Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä julkkisjuorua et olisi millään uskonut todeksi?

Vierailija
10.06.2014 |

Itselläni oli vuosia sitten vaikea uskoa, että Aki Sirkesalo olisi perheineen kuollut tsunamissa. Mutta tottahan se oli. :`-(

Aki oli ihana laulaja!♡

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:26"]

Että Leonardo Di Caprio on homo, asuu miehen kanssa ja vaihtuvat alusvaatemallityttöystävät ovat vain tarkkaan mietittyä kulissia.

[/quote]

Täh? Ei oo totta, en usko! 

Vierailija
82/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Nokiahemmon itsemurha joskus kauan sitten, Kairamokos se oli? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä-kirjailija Reidar Palmgrenin ja sen Heikki Kinnusen ex-rouvan Satu Silvon seurustelu.

Vierailija
84/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:49"]

Kari Tapion ja Idols Mia Permannon kuolema :(

[/quote]

Mulle tuli nyt järkytyksenä että Kari Tapio on kuollut. 

Vierailija
85/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozzy Osbournen kooma oli vähän hankala ensin uskoa todeksi. Siis tää kaveri selviää ilman vammoja siitä, että lentokone törmää keikkabussiin ja lähes kuolee, kun ajaa mönkijällä pieneen kuoppaan takapihallaa noin 5km/h vauhdilla. Niin, eikä Ozzy voi kuolla, ei vaan voi. En suostu tähän diiliin!

Vierailija
86/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko juoru vai ei, mutta tuntuu öklöttävältä, kun julkkis tuo oman lapsensa julkisuuteen, eikä anna tämän itse päättää haluaako lapsi julkisuutta vaiko ei. Siinä on semmoista julkkiksen oman kilven kiillotuksen makuakin joskus mukana ja itseään julkkis tuo siinä esiin, että katsokaapas miten hyvä isä tai äiti minä olenkaan, kun kiikutan lapsiani tässä uutuusleffan ensi-iltaan, se on hyvä paikka päteä, kun on juorulehtien valokuvaajat paikalla.

Vierailija
87/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 09:46"]

En tiedä onko juoru vai ei, mutta tuntuu öklöttävältä, kun julkkis tuo oman lapsensa julkisuuteen, eikä anna tämän itse päättää haluaako lapsi julkisuutta vaiko ei. Siinä on semmoista julkkiksen oman kilven kiillotuksen makuakin joskus mukana ja itseään julkkis tuo siinä esiin, että katsokaapas miten hyvä isä tai äiti minä olenkaan, kun kiikutan lapsiani tässä uutuusleffan ensi-iltaan, se on hyvä paikka päteä, kun on juorulehtien valokuvaajat paikalla.

[/quote]

Mistä tiedät, mitä ovat kotona keskustelleet asiasta? Jos ne lapset on itse tahtoneet?

Vierailija
88/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää otsikko vois olla, mikä julkkisKUOLEMA kosketti eniten? Täällähän on valtaosa kuolemia, ei mitää JUORUJA. Juorut kehiin!!!

Vierailija
89/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:55"]

Mandi Lammen koulukiusaaminen ja itsemurha. Olin silloin suunnilleen saman ikäinen ja koulukiusattu, joten jo yksistään kuolema pysäytti, ja sitten kun Mandin äiti kertoi sen olleen itsemurha. Olin itsekin pahimpina hetkinä miettinyt samaa ala-asteelta lähtien.

[/quote]

Et kai enää mieti?

[/quote]

En, vaikka käynkin yhä terapiassa ja käsittelemme myös sitä kiusaamista ja ajatuksia joita silloin mietin. Olen kuitenkin nykyään naimisissa ja äiti, joten en ole katkera kouluajoista tai haluaisi tehdä perheelleni ja läheisilleni niin julmaa temppua.

Vierailija
90/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kirkan ero ensimmäisestä vaimostaan.

- Leena ja Hjallis Harkimon ero silloin aikoinaan.

- Edelliseen liittyen Hjalliksen ja sen Meri-Kukan suhde

- Joel Hallikaisen ja Timo Koivusalon "riitaisat" välit

Vierailija
91/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos julkkisjuoruista puhutaan, niin Seiskan lukijavihjeissä oli paljastus oikein kuvan kera: Diili-kilpailija Jethro Rostedt osti vaniljajäätelön! Kamalaa, olisi edes valinnut mansikkatuutin.

Vierailija
92/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philip Seymour Hoffmanin kuolema oli pysäyttävä. Rakastan Capote-leffaa ja pidän monista muistakin Hoffmanin rooleista (The Savages, Doubt, Mestari jonka olin nähnyt juuri ennen kuolinuutista jne.). Huippulahjakkuus, jolla olisi ollut vielä paljon annettavaa.

Vierailija
93/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri-Kukan kihlautuminen naisopettajan kanssa.

Vierailija
94/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi että missi universumi jotain vuosimallia eroaisi. Ovat niin onnellisia. Hyvä Anne. Perhe on tärkeä.

Vierailija
95/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:54"]Kirkan kuolemasta tuli hetkeksi tosi epäuskoinen olo.

Näin Kirkan esiintymässä eräässä pienimuotoisessa tilaisuudessa muutama kuukausi ennen kuolemaansa. Oli minusta väsyneen ja sairaan oloinen.Muistan miettineeni jo tuolloin, olisiko hänellä sydänvaivoja.

Vierailija
96/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:09"]

No, jos julkkisjuoruista puhutaan, niin Seiskan lukijavihjeissä oli paljastus oikein kuvan kera: Diili-kilpailija Jethro Rostedt osti vaniljajäätelön! Kamalaa, olisi edes valinnut mansikkatuutin.

[/quote]

Samaan kategoriaan menee kyseisen julkaisun "uutinen" siitä, kun Johanna Raunio oli nähty kaupassa ostoskärryt täynnä ruokaa.  Siis järkyttävää, en olisi ikinä uskonut, että missit syövät!

Vierailija
97/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:52"]

Että Jippu ja Jussi Lampi seurustelivat.

[/quote]

sama, vasta kun näin ne yhdessä jossai terdellä

Vierailija
98/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 09:03"]

Asko Sahlmanin moottoripyöräonnettomuus ja kuolema pari-kolme vuotta sitten. En nyt tiedä, onko niin varsinaisesti juoru, mutta tapahtuma silti.

[/quote]

Kuka hitto on Asko Sahlman, ikinä kuullutkaan. Pitää nähtävästi googlettaa...

Vierailija
99/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:09"]

[/quote]

Samaan kategoriaan menee kyseisen julkaisun "uutinen" siitä, kun Johanna Raunio oli nähty kaupassa ostoskärryt täynnä ruokaa.  Siis järkyttävää, en olisi ikinä uskonut, että missit syövät!

[/quote]

Samoin kuin joku Jussi Lampi baarissa.

Eihän???!

Vierailija
100/146 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:53"] Kuka hitto on Asko Sahlman, ikinä kuullutkaan. Pitää nähtävästi googlettaa...

[/quote]

Näyttelijä. Taisi aika paljon keskittyä teatteriin, mutta sarjoista mm. maalaiskomedioissa oli merkittävässä roolissa ylikonstaapeli Juurikkalana, ja Ihmistenpuolue(oliko se nyt sketsiviihdettä vai mitä)-sarjassa Hannes Säkkijärvenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi