Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtääkö naiset miehen ulkonäön vaikutuksen kiinnostuksen tasoon?

Vierailija
19.06.2021 |

Äsken luin jodelista perinteisen valituksen taas että miehet haluavat vain seksiä.
Sitten joku tajusi kysyä että "miksi juttelet tuollaisille miehille" niin nainen vastasi että "no halusin antaa mahiksen kun näytti komealta" "kai se on niin että komeus sitten poissulkee sen että on hyvä tyyppi".

Eikö tämä ole vielä ihan päivänselvää naisille että jos mies on tasoltaan parempi kuin te niin tietenkin hän on vain seksin perässä matalatasoisemman naisen kanssa.
Miksi naiset ovat niin haluttomia juttelemaan omantasoisten miesten kanssa? Miksi pitää jatkuvasti roikkua niissä komeissa miehissä jotka ei ole tippaakaan kiinnostuneita muuten kuin viikonloppuna aamuyöstä.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivottavasti nautit siitä, että kesäinen päiväsi kuluu taas meidän varattujan mammojen kanssa jankatessa ;-)

Tottakai ulkonäkö vaikuttaa kiinnostuksen heräämiseen! Aivan sama, minkä ikäisistä ihmisistä on kysymys, kyllä minulla itselläni oli ensimmäinen edellytys kiinnostuksen heräämiselle, että mies oli puoleensavetävä eli minun silmissäni hyvännäköinen.

"Haluttomia juttelemaan omantasoisten miesten kanssa"? No, ensinnäkin juttelen kaikenlaisten ihmisten kanssa, kaiken ikäisten, kaikkien sukupuolien. Toiseksi, minulla on (oli) miehille tasan kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta.

Minulle on myös sinkkuna täysin ok hakea pelkkää seksiä silloin, kun kohdalle ei osu ihmistä, joka herättäisi kiinnostuksen enempään.

Mutta kuten sanottu, nauti siitä, että kesä on parhaimmillaan ja kauniita naisia kaupunki ja uimarannat täynnä, mutta sinä mieluummin trollaat, provoat ja jankutat täällä meille mammoille. Toivottavasti mahdollisimman moni jaksaa pitää sinut kiireisenä tässä keskustelussa, itse en ikävä kyllä ehdi osallistua kuin nyt aamupäivällä erään toisen homman ohessa.

Vierailija
42/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedostaa että miestä kiinnostaa naisessa pelkästään kropan kauneus niin kyllähän se musertaa.

Toisaalta silloin haluaa antaa kroppansa sille jolla on itselläänkin jotain menetettävää ja joka on valmis panostamaan kaikki resurssit parisuhteeseen (olettaen että parisuhde on itsellekin ykkösasia). 

Rumassa, köyhässä ja tylyssä miehessä ei ole mitään puoleensavetävää, tuohon kun lisää vielä jatkuvan marinan ja kitinän niin mahdollisuudet onnelliseen parisuhteeseen ovat ko. miehellä 0%.

Ei pidä paikkansa, miestä kiinnostaa naisellisuus ja luonne vähintään yhtä paljon. Panosta itsevarmuutesi ja positiivisuutesi kehittämiseen ja jos olet ylipainoinen, niin syö enemmän kasviksia ja hedelmiä, hae liikkumisesta iloa arkeen. Pidä parempaa huolta itsestäsi ennen kaikkea henkisesti tekemällä asioita joista nautit ponnistelua tavoitteiden eteen unohtamatta. Jos keskityt liikaa miesten miellyttämiseen ja miettimiseen, elämäsi menee pilalle. Sama koskee miehiäkin. Yksin täältä lähdetään ja parhaan ystäväsi pitäisi olla sinä itse, eikö.

Voit panostaa ihan mihin haluat mutta kroppa on ainoa asia joka naisessa kiinnostaa.

Näin se vain on.

Voisit ihan rauhassa olla vaikka hiljaa 100% ajasta, mutta jos jatkat seksin harrastamista miehen kanssa, häntä ei kiinnosta lainkaan. Tietenkin miesten käsitys "naisellisuudesta" on usein sellainen että naisen kuuluukin olla hiljaa, palvella miestä ja olla käytettävissä seksiin aina kun miehellä on halu siihen. 

Eli täysin ok vaikka persoonallisuutta ei olisi lainkaan.

Mies ei huomaa naisen hätää, ja huonosta olosta puhuminen on nalkuttamista. 

Oikeasti, tutkitustikin, nainen voi parhaiten sinkkuna. 

Kerrot tässä vain omasta miesmaustasi. Minulla on aivan toisenlaiset kokemukset miehistä, päinvastaiset. En edes tunne tuollaisia miehiä yhtään ainoaa enkä välitä tunteakaan.

Täytyy muistaa sekin, että kun puhutaan parisuhteista, on homma aina vastavuoroista. Alkean tietysti jo siitä millaista käytöstä suvaitsee, mutta myös siitä kenet alun perin valitsee. Rimasi on maassa, jos  päädyt tuollaisten otusten kanssa parisuhteeseen.

Oletan että kroppasi on "tikissä"? Minun ei ole aina ollut, siksi huomaan eron. Voit vapaasti testata tämän hypoteesini käytännössä, jos olet parisuhteessa. Niin kauan kun hänellä on pääsy kroppaasi silloin kun häntä haluttaa, miehen mielestä mikään ei ole vialla. Vaikka olisit masentunut ja hautoisit itsemurhaa. Tai vaikka menisit täysin hiljaiseksi pariksi päiväksi.  Jos seksi jatkuu niin miehen mielestä kaikki on kunnossa. 

Olen parisuhteessa ja sairastanut erittäin vakavan sairaudenkin, missä mieheni tuki sadalla prosentilla. Kaiken lisäksi teen useimmat aloitteet seksiin eli et nyt hahmota sitä, että ihmisiä ja parisuhteita on kovin monenlaisia. Oman kokemuksen pohjalta sinulla on heikko käsitys miehistä, mutta se kertoo sinun miesmaustasi, ei miehistä yleisesti.

Kroppasi täytyy olla todella kaunis ja hoikka, että miehesi pysyi sen tukena sairautesi ajan (ikävä kuulla sairaudesta ja toivottavasti voit paremmin). Täytyy vain sisäistää että syy miehesi tukeen oli se ettei hän halua vaarantaa joutumista kropan päätöksentekijän eli sinun epäsuosioosi. Hän ajattelee että eron tai kuoleman tapahtuessa hän ei milloinkaan löydä kauniimpaa kehoa kävelemään hiljaisena vierellään ja kuuntelemaan kun hän puhuu.

Jos toista rakastaa, niin ei halua joutua hänen epäsuosioonsa. Mieheni on erittäin huomaavainen ja mukava, ja hän on mukava myös kaikille muillekin. Hän on normaali läheisistä ja monista muistakin välittävä mies ja olisi sitä ihan ilman minuakin. Kiitos toivotuksista, tällä hetkellä voin ihan hyvin. Ja toivon että sinäkin miettisit mielikuvaasi miehistä ja saisit kohdata jonkun normaalin, kivan ja mukavan miehen. Heitä kuitenkin on valtaosa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa mukavan miesmallin kanssa ja jos eroaisin, niin en minä mitään rumaa naisvihaajamiestä ottaisi. Sata kertaa mieluummin harrastaisin satunnaisseksiä komeiden miesten kanssa. Kotona läheisyyttä ja seuraa saisi rakkaasta koirasta ja keskusteluja kävisin kavereiden kanssa. Että en nyt saanut ihan kiinni ap:n koko pointista, miksi kukaan haluaisi parisuhteen mielestään epäkiinnostavan ja huonon miehen kanssa.

Vierailija
44/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedostaa että miestä kiinnostaa naisessa pelkästään kropan kauneus niin kyllähän se musertaa.

Toisaalta silloin haluaa antaa kroppansa sille jolla on itselläänkin jotain menetettävää ja joka on valmis panostamaan kaikki resurssit parisuhteeseen (olettaen että parisuhde on itsellekin ykkösasia). 

Rumassa, köyhässä ja tylyssä miehessä ei ole mitään puoleensavetävää, tuohon kun lisää vielä jatkuvan marinan ja kitinän niin mahdollisuudet onnelliseen parisuhteeseen ovat ko. miehellä 0%.

Ei pidä paikkansa, miestä kiinnostaa naisellisuus ja luonne vähintään yhtä paljon. Panosta itsevarmuutesi ja positiivisuutesi kehittämiseen ja jos olet ylipainoinen, niin syö enemmän kasviksia ja hedelmiä, hae liikkumisesta iloa arkeen. Pidä parempaa huolta itsestäsi ennen kaikkea henkisesti tekemällä asioita joista nautit ponnistelua tavoitteiden eteen unohtamatta. Jos keskityt liikaa miesten miellyttämiseen ja miettimiseen, elämäsi menee pilalle. Sama koskee miehiäkin. Yksin täältä lähdetään ja parhaan ystäväsi pitäisi olla sinä itse, eikö.

Voit panostaa ihan mihin haluat mutta kroppa on ainoa asia joka naisessa kiinnostaa.

Näin se vain on.

Voisit ihan rauhassa olla vaikka hiljaa 100% ajasta, mutta jos jatkat seksin harrastamista miehen kanssa, häntä ei kiinnosta lainkaan. Tietenkin miesten käsitys "naisellisuudesta" on usein sellainen että naisen kuuluukin olla hiljaa, palvella miestä ja olla käytettävissä seksiin aina kun miehellä on halu siihen. 

Esittelit juuri kaikki exäni. Ei mitään väliä kuka olet ihmisenä kunhan olet valmiina seksiin silloin kun he haluaa. Mitään omia haluja ei saa olla, ei edes niitä seksihaluja. Mitään toiveita tai persoonaa ei saa ilmaista. Kunhan olet hiljaa, hoidat kodin ja olet otetavissa esiin kun tarvitaan seksiin. Itseasiassa kerran jopa koitin tätä että kuinka pitkälle voi mennä. Seisoin eteisen nurkassa päivän. Silloista miestäni ei lainkaan kiinnostanut syy miksi seison siellä, ei edes huomannut minua vaikka oltiin koko päivä kotona. Hän eli ihan omaa elämäänsä kun vaimo seisoi pimeässä eteisen nurkassa :D 

Nyt oli kyllä kummallinen juttu. Pimeässä eteisessä seisominen oli passiivisaggressiivinen ja outo mielenilmaus ja ihmettelen syvästi koko kertomusta, joka vaikuttaa vahvasti värittyneeltä. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi ja se näyttää molemmilta. Et voi ulkoistaa itseäsi tuosta parisuhteesta ja mielenilmauksesi on paljonpuhuva.

Se ei ollut mielenilmaus vaan testi, agressiivisemmasta olisin saanut turpaani. Idea oli tosiaan se, että jos miestä olisi yhtään kiinnostanut minä, niin se olisi tullut sanomaan, että mitä tämä pelleily nyt on? Mutta selkeästikään häntä ei haitannut mikään outo puuhailu tai täysin sekopäiseksi tulkittava käytös koska hänen tarpeet oli kuitenkin tyydytetty. Hän ei tarvinnyt minua silloin mihinkään joten hänelle oli täysin sama mitä puuhailin sillä aikaa kun en ollut käytössä. Eihän se mitään uutta minulle ollut, koska hän oli sanonut, että olen täysin arvoton, mutta halusin varmistua asiasta, että todellakin olen täysin arvoton.

Parisuhteessa voi myös puhua asioista ja sillä tavalla selvittää asioita, ratkaisu ei ole aggressio. Sinulla on käsitys siitä, että joko sinä itse olet aggressiivinen tai sitten mies. Olen hyvin pahoillani siitä, että olet elänyt väkivaltaisessa parisuhteessa, mutta sellainen malli on kuitenkin harvinainen. 

Ei voinut puhua asioista. Mieheni oli kieltänyt kaikki keskustelut suhteesta. Minulla oli lista asioista joista en saanut puhua ja yksi niistä oli parisuhde. Sain puhua vain säästä, kysyä ruuasta ja siinä se taisi ollakin. Hän sanoi, että puhun ihan turhaan kosa hän ei kuuntele. Joten lopetin puhumisen lopulta.  Vain hän sai olla äänessä ja puhua mistä tahansa. Mutta se on nyt mennyttä aikaa :) Hänestä ei muistuta enää muu kuin kuukausittain saamani työkyvyttömyyseläke. 

Vierailija
45/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se nainenkaan ei halua siitä komeasta miehestä muuta kuin seksiä aamuyöstä? Seksissä hottiksen miehen kanssa on oma hohtonsa. Ei se tarkoita että ko. miehistä parisuhteeseen olisi. 

Sitä kai tuo aloituksen naisen kommenttikin tarkoitti? (jos koko aloitus ei taas ole jonkun sedän mielikuvituksen tuotetta kuten pääosa aloituksista)

Näillä on se käsitys, että naista kiinnostaa aina vain pitkä suhde ja avioliitto jossa nainen "antaa" sille tasoiselleen miehelle ja saa vastalahjaksi uskollisen miehen ja perheenisän. Nainen joka itse haluaa seksiä ja pysyä sinkkuna on heidän mielestään h-a. Nainen joka nauttii siitä haluamastaan seksistä on kauhistus.

Sehän tarkoittaa, että mies ei saa mitenkään tällaiseen naiseen valtaa ja kun naisella on päätäntävalta omiin asioihinsa niin ainoa keino vaikuttaa itsenäisen naisen päätöksentekoon on haukkumalla madaltaa naisen itsetunto.

Parisuhdemarkkina-arvopuhe möykkää aina sen ympärillä, että rikas alfa laatikkoleuka nappaa sen kedon kauneimman kukkasen ja muut eivät ole mitään. Naisen arvon määrittää vain nuoruus ja kauneus. Tavallisen naisen, jollaiseksi voidaan määrittää kuka tahansa yli 25-vuotias nainen, on vain tyytyminen "kiltteihin miehiin".

Nämä qilttiksethän haluavat määrittää senkin kenestä nainen saa kiinnostua. Naisen pitää kiinnostua qiltistä miehestä, mutta jos suhde ei onnistu vika on naisessa joka kuitenkin valitsi liian tasokkaan/oli seks. liian aktiivinen ennen suhdetta/ei tyydyttänyt miestä/mies käyttäytyi törkeästi eli olikin jännis ja tämä oli myös naisen vika/ nainen ei joka tapauksessa ymmärrä tasoaan/muu syy.

Sitten jos naisella on hyvä parisuhde jonkun kanssa niin se on väärin, koska qilttis jää yksin. Jos nainen viihtyy sinkkuna se on väärin, koska qilttis jää taas yksin.

Syntyy väkisinkin kuva, että koska kaikki naisen tekemä on väärin nainen ei edes ole se mitä qilttis haluaa. Tästähän todistavat tuhannet alfa/laatikkoleuka-vertailut kuvineen eräälläkin qilttiksien valtaamalla foorumilla. Enpä ainakaan muista naisten postailleen upeimpien kaunotarten kuvia mihinkään ja verranneen, että jospa olisi minullakin tuollainen takapuoli tai hammasrivi niin saisin kenet vain, lääh puuh.

Vierailija
46/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on.

Kerrot tässä vain omasta miesmaustasi. Minulla on aivan toisenlaiset kokemukset miehistä, päinvastaiset. En edes tunne tuollaisia miehiä yhtään ainoaa enkä välitä tunteakaan.

Täytyy muistaa sekin, että kun puhutaan parisuhteista, on homma aina vastavuoroista. Alkean tietysti jo siitä millaista käytöstä suvaitsee, mutta myös siitä kenet alun perin valitsee. Rimasi on maassa, jos  päädyt tuollaisten otusten kanssa parisuhteeseen.

Oletan että kroppasi on "tikissä"? Minun ei ole aina ollut, siksi huomaan eron. Voit vapaasti testata tämän hypoteesini käytännössä, jos olet parisuhteessa. Niin kauan kun hänellä on pääsy kroppaasi silloin kun häntä haluttaa, miehen mielestä mikään ei ole vialla. Vaikka olisit masentunut ja hautoisit itsemurhaa. Tai vaikka menisit täysin hiljaiseksi pariksi päiväksi.  Jos seksi jatkuu niin miehen mielestä kaikki on kunnossa. 

Mun kroppa ei ole koskaan ollut ns. tikissä. Siihen ei myöskään ole mitään pääsyä eikä se ole käytettävissä, ihan aktiivisesti haluan ja kaipaan lihallisia iloja. Kyllä, olen pitkässä parisuhteessa, jossa on ollut kuivia kausia molemmin puolin. Ja useampi parisuhde takana, joista yksikään ei ole ollut kuvailemasi.

Olet varmasti onnellisin sinkkuna, mutta kannattaa ehkä silti hankkia jonkinlaista apua edes tuohon kehonkuvaan.

-- eri

Vierailija
47/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on.

Olen parisuhteessa ja sairastanut erittäin vakavan sairaudenkin, missä mieheni tuki sadalla prosentilla. Kaiken lisäksi teen useimmat aloitteet seksiin eli et nyt hahmota sitä, että ihmisiä ja parisuhteita on kovin monenlaisia. Oman kokemuksen pohjalta sinulla on heikko käsitys miehistä, mutta se kertoo sinun miesmaustasi, ei miehistä yleisesti.

Kroppasi täytyy olla todella kaunis ja hoikka, että miehesi pysyi sen tukena sairautesi ajan (ikävä kuulla sairaudesta ja toivottavasti voit paremmin). Täytyy vain sisäistää että syy miehesi tukeen oli se ettei hän halua vaarantaa joutumista kropan päätöksentekijän eli sinun epäsuosioosi. Hän ajattelee että eron tai kuoleman tapahtuessa hän ei milloinkaan löydä kauniimpaa kehoa kävelemään hiljaisena vierellään ja kuuntelemaan kun hän puhuu.

😂

Vierailija
48/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on.

Esittelit juuri kaikki exäni. Ei mitään väliä kuka olet ihmisenä kunhan olet valmiina seksiin silloin kun he haluaa. Mitään omia haluja ei saa olla, ei edes niitä seksihaluja. Mitään toiveita tai persoonaa ei saa ilmaista. Kunhan olet hiljaa, hoidat kodin ja olet otetavissa esiin kun tarvitaan seksiin. Itseasiassa kerran jopa koitin tätä että kuinka pitkälle voi mennä. Seisoin eteisen nurkassa päivän. Silloista miestäni ei lainkaan kiinnostanut syy miksi seison siellä, ei edes huomannut minua vaikka oltiin koko päivä kotona. Hän eli ihan omaa elämäänsä kun vaimo seisoi pimeässä eteisen nurkassa :D 

Nyt oli kyllä kummallinen juttu. Pimeässä eteisessä seisominen oli passiivisaggressiivinen ja outo mielenilmaus ja ihmettelen syvästi koko kertomusta, joka vaikuttaa vahvasti värittyneeltä. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi ja se näyttää molemmilta. Et voi ulkoistaa itseäsi tuosta parisuhteesta ja mielenilmauksesi on paljonpuhuva.

Se ei ollut mielenilmaus vaan testi, agressiivisemmasta olisin saanut turpaani. Idea oli tosiaan se, että jos miestä olisi yhtään kiinnostanut minä, niin se olisi tullut sanomaan, että mitä tämä pelleily nyt on? Mutta selkeästikään häntä ei haitannut mikään outo puuhailu tai täysin sekopäiseksi tulkittava käytös koska hänen tarpeet oli kuitenkin tyydytetty. Hän ei tarvinnyt minua silloin mihinkään joten hänelle oli täysin sama mitä puuhailin sillä aikaa kun en ollut käytössä. Eihän se mitään uutta minulle ollut, koska hän oli sanonut, että olen täysin arvoton, mutta halusin varmistua asiasta, että todellakin olen täysin arvoton.

Parisuhteessa voi myös puhua asioista ja sillä tavalla selvittää asioita, ratkaisu ei ole aggressio. Sinulla on käsitys siitä, että joko sinä itse olet aggressiivinen tai sitten mies. Olen hyvin pahoillani siitä, että olet elänyt väkivaltaisessa parisuhteessa, mutta sellainen malli on kuitenkin harvinainen. 

Ei voinut puhua asioista. Mieheni oli kieltänyt kaikki keskustelut suhteesta. Minulla oli lista asioista joista en saanut puhua ja yksi niistä oli parisuhde. Sain puhua vain säästä, kysyä ruuasta ja siinä se taisi ollakin. Hän sanoi, että puhun ihan turhaan kosa hän ei kuuntele. Joten lopetin puhumisen lopulta.  Vain hän sai olla äänessä ja puhua mistä tahansa. Mutta se on nyt mennyttä aikaa :) Hänestä ei muistuta enää muu kuin kuukausittain saamani työkyvyttömyyseläke. 

Ymmärrän. Väkivalta on traumaattista, toivottavasti olet saanut traumaterapiaa. Miehesi kuulostaa varsin häiriintyneeltä ihmiseltä, ja sen verran ymmärrän, ettei aina voi etukäteen huomata vaaran merkkejä varsinkin, jos omassa taustassa on kokemuksia siitä, ettei ole pidetty kuin perhosta kämmenellä. Hyvä että se on nyt ohi, traumatausta ehkä vaikuttaa siihen miten näet miehet - vaarallisina. Mutta kuten muissakin vaarallisissa asioissa on tärkeää huomata, etteivät kaikki ole vaarallisia eli tunnistettava tekijät, joiden perusteella lopettaa suhteen ajoissa. Ilman apua se ei välttämättä silti onnistu. 

Luottamus miehiin lähtee nähdäkseni pitkälti siitä miten on tullut hoivatuksi, huomatuksi ja arvostetuksi miesten taholta jo pienenä tyttönä. Vai onko rajoja rikottu jo varhain, jolloin omia rajoja ei opi tunnistamaan ja puolustamaan. 

Vierailija
49/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se nainenkaan ei halua siitä komeasta miehestä muuta kuin seksiä aamuyöstä? Seksissä hottiksen miehen kanssa on oma hohtonsa. Ei se tarkoita että ko. miehistä parisuhteeseen olisi. 

Sitä kai tuo aloituksen naisen kommenttikin tarkoitti? (jos koko aloitus ei taas ole jonkun sedän mielikuvituksen tuotetta kuten pääosa aloituksista)

Näillä on se käsitys, että naista kiinnostaa aina vain pitkä suhde ja avioliitto jossa nainen "antaa" sille tasoiselleen miehelle ja saa vastalahjaksi uskollisen miehen ja perheenisän. Nainen joka itse haluaa seksiä ja pysyä sinkkuna on heidän mielestään h-a. Nainen joka nauttii siitä haluamastaan seksistä on kauhistus.

Sehän tarkoittaa, että mies ei saa mitenkään tällaiseen naiseen valtaa ja kun naisella on päätäntävalta omiin asioihinsa niin ainoa keino vaikuttaa itsenäisen naisen päätöksentekoon on haukkumalla madaltaa naisen itsetunto.

Parisuhdemarkkina-arvopuhe möykkää aina sen ympärillä, että rikas alfa laatikkoleuka nappaa sen kedon kauneimman kukkasen ja muut eivät ole mitään. Naisen arvon määrittää vain nuoruus ja kauneus. Tavallisen naisen, jollaiseksi voidaan määrittää kuka tahansa yli 25-vuotias nainen, on vain tyytyminen "kiltteihin miehiin".

Nämä qilttiksethän haluavat määrittää senkin kenestä nainen saa kiinnostua. Naisen pitää kiinnostua qiltistä miehestä, mutta jos suhde ei onnistu vika on naisessa joka kuitenkin valitsi liian tasokkaan/oli seks. liian aktiivinen ennen suhdetta/ei tyydyttänyt miestä/mies käyttäytyi törkeästi eli olikin jännis ja tämä oli myös naisen vika/ nainen ei joka tapauksessa ymmärrä tasoaan/muu syy.

Sitten jos naisella on hyvä parisuhde jonkun kanssa niin se on väärin, koska qilttis jää yksin. Jos nainen viihtyy sinkkuna se on väärin, koska qilttis jää taas yksin.

Syntyy väkisinkin kuva, että koska kaikki naisen tekemä on väärin nainen ei edes ole se mitä qilttis haluaa. Tästähän todistavat tuhannet alfa/laatikkoleuka-vertailut kuvineen eräälläkin qilttiksien valtaamalla foorumilla. Enpä ainakaan muista naisten postailleen upeimpien kaunotarten kuvia mihinkään ja verranneen, että jospa olisi minullakin tuollainen takapuoli tai hammasrivi niin saisin kenet vain, lääh puuh.

Kyllähän se totta on, että ihmisestä voi päätellä paljon siitä millaisia asioita hän ihailee ja miten hän puhuu muista ihmisistä. Itsensä kehuminen on myös paljastavaa.

Vierailija
50/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viimeinen kappale. Joskus tuota oikein mietin että jos en millään saisi haluamaani miestä, istuisinko täällä kaikki viikonloput postaamassa kuvia puolialastomista naisista. Hell no. Osa noista miehistä ei ole heteroja, eivät vain vissiin itse tiedä sitä.

Vierailija
51/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rumat ja ilkeät hylkiöt yrittää jälleen kerran väittää, että komeat miehet ovat kaikkia itsekkäitä seksihurjastelijoita, jotka pettävät puolisoaan mennen tullen.

Kertoo vain siitä, miten nämä rumat ja ilkeät hylkiöt itse eläisivät, jos olisivat komeita miehiä.

Vierailija
52/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä rumat ja ilkeät hylkiöt yrittää jälleen kerran väittää, että komeat miehet ovat kaikkia itsekkäitä seksihurjastelijoita, jotka pettävät puolisoaan mennen tullen.

Kertoo vain siitä, miten nämä rumat ja ilkeät hylkiöt itse eläisivät, jos olisivat komeita miehiä.

Jotkut naiset ovat myös sitä mieltä, että kaikki miehet pettävät. Mutta eihän kaikki petä eikä pettäminen ole ulkonäöstä kiinni, vaan luonteesta.

Vierailija
53/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, kyllä se on ihan empiiristen kokemusten ja kaveriporukassa tehtyjen havaintojen peruste. Jostain syystä ne komeimmat miehet ei koskaan vetäydy esim. duunin virkistyspäivillä aikaisin nukkumaan viestitellääkseen söpöjä vaimolle...he menevät aina jonkun näpsäkän neidin turvaksi aamuun asti.

Vierailija
54/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, kyllä se on ihan empiiristen kokemusten ja kaveriporukassa tehtyjen havaintojen peruste. Jostain syystä ne komeimmat miehet ei koskaan vetäydy esim. duunin virkistyspäivillä aikaisin nukkumaan viestitellääkseen söpöjä vaimolle...he menevät aina jonkun näpsäkän neidin turvaksi aamuun asti.

Toisin sanoen kaikki miehet on sikoja. Ihan kaikki. Hiljennytään sen sanoman äärelle.

Vierailija
55/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kertoo taas enemmän sinun kavereistasi. Tai ihan vain sinun fantasioistasi. Vähän vaikeaa uskoa, että sinä olisit sellaisessa työpaikassa, jossa duunin virkistyspäivillä mentäisiin minkään neitien viereen. 

Vierailija
56/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen kaikki miehet on sikoja. Ihan kaikki. Hiljennytään sen sanoman äärelle.

Ja tästähän on looginen seuraus se, ettei naisten kannata olla muiden kuin niiden komeiden miesten kanssa fwb-suhteissa. Koska kaikki miehet pettäisivät mennen tullen jos olisivat riittävän komeita. Ja taviksinakin käytävät luonnollisesti jokaisen tarjotuvan tilaisuuden.

Vierailija
57/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on heidän erittäin kyseenalainen tapa yrittää vaikuttaa naisiin, heidän ajatuksiin ja päätöksiin. Ihan oikeasti vissiin elättelevät toiveita, että kun naiset lukevat tarpeeksi noita komeita miehiä dissaavia juttuja, he päättävät valita komean miehen sijaan ruman miehen. Eivät ymmärrä että kertovat samalla omasta persoonastaan niin paljon, että vaikutus on just päinvastainen. Ja ihan aiheesta.

Vierailija
58/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on heidän erittäin kyseenalainen tapa yrittää vaikuttaa naisiin, heidän ajatuksiin ja päätöksiin. Ihan oikeasti vissiin elättelevät toiveita, että kun naiset lukevat tarpeeksi noita komeita miehiä dissaavia juttuja, he päättävät valita komean miehen sijaan ruman miehen. Eivät ymmärrä että kertovat samalla omasta persoonastaan niin paljon, että vaikutus on just päinvastainen. Ja ihan aiheesta.

Niinpä. Komeat pariutuu edelleen nättien kanssa, tavikset tavisten, ja naiset tietää nyt varoa noita kyseisiä miehiä kuin ruttoa.

Vierailija
59/64 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai missään ole ollut työpaikan virkistyspäiviä sitten 80-90 -luvun. Edes koulutuksia ei nykyisin ole yön yli, koska kukaan ei halua uhrata työlle sitä yötä, mutta pettäjät kyllä pettää, ei siihen työpaikkaakaan tarvita.

Kuulostaa enemmän kuvitelmalta, joka sulla on komeista miehistä, jollainen itsekin haluaisit olla ja paneskella työpaikan näteimpien kanssa.

Vierailija
60/64 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I N C E L it ulisee taas.

0/5