Pitää lähtee tokmannille ja k kauppaan hakemaan kahvia
Tokmannilla 7€ 2pakettia saludoa ja plussa kortilla 2,50€ paketti costa ricaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mene ennemmin töihin.
Kyllä menen, iltavuoro alkaa 14.00
Mä menen Stoccalle, herkkuosastolle.
En pysty kumpaakaan noista juomaa. Mutta mene sinä vain.
Miksiköhän Tokmannilla on aina Saludo tarjouksessa, mutta ei muut kahvit?
Saludo-paketissahan ei ole 500 grammaa, kuten muissa kahvipaketeissa, vaan 450 g. Siksi sitä alennetaankin joskus vähän.
Onko tuo K-kaupan tarjous siis K-marketeissa vai Citymarketeissa tai muissa sellaisissa?
Costa Rica onkin nykyään parempaa kuin Pauligin kahvit. Saludoa en ole koskaan ostanut. Sen makuun en voi kommentoida. Pauligin kahvit tai etenkin Presidentti ja Juhla Mokka on aika paskaa.
Onko Dolce Gusto -tarjouksia tullut vastaan?
Cittarissa Juhlamokka maksoi eilen 6.59, tänään 6.99.
Vierailija kirjoitti:
Saludo-paketissahan ei ole 500 grammaa, kuten muissa kahvipaketeissa, vaan 450 g. Siksi sitä alennetaankin joskus vähän.
Onko tuo K-kaupan tarjous siis K-marketeissa vai Citymarketeissa tai muissa sellaisissa?
Mulla se on mobiilisovelluksessa oma plussa-tarjouksena kaikissa K-ryhmän kaupoissa.
Olen odotellut S-ryhmän kahvitarjouksia taas tovin, milloin mahtaa seuraava tulla... pitäisi saada luomuna Juhla Mokkaa tai edes Kulta Katriinaa.
Me ollaan pitkään juotu vain Löfsbergin tummaa. Ostetaan aina varastoon, kun sitä on tarjouksessa. Kun on hyvä tarjous, niin lapsetkin saattaa ostaa sen 2 kpl. Sitten meillä saattaa olla sitä 10 pakettia kaapissa.
On Iin pieni säästö että se kuittautuu sillä kun jätän juomatta kaksi kaljaa ...🤣
Olen ostanut mielestäni hyvää pikakahvia Lidl:stä maksoi vielä jokin aika sitten 3,99€ nyt ne nostaneet hinnan 4,56€.
Ehkä ostan sitä silti kun muualla myös pikakavien hinnat myös lähempänä 6€ juon kahvia sen verran vähemmän että, pikakahvi on ollut parempi.
Tälläisiä kuspäitä me täällä Suomessa ollaan hinnat ja verot saa nousta mutta ei miekkareita tai mellakoita missään.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa Juhlamokka maksoi eilen 6.59, tänään 6.99.
Ai, no, jos tuossa on tämän hetkistä normihintaa nostettu, niin...
Jos normihinta olis 6,59 ja siihen tulis se alv-noston veroinen 1,5 % korotus, hinta olisi 6,69.
Mutta jos normihintaa korotetaan 40 senttiä tuohon 6,99:iin, johon tulis 1,5 % kotrotus, hinta olisi 7,09.
7,09-6,59=0,50
6,69-6,59=0,10
Hajen Saludoa. Se on parhaimman makuista kahvia. Sokerin ja maidon kanssa tietty.
Vierailija kirjoitti:
Costa Rica onkin nykyään parempaa kuin Pauligin kahvit. Saludoa en ole koskaan ostanut. Sen makuun en voi kommentoida. Pauligin kahvit tai etenkin Presidentti ja Juhla Mokka on aika paskaa.
Saludo ei ole kahvia kummempaa maultaan, mutta rahallisesti halvemmaksi tulee vaikka Löfbergs. Saludo pienempi paketti ja joutuu paljon enemmän laittamaan että tulee makua.
Täytyyhän sitä vähän koittaa säästää - nyt olisi Lavazza Gran Crema -pavut verkkiksessä tarjouksessa 16,79 € kilon pussi.
Mene ennemmin töihin.