? Kiitos tiedosta.

Vierailija
279/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka naiset alkavat epätoivoissaan siirtelemään maalitolppia :D

Tuo on naisten tapa muutenkin työelämässä tai elämässä yleensä. Kun ei pärjätä reilussa pelissä, yritetään juonia pelin sääntöjä uusiksi.

Epätoivo on kyllä nyt freudilainen lapsus, kirjoittaja kertoo omasta epätoivostaan. Naiset ei ole epätoivoisia yksin, he ottavat pari kissaa ja liittyvät kuoroon, ja ovat ihan onnellisia.

Yksinäisen miehen elämä kutistuu näemmä perhepalstalla ruikuttamiseksi. Kuinka ne "pahat naiset" yhä vaan valitsevat miehensä itse, vaikka pieni kuinka polkee jalkaa ja kiukkuaa.

Eivät nuo naiset onnellisia ole, vaikka yrittävät varmaan itseään siitä vakuuttaa. Niillä eläimillähän yritetään korvata jotain mitä ei voi korvata.

Vierailija
280/286 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tarjoan seuraavalle kuin olen tarjonnut edellisille (27v suhdevuosien aikana). Minut parhaimmillani sekä huonoimillani ja ainoastaan minut sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme