Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseton mies, millaista parisuhdetta tarjoat?

Vierailija
19.06.2021 |

Mitä olisi tarjottavaa?

Kommentit (286)

Vierailija
241/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen mies on lyhyt ja moni kaljuuntuu joten ei olisi naisten painossa kauheasti arvostelemista.

Miten helvetissä lyhyys ja kaljuuntuminen liittyvät ylipainoon?

Nuo ovat genetiikkaa, ylipaino seurausta elämäntavoista.

Molemmat liittyvät seksuaaliseen epäviehättävyyteen.

Ylipaino liittyy elämäntapoihin ja sille voi tehdä jotain.

Vai oliko mielipiteesi sitten se että pitkä ja tuuheahiuksinen mies voi mollata ylipainoisia naisia ulkonäöstä ja mässäämisestä, mutta lyhyt ja kaljuuntuva ei voi?

Kyllä se on sallitumpaa silloin, jos itse täyttää kriteerit.

Tuo on hauska erityispiirre naisissa. Eri miehille eri käyttäytymissäännöt, ja naisten mielestä näin kuuluu ollakin.

Vierailija
242/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen mies on lyhyt ja moni kaljuuntuu joten ei olisi naisten painossa kauheasti arvostelemista.

Kiva tietää että 187cm pitkänä ja ei-kaljuuntuneena miehenä minulla on sitten täysi oikeus arvostella naisten ylipainoisuutta!

Samoin varakkaalla miehellä on oikeus haukkua naista esimerkiksi riipputissiseksi.

Nyt ollaan eri kategorioissa. Rikas voi haukkua köyhäksi. Ruma varakas mies ei voi moittia ulkonäöltään itsensä tasoista naista.

Ei ola, vaan samassa kategoriassa. Sen mukaan kuin sinä itse sen määrittelit.

Molemmat liittyvät seksuaaliseen viehättävyyteen. Rikkaus lisää miehen viehättävyyttä, mutta ei juurikaan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettisiä asioita.

Moni suominainen on riipputissinen, persjalkainen, lättäperseinen, tms (geneettisiä asioita) - ja sen lisäksi ylipainoinen.

Lyhyt ja kaljuuntuva mies voi ihan hyvin arvostella näitä naisia, jos on hoikka.

Hoikkuus ei tee miehestä hyvännäköistä. Sellainen mies on pieni kalju kuivan kesän käppänäorava ilman pitkää häntää.

Vierailija
244/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva tietää että 187cm pitkänä ja ei-kaljuuntuneena miehenä minulla on sitten täysi oikeus arvostella naisten ylipainoisuutta!

Samoin varakkaalla miehellä on oikeus haukkua naista esimerkiksi riipputissiseksi.

Nyt ollaan eri kategorioissa. Rikas voi haukkua köyhäksi. Ruma varakas mies ei voi moittia ulkonäöltään itsensä tasoista naista.

Ruma rikas mies on samassa kategoriassa kuin kaunis nainen.

Juurihan itse määrittelit että seksuaalinen viehättävyys ratkaisee. Osa sitä on raha ja status. Siis miehillä.

Vierailija
245/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettisiä asioita.

Moni suominainen on riipputissinen, persjalkainen, lättäperseinen, tms (geneettisiä asioita) - ja sen lisäksi ylipainoinen.

Lyhyt ja kaljuuntuva mies voi ihan hyvin arvostella näitä naisia, jos on hoikka.

Hoikkuus ei tee miehestä hyvännäköistä. Sellainen mies on pieni kalju kuivan kesän käppänäorava ilman pitkää häntää.

Ei niin. Ei myöskään nuo minun naisista listaamani asiat. Samalla tasolla siis, tai mies korkeammalla tasolla jos naisessa yhdistyy epätoivottava genetiikka JA ylipaino.

Vierailija
246/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat liittyvät seksuaaliseen viehättävyyteen. Rikkaus lisää miehen viehättävyyttä, mutta ei juurikaan naisen.

Varakkuus lisää vain hyvännäköisen miehen seksuaalista viehättävyyttä. Ei ruman. Epäseksikäs mies on epäseksikäs rahoilla tai ilman. Ja jos hän saakin naista rahalla, hän saa sitä juuri rahalla ja on aina yhtä ruma silti.

Vierailija
247/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakkuus lisää vain hyvännäköisen miehen seksuaalista viehättävyyttä. Ei ruman. Epäseksikäs mies on epäseksikäs rahoilla tai ilman. Ja jos hän saakin naista rahalla, hän saa sitä juuri rahalla ja on aina yhtä ruma silti.

Ei pidä paikkaansa. On tutkittu.

Naisia pyydettiin arvioimaan puhtaasti miesten ulkonäköä. Kuvien alalaidassa oli pienellä präntillä ammatit. Kun ne päivitettiin paremmiksi, miesten arvosanat nousivat reippaasti. Kutosen miehistä tulikin ysejä.

Vierailija
248/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka naiset alkavat epätoivoissaan siirtelemään maalitolppia :D

Tuo on naisten tapa muutenkin työelämässä tai elämässä yleensä. Kun ei pärjätä reilussa pelissä, yritetään juonia pelin sääntöjä uusiksi.

Vierailija
249/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettisiä asioita.

Ei ihmisiä sovi arvostella. Jos ei heidän kanssaan halua olla, se on ihan ok, mutta pitäkää ne arvostelut itsellänne. Kukaan ei ole antanut teille mandaattia arvostella muita. 

Vierailija
250/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka naiset alkavat epätoivoissaan siirtelemään maalitolppia :D

Tuo on naisten tapa muutenkin työelämässä tai elämässä yleensä. Kun ei pärjätä reilussa pelissä, yritetään juonia pelin sääntöjä uusiksi.

Tai sit niiden huomio on jo muualla. Sä vingut miten voitit, kun nainen on jo aikaa sitten lopettanut.

Vierailija
251/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettisiä asioita.

Kyllä tekee. Miehen tulee aina olla hoikka, miesten lihavuus on turn-off numero yksi.

Vierailija
252/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettisiä asioita.

Kyllä tekee. Miehen tulee aina olla hoikka, miesten lihavuus on turn-off numero yksi.

Miehen hintelyys on turn off 2. Pieni masu taas ei haittaa, jos on hartia-vyötärösuhde oikea. Iso pylly on taas turn off 1.

Vierailija
253/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettisiä asioita.

Miehen hintelyys on turn off 2. Pieni masu taas ei haittaa, jos on hartia-vyötärösuhde oikea. Iso pylly on taas turn off 1.

Joo, liian hoikka mies ei käy. Miehet arvostelee naisten ylipainoa joten naisilla on yhtälailla oikeus arvostella miehen pituutta ja kaljua.

Ja monella miehellä näyttää vatsaa olevan kyllä. Alkoa taitaa kulua.

Vierailija
254/286 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettisiä asioita.

Joo, liian hoikka mies ei käy. Miehet arvostelee naisten ylipainoa joten naisilla on yhtälailla oikeus arvostella miehen pituutta ja kaljua.

Ja monella miehellä näyttää vatsaa olevan kyllä. Alkoa taitaa kulua.

Tuon vastine on kylläkin se jos miehet arvostelevat naisten geneettisiä piirteitä.

Vierailija
255/286 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki nykyään näin vaikeaa….onneksi olen jo 60v täyttänyt joten saan jatkaa sinkkumiehenä olemista

Vierailija
256/286 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiseettomat vinkujat tarjoavat pitkiä listoja siitä, mitä eivät ainakaan tarjoa?

Ei ihme, että yksin ovat.

Hoikkuus ei miehellä ole mikään toivottu ominaisuus, sellainen hintelä pikku hyypiö ei kiinnosta yhtään sen enempää kuin miehiä kiinnostaa hyvin karvainen ja tukeva nainen.

Vierailija
257/286 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helmia sioille.

t. Helmi mies

Vierailija
258/286 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahkoa saa tulla pyörittämään. Oon aina töissä, mutta kirves pitää pysyä terävänä!

Vierailija
259/286 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas masentava ketju.

Vastapainoksi, mitä minä naisena tarjoan miehelleni:

- pieniä yllätyksiä arjen piristykseksi: olen kätkenyt hänen löydettäväkseen hauskoja post-it -lappuja, tuonut hänelle yllätyslounasta (kun hän oli valitellut kotona etätöissä miten jääkaapissa on vain jotain mautonta einestä ja kauppaan menossa vasta illalla), neulonut hänelle villasukkia talvella jne.

- arjen mukavuuksia: teen hänelle runsaan aamupalan aina hänen ollessaan täällä ennen hänen heräämistään, ostin hänelle ilman sen kummempia syitä astetta laadukkaammat petivaatteet jotta hän nukkuisi yönsä hyvin, kun ehdotan jotain tiettyä ravintolaa, tarjoan ruuat siellä (ja yleensä hänen ehdottaessaan hän tarjoaa, toimii molempiin suuntiin). Käyn hänen puolestaan kaupassa kun hän on kiireinen.

- Viihdettä: etsin ja ostan lippuja erilaisiin kulttuuritapahtumiin joista tiedän hänen olevan kiinnostunut. Yleensä aina myös totean että jos hänellä on silloin muuta tai ei sittenkään ole järin kiinnostunut, niin paras ystäväni kyllä tulee seurakseni joten kieltäytymisestä ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa.

- Omaa aikaa ja tilaa. Hän tietää että esim kun hän on viettämässä aikaa kavereidensa kanssa tms, ja lähetän vaikkapa tekstiviestiä, en pahoita mieltäni siitä että hän ei siihen vastaa jos on muuta tekemistä. Hänen ei tarvitse olla aina minulle saatavilla enkä edellytä tunteiden todistelua sillä että minut pitäisi laittaa ystävien edelle.

- Kehun häntä. En tarkoita sellaista tyhjää ylistystä, vaan sitä että sanon sen ääneen, kun hän näyttää poikkeuksellisen hyvältä tai tekee esimerkiksi hyvää ruokaa.

Nämä nyt nopeasti mieleentulevia. Ja lisäksi tietysti läheisyys ja intohimoinen seksi. Rakastan pukea hepeniä päälleni ja vietellä hänet!

Vau! Tässä on jokaiselle opittavaa, joka tahtoo parisuhdeonnea. Antamista ja hyvän tekemistä omasta vapaasta tahdosta. Ei materialistisia tai pinnallisia vaatimuslistoja. Onnenpekka ja -anne!

Vierailija
260/286 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla vain oma itseni. En enempää enkä vähempää. Joillekin se riittää, suurimmalle osalle ei.

En ole mikään täydellisyys, minulla on huonot päiväni ja tapani, joskus myös saatan suuttua, murjottaa tai vaatia omaa aikaa. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin ihan normaali ihminen. Olen mukana elämässä ja pyrin elämään sitä niin, että jokaisen päivän jälkeen tuntuu, että tämä päivä kannatti kokea. Sekään ei aina onnistu, mutta siihen pyrin. Perusluonteeni hyviä puolia pyrin korostamaan ja käyttämään. Vuosi vuodelta myös opettelen paremmin tunnistamaan hetket, joissa ne huonommat puoleni tulevat esiin ja ennakoimaan niitä, koska en nauti tilanteista, joissa olen huonoimmillani einkä niitä hetkiä halua toisenkaan eteen tuoda.

Materiaalista huipputasoa en voi antaa, en myöskään huippukoulutusta, valtaa tai mammonaa. Elän elämääni vaatimattomasti, mutta olen siihen tottunut, olen sen kanssa sinut ja toivon toki, että olisi myös se toinen ihminenkin. Välittämistä, empatiaa, yhdessäoloa, tukemista ja omaa aikaa. Ne taas ovat juttuja, jotka luonnistuvat ja joista nautin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi