Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä julkkisjuorua et olisi millään uskonut todeksi?

Vierailija
10.06.2014 |

Itselläni oli vuosia sitten vaikea uskoa, että Aki Sirkesalo olisi perheineen kuollut tsunamissa. Mutta tottahan se oli. :`-(

Aki oli ihana laulaja!♡

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandi Lammen koulukiusaaminen ja itsemurha. Olin silloin suunnilleen saman ikäinen ja koulukiusattu, joten jo yksistään kuolema pysäytti, ja sitten kun Mandin äiti kertoi sen olleen itsemurha. Olin itsekin pahimpina hetkinä miettinyt samaa ala-asteelta lähtien.

Vierailija
142/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toinen jonka kuolemasta tuli epätodellinen olo oli Tommy Taberman ja myöskin Kari Tapio. Jotenkin outoa, että yhtenä päivänä he ovat ja seuraavana päivänä heitä ei sitten enää olekaan. :-(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:58"]

Jari Sillanpään Homppelointi, sitä ei uskonut monikaan kukkahattutäti:D, Onkohan urbaanistoori että kiihkeimmät fanit ois joutunu käymään terapiassa?

[/quote]

:D !! "Jari Sillanpää on homo, mitä mä teen mun elämällä?!"

[/quote]

Yksi mun läheisimmistä opiskelukavereista oli (on?) Jari Sillanpää -fani, ja hän oli oikeasti järkyttynyt kuullessaan tuosta, vietti illan itkien. Olin toki ollut tietoinen hänen fanituksestaan, mutten tosiaan tajunnut hänen kuvittelevan että Siltsu on hetero. Enkä tiedä miksi juttu otti hänellä niin koville, oliko tosissaan kuvitellut päätyvänsä Jarin kanssa yhteen?? 

En ole enää valmistumisen jälkeen ollut tämän henkilön kanssa yhteyksissä, mutta jos tunnistit itsesi, niin kaikkea hyvää :)

Siis ei ollutkaan urbaanilegenda? ! Satulinnaa ja nessupaketti.Kyynel.

Vierailija
144/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi kuolinuutiset ei välttämättä kuulu kategoriaan "julkkisjuorut"...

No, minulle epätodellisin julkkisjuoru oli, että suunnistaja Minna Kauppi ja Apulannan Sipe Santapukki seurustelevat. Olin ihan ihmeissäni, että missä ne ees on voineet tavata?

Vierailija
145/146 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa tuli jo todella monta juorua, joita en tiennyt ja järkytyin monta kertaa :O

mm. homo-siltsu!?!? ja titanic-näyttelijä homo!?!?, adam ja sauli eronneet?, Minna Haapkylä ja joku nainen!?!? Jippu ja Jussi Lampi!?!?

Vierailija
146/146 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:11"]

Meri-Kukan kihlautuminen naisopettajan kanssa.

[/quote]

Mitä!!!??

[/quote]

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Merikukka-Forsiuksen-jymy-yllatys-kihlasi-naisopettajan-kuva/1043246

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä