Mitä julkkisjuorua et olisi millään uskonut todeksi?
Itselläni oli vuosia sitten vaikea uskoa, että Aki Sirkesalo olisi perheineen kuollut tsunamissa. Mutta tottahan se oli. :`-(
Aki oli ihana laulaja!♡
Kommentit (146)
Se, että Minna Haapkylä ja H-P Björkman eroaa ja että Minna seurustelee Joanna Haartin kanssa.
En uskonut ensin prinsessa Dianan kuolleen.
Paul Walkerin kuolema. En hyväksy sitä vieläkään.
Se että Whitney ja Paul Walker olivat kuolleet. Paul oli niin hyvä ihminen ja upea näyttelijä. Whitney taas maailman paras laulaja FOREVER.
Näistä viimeisimmistä Philip Seymour Hoffmanin kuolema oli kyllä todella järkyttävä yllätys. Ja hieman pienemmässä mittakaavassa Haapkylän ja Björkmanin ero :)
Toki nämä kaikki yllätykselliset kuolemat on jollain tavalla tuntunut epätodellisilta ja uskomattomilta, esim. Michael Jackson, prinsessa Diana, jopa Anna-Nicole Smith.
Dianan kuolema. Äitini luki sen tekstikanavalta, luulin ensin äitini vitsailevan tai tarkoittavan jotakuta muuta. Olin 12-vuotias, mutta muistan sen tilanteen kuin eilisen.
Itse en uskonut millään Kekkosen kuolemaa ennen kuin sen iltauutisissakin kuulin. Se johtui kai siitä että tuo huhu Kekkosen kuolemasta tuli aina parin kuukauden välein esiin siitä lähtien kun hän oli jäänyt presidentin virasta pois. Töissä kaikki puhuivat asiasta ja ajattelin että onpa tyhmää porukkaa kun aina uskovat saman kestohuhun ja sitten ihmettelevät että eikö se ollutkaan totta.
Heath Ledgerin kuolema. :( Samoin kuin Britany Murphyn.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:39"]Heath Ledgerin kuolema. :( Samoin kuin Britany Murphyn.
[/quote]
Siis Brittany Murphyn
Kun kuulin, että Selänne on taas lopettamassa uransa.
Jari Sillanpään Homppelointi, sitä ei uskonut monikaan kukkahattutäti:D, Onkohan urbaanistoori että kiihkeimmät fanit ois joutunu käymään terapiassa?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:58"]
Jari Sillanpään Homppelointi, sitä ei uskonut monikaan kukkahattutäti:D, Onkohan urbaanistoori että kiihkeimmät fanit ois joutunu käymään terapiassa?
[/quote]
:D !! "Jari Sillanpää on homo, mitä mä teen mun elämällä?!"
River Phoenixin kuolema, fanitin sitä silloin teini-ikäisenä. Ja vielä huumeisiin, hänellä kun oli huumeiden vastainen imago.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 23:05"]
Tässä keskustelussa tuli jo todella monta juorua, joita en tiennyt ja järkytyin monta kertaa :O
mm. homo-siltsu!?!? ja titanic-näyttelijä homo!?!?, adam ja sauli eronneet?, Minna Haapkylä ja joku nainen!?!? Jippu ja Jussi Lampi!?!?
[/quote]
Ensimmäinen on jo reilu 10 vuotta vanha juttu, toinen taitaa olla fiktiota. Kolmannestakin on jo aikaa, neljäs sen sijaa ihan avsta muutaman viikon takainen juoru. Viimeisimmästä on joitain vuosia, erosivat ehkä noin puolen vuoden seurustelun jälkeen.
Brittany Murphyn ja Amy Winehousen kuolemat tuli ensiksi mieleen.
Etenkin Amy, vaikka siis elämäntapa oli mitä oli, niin hänen ääni ja musiikki on jotain mistä pidän todella paljon.
Että Johanna Tukiaisen sisko meni missikisoihin ja jopa pärjäsi niissä.
Mua harmitti ihan hirveesti, kun Jennifer Aniston ja Brad Pitt erosi :D Ne oli mun mielestä niin unelmapari...
Kurt Cobainin itsemurha. Olin silloin armeijapalvelusta suorittamassa, vieläpä ensimmäinen viikonloppuni varuskunnassa, eli aika hyvässä uutispimennossa. Sunnuntaina menen sotilaskotiin kahville, ja päivän Hesaria selatessa tulee yllättäen vastaan Cobainin muistokirjoitus.
Prinsessa Dianan kuolema, vaikka tämä ei varsinaisesti ollut juoru. Muistan vieläkin, kun katsoin uutisia ja ilmoitus hänen kuolemastaan tuli.
Katie Holmesin ja Tom Cruisen ero/ Katien pako skientologiasta. Tätä uutista tuli seurattua ulkomaisilta juorupalstoilta. Peaches Geldof: luulin, että oli parantanut tapansa, vaikutti onnelliselta. Kirka: jo lapsena tuli kuunneltua, en ikinä olisi uskonut, että noin varhain lähti.. Mihinkäs Kirka menehtyi?
Tuksu: Muutan Jenkkeihin!