Mitä julkkisjuorua et olisi millään uskonut todeksi?
Itselläni oli vuosia sitten vaikea uskoa, että Aki Sirkesalo olisi perheineen kuollut tsunamissa. Mutta tottahan se oli. :`-(
Aki oli ihana laulaja!♡
Kommentit (146)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:54"]
Kirkan kuolemasta tuli hetkeksi tosi epäuskoinen olo.
[/quote]
Sama! Ja niin kyllä Michael Jacksoninkin kuolemasta, vaikkei hän ehkä täysissä voimissaan viimeisinä vuosina ollutkaan.
[/quote]
Kirka täälläkin!
Monica Belluccin ero tiesi ainutlaatuista tilaisuutta. Ei ole vielä kuitenkaan ihan tärpännyt.
Joni 26v. (ei mun oikea nimi, terkkuja kaikille Joneille:))
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:29"]Tällainen on kyllä mahdollista. Mulla on porvooperäinen stressihäiriö, sekä vitsinä että tosissaan. Mä sekä provoilen että olen porvoolainen ja molemmista seuraa kyllä välillä suunnatonta stressiä ja ahdistusta. Lähinnä siksi, että kummastakin syystä pidän itseäni aika elämättömänä säälityksenä.
Mun mielestä Porvoo on vaan niin kaunis paikka! Etkö viihdy?
[/quote]
Heh, kohta täällä on avautumassa tornioperäiset ja kuopioperäiset ja lahtiperäiset ja kaikenperäiset stressireaktioistaan. :) Tiedän, että monissa pikkukaupungeissa voi olla aika nihkeä sisäsiittoinen ja kolkko ilmapiiri, mutta täällä se ihmisten perusolemus on jotain karseaa. Harvoin törmää ihan perusystävällisyyteen edes. Lisäksi varmaan se, että löytyy niin ökyrikasta kuin köyhää, mutta noista riippumatta yksi asia aina yhdistää: ahdistus. Se on joku jänskä juttu täällä. Mutta kaunis on, sen myönnän kyllä! :) -6
Oletko sä alkuasukas, vai muuttanut Porvooseen? Äkkiäkös sieltä ajaa Helsinkiin!
Jorma Reinin kuolema aika pian sen ison jupakan jälkeen.
Vähän ohi tämä...Minun tuttavapiirissä tuo Siltsun homous on mennyt suht pienellä mölyllä. Ihmettelin tätä joskus kun yksi joka Jarista isosti tykkäs oli niin homovastainen ettei kukaan ja sama nainen tykkäs Bumtsi Bumista ja Marcosta myös todella paljon. Ehkä kuitenkin jollain tapaa tiesi et ne tykkää miehistä ennen kuin se julkista olikaan. Muut tavalliset homot on sit maailman kammotus ja kaikki erilainen sai kovaääniset tuomiot ja arvostelut muutoin.
Sirkesalojen kohtalo, Kirkan ja Kari Tapion kuolema koska tulivat niin yllättäen. Miina Maasola. Ja myös Patrick Swayze, vaikka hänen lähestyvä kuolema oli tiedossa haimasyövän takia. Mutta kamppailu loppui liian pian :( Tietenkin on hyvä, ettei enää tunne tuskaa.
Että Leonardo Di Caprio on homo, asuu miehen kanssa ja vaihtuvat alusvaatemallityttöystävät ovat vain tarkkaan mietittyä kulissia.
kikan,kirkan,kari tapion,dianan kuolemat
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 23:05"]
Tässä keskustelussa tuli jo todella monta juorua, joita en tiennyt ja järkytyin monta kertaa :O
mm. homo-siltsu!?!? ja titanic-näyttelijä homo!?!?, adam ja sauli eronneet?, Minna Haapkylä ja joku nainen!?!? Jippu ja Jussi Lampi!?!?
[/quote]
Vähän samat fiilikset.
Pitäisiköhän alkaa tilata seiskaa?
Arja Saionmaa tykkää tytöistä. En vieläkään halua uskoa
Sinä jonka opiskelukaveri itki Siltsun kaapista poistumisen takia; satuitko opiskelemaan Helsingin oikiksessa? Jos niin, taidan tuntea saman henkilön
Asko Sahlmanin moottoripyöräonnettomuus ja kuolema pari-kolme vuotta sitten. En nyt tiedä, onko niin varsinaisesti juoru, mutta tapahtuma silti.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:30"]Se, että Minna Haapkylä ja H-P Björkman eroaa ja että Minna seurustelee Joanna Haartin kanssa.
[/quote]
On kyllä nainen menny sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:55"]
Mandi Lammen koulukiusaaminen ja itsemurha. Olin silloin suunnilleen saman ikäinen ja koulukiusattu, joten jo yksistään kuolema pysäytti, ja sitten kun Mandin äiti kertoi sen olleen itsemurha. Olin itsekin pahimpina hetkinä miettinyt samaa ala-asteelta lähtien.
[/quote]
Et kai enää mieti?
Minusta on vähän outoa, että puhutte kuolinuutisista sanalla juoru. Olenko ainoa jonka mielestä tuo kuulostaa oudolta?
Ihmettelin kuinka eräs tunnettu ihminen ei puhu lapsista, no kahdesta joskus maininnut mutta ei ekasta. Kuulin viime vuoinna että on 7 vuotiaan tasolla ja on jo yli 30 v. Eikä lehdissä ole ikinä kirjoitettu.
Michael Jacksonin kuolema.
Johnny Deppin ero siitä lastensa äidistä jonkun paljon nuoremman takia :D
Sirkesalon perheen kuolema tsunamissa.