Ymmärtääkö naiset miehen ulkonäön vaikutuksen kiinnostuksen tasoon?
Äsken luin jodelista perinteisen valituksen taas että miehet haluavat vain seksiä.
Sitten joku tajusi kysyä että "miksi juttelet tuollaisille miehille" niin nainen vastasi että "no halusin antaa mahiksen kun näytti komealta" "kai se on niin että komeus sitten poissulkee sen että on hyvä tyyppi".
Eikö tämä ole vielä ihan päivänselvää naisille että jos mies on tasoltaan parempi kuin te niin tietenkin hän on vain seksin perässä matalatasoisemman naisen kanssa.
Miksi naiset ovat niin haluttomia juttelemaan omantasoisten miesten kanssa? Miksi pitää jatkuvasti roikkua niissä komeissa miehissä jotka ei ole tippaakaan kiinnostuneita muuten kuin viikonloppuna aamuyöstä.
Kommentit (64)
Tuli muuten vielä aiheesta mieleen, että yksi syy olla hahmottamatta tasoa on se, että ei koskaan ajattele ulkonäköä. Ehkä se kuitenkin on suht harvinaista, että muiden ulkonäköä arvioidaan kriittisesti, ainakaan itse en milloinkaan tee niin enkä ole tehnyt nuorenakaan. Aivan niin kuin täällä on sanottu, tasoja oli kaksi, kiinnostaa tai ei kiinnosta.
Itse näen melkein kaikki ihmiset inhimillisyydessään kauniina tai vähintään mielenkiintoisina. Perinteinen kauneus ja komeus ei ole kiinnostavaa, vaan se millainen tunne ihmisestä syntyy ja vasta toisten osoittamana ymmärsin, että miesmakuni on kuin yhdestä muotista tullutta. Itse koin heistä jokaisen erilaisena.
Tuollainen ei liene kovinkaan harvinaista, vaan pikemminkin se, että muiden ulkonäköä arvostellaan jatkuvasti, vaikka olisivat ihan tuntemattomia. Se oli mulle uutta, kun näitä täältä lueskelin, siis että ihmisiä arvioidaan aivan kehonosa kerrallaan. Totta kai sellaista pystyy tekemään ja jotkut naiset ainakin itselleen tekevät niin, mutta muihin kohdistettuna lienee aika harvinaista. En ole ikinä irl törmännyt sellaiseen. Korkeintaan sanotaan jostakusta, että onpa tuo kaunis tai komea. Jos sellaista on, se liittyy kiusaamiseen.
Joskus ulkonäköäni on arvosteltu ääneen nimenomaan naisten taholta. Muutaman kerran vain, mutta onhan sellainen erittäin hätkäyttävää. Myös tasoteoria on siksi normeja rikkovaa ja se koetaan törkeänä. Sitä myös voidaan käyttää häpäisemiseen ja kiusaamisen välineenä kuten täällä monesti käytetään. Röyhkeitä ja ilkeitä miehiä on livenäkin, mutta en ole törmännyt sellaisiin omalla kohdalla. Paljon heistä on juttua nykyisin mediassa, miten instatileillä saa törkyä niskaansa, jos näyttää paljasta pintaa. Lisäksi sen koetaan olevan ansaittua, koska nainen on näytellyt itseään aivan kuten jossain Iranissa eli naisen paljas pinta muka oikeuttaa törkeän käytöksen. Niinhän se ei mene normaalin miehenkään mielestä. Silloin motiivi katsoa ko. tilejä on päästä ilkeilemään ja toteuttamaan törkeää ja vastenmielistä luonnettaan. Kaunis tyttö haista vee - mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä rumat ja ilkeät hylkiöt yrittää jälleen kerran väittää, että komeat miehet ovat kaikkia itsekkäitä seksihurjastelijoita, jotka pettävät puolisoaan mennen tullen.
Kertoo vain siitä, miten nämä rumat ja ilkeät hylkiöt itse eläisivät, jos olisivat komeita miehiä.
Tuo on heidän erittäin kyseenalainen tapa yrittää vaikuttaa naisiin, heidän ajatuksiin ja päätöksiin. Ihan oikeasti vissiin elättelevät toiveita, että kun naiset lukevat tarpeeksi noita komeita miehiä dissaavia juttuja, he päättävät valita komean miehen sijaan ruman miehen. Eivät ymmärrä että kertovat samalla omasta persoonastaan niin paljon, että vaikutus on just päinvastainen. Ja ihan aiheesta.
Samaa olen miettinyt. Mutta se mitä suustaan päästelee kertoo kertojasta itsestään eniten.
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten vielä aiheesta mieleen, että yksi syy olla hahmottamatta tasoa on se, että ei koskaan ajattele ulkonäköä. Ehkä se kuitenkin on suht harvinaista, että muiden ulkonäköä arvioidaan kriittisesti, ainakaan itse en milloinkaan tee niin enkä ole tehnyt nuorenakaan. Aivan niin kuin täällä on sanottu, tasoja oli kaksi, kiinnostaa tai ei kiinnosta.
Itse näen melkein kaikki ihmiset inhimillisyydessään kauniina tai vähintään mielenkiintoisina. Perinteinen kauneus ja komeus ei ole kiinnostavaa, vaan se millainen tunne ihmisestä syntyy ja vasta toisten osoittamana ymmärsin, että miesmakuni on kuin yhdestä muotista tullutta. Itse koin heistä jokaisen erilaisena.
Tuollainen ei liene kovinkaan harvinaista, vaan pikemminkin se, että muiden ulkonäköä arvostellaan jatkuvasti, vaikka olisivat ihan tuntemattomia. Se oli mulle uutta, kun näitä täältä lueskelin, siis että ihmisiä arvioidaan aivan kehonosa kerrallaan. Totta kai sellaista pystyy tekemään ja jotkut naiset ainakin itselleen tekevät niin, mutta muihin kohdistettuna lienee aika harvinaista. En ole ikinä irl törmännyt sellaiseen. Korkeintaan sanotaan jostakusta, että onpa tuo kaunis tai komea. Jos sellaista on, se liittyy kiusaamiseen.
Joskus ulkonäköäni on arvosteltu ääneen nimenomaan naisten taholta. Muutaman kerran vain, mutta onhan sellainen erittäin hätkäyttävää. Myös tasoteoria on siksi normeja rikkovaa ja se koetaan törkeänä. Sitä myös voidaan käyttää häpäisemiseen ja kiusaamisen välineenä kuten täällä monesti käytetään. Röyhkeitä ja ilkeitä miehiä on livenäkin, mutta en ole törmännyt sellaisiin omalla kohdalla. Paljon heistä on juttua nykyisin mediassa, miten instatileillä saa törkyä niskaansa, jos näyttää paljasta pintaa. Lisäksi sen koetaan olevan ansaittua, koska nainen on näytellyt itseään aivan kuten jossain Iranissa eli naisen paljas pinta muka oikeuttaa törkeän käytöksen. Niinhän se ei mene normaalin miehenkään mielestä. Silloin motiivi katsoa ko. tilejä on päästä ilkeilemään ja toteuttamaan törkeää ja vastenmielistä luonnettaan. Kaunis tyttö haista vee - mallilla.
Millainen ihminen arvioi koko ajan muita ja vertaa itseään muihin?
V: Kateellinen.
Parsuhteessa kome mies ei hypää toisen naisen housuihin. Jos joku sittenkin niin tekee,ei pidä yleistää.Oli mies komea tai ruma.Kaikki on katsojan silmissä,sama koskee naisia! Ystäväni eläkelää oleva nainen ,joka toisessa avioliitossa ja avioliiton kautta vakavarainen lapseton mies. Hyvä aviopuoliso ja raha ei tiukassa heillä.mahdolisuus mökki elämään kevästä pitkälle syksyyn. Ystäväni arvaili sanoessa s-posti. Kävin kampaajalla,laitatin värin ja hiusten leikuun,maksoi niin ja niin paljon.Sinä varmaan pidät minua asiasta turhamaisena? Viitasiko valokuviini joita saanut minusta s-postiluonossa. En pidä häntä turhamaisena! Minäkin kävisin kampaaja jos olisi varaa.Naisen työeläke on aina pienempi kuin miehen.Totus yksin eläjä maksaa kaikesta yksin työ-eläkeläisenä,Kuin muutkin toki yksin eläjät..Kun on aviopuoliso, jakavat menot ja mahdolistaa kampaajat,uusia vaate varastoja.ymm.Ketä varten laitautisin kun ei motivaatiota itseäni meikata,ei rahaa kampaaja esim. Lisäksi olen kuolemalle monta ihmistä menetänyt vuoden aikana. Ei kinosta mies.Huolehdin vain on puhtaat vaateet päällä.syön.elän ja uskon valo viellä minullekin paistaa! Ihan sama suru työssäni näytänkö rumalta? ihan sama mitä luulan minusta? Mutta voisi vähän ajatella mitä luullaan,kuvitelaan toisita henkilöistä. Kaunes ja rumuusikin on aina katsojan silmissä.