Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua kourittu?

Vierailija
18.06.2021 |

Mitä teit?

Kommentit (229)

Vierailija
141/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä baarissa pari kesää sitten tunnelma oli lähes saalistava, suorastaan uhkaava. Olin ystävän kanssa liikkeellä ja toisen mennessä vessaan meni toinen puoliksi portaiden alle piiloon. Ei yksinkertaisesti uskaltanut jäädä yksin seisoskelemaan.

Eli ei ole kourittu. 

Vierailija
142/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymppisenä vanhat tädit tykkäsivät kouria baarissa. En tehnyt juuri mitään erikoisempaa asian johdosta. Olisi toki pitänyt nostaa meteli ja mesota lehdissä asiasta.

m36

Muakin poikana kourittiin vanhempien kovistyttöjen toimesta yläasteella. Sittemmin esim. urheiluharjoituksissa on kosketeltu penistä aikuisiällä aikuisten naisten toimesta. Ai niin, mutta kun olen mies, niin mun kuuluu tykätä siitä eikä valittaa.

Jännä, kun nämä samat henkilöt kannattaa jusufeja ja sahlameja maahan ilman rajoituksia. Voin ennustaa, että parissa kymmenessä vuodessa ulina kannattaa lopettaa, sillä uudet vallanpitäjät eivät siitä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kourittu. Monta kertaa. Tekijät yleensä kännissä olevia keski-ikäisiä naisia. Yleensä olen yrittänyt suhtautua huumorilla, vaikka ei naurata.

Mies, 33-vuotias.

Tästä asiasta pitäisi pitää enemmän meteliä että tuota harrastavat idiootit älyäisivät lopettaa. Terveisin keski-ikäinen nainen, kännissä kourimaton

Kyseessä on nimenomaan idiootit, eli ei tuollainen käytös meteliä pitämällä mihinkään katoa.

Varmaan näinkin, mutta uskon myös että jotkut naiset kuvittelee että toi on ok lähinnä siitä syystä että moni mieskin vähättelee sitä, tässäkin ketjussa. Tyyliin on minuakin kourittu mutta ei siitä mitään traumoja jäänyt toisin kuin teille typerille naisille. Tai: kumpa minuakin olisi kourittu.

Se nyt vain on täysin eri asia jos keksi-ikäinen nainen kourii nuorta miestä verrattuna että keski-ikäinen mies kourii nuorta naista. Tai jos nainen läväyttää miestä suutuksissaan naamalle verrattuna että mies läväyttää naista. Ei tässä kukaan ketään typeräksi syyttele.

T. Kourittu ja läväytetelty mies

Ihan vilpittömästi kysyn, mikä tekee siitä "täysin eri asian"? Varsinkin kourimisen osalta ihmettelen. 

t. vanha nainen, kourittu mutta ei läväytelty

Vierailija
144/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymppisenä vanhat tädit tykkäsivät kouria baarissa. En tehnyt juuri mitään erikoisempaa asian johdosta. Olisi toki pitänyt nostaa meteli ja mesota lehdissä asiasta.

m36

Muakin poikana kourittiin vanhempien kovistyttöjen toimesta yläasteella. Sittemmin esim. urheiluharjoituksissa on kosketeltu penistä aikuisiällä aikuisten naisten toimesta. Ai niin, mutta kun olen mies, niin mun kuuluu tykätä siitä eikä valittaa.

Jännä, kun nämä samat henkilöt kannattaa jusufeja ja sahlameja maahan ilman rajoituksia. Voin ennustaa, että parissa kymmenessä vuodessa ulina kannattaa lopettaa, sillä uudet vallanpitäjät eivät siitä välitä.

Ja tämän kaiken tykkäämisen vaatimisen ja sahlamien kannattamiseen keksit ihan omasta päästäsi. Nooh, voi sen elämän näinkin tuhlata jos on tarpeeksi tyhmä mies.

Vierailija
145/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemattomia kertoja.

Niin monesti varsinkin nuorena, että olen tajunnut sen olevan sukupolvikokemus, lähes aikuistumisriitti. Niin normaalina pidettävä asia että tuskin tulee edes mainittua.

En usko että on yhtäkään tyttöä, joka ei tiedä mistä puhun. Joka olisi selvinnyt aikuisuuteen ilman yhtäkään pelottavaa kokemusta, huutelua, kourimista, sek_siin pakottamista, kadulla seuraamista, huo_rittelua.

Järkyttävää.

No minä jo vastasin aiemmin tähän ketjuun, että ei ole kourittu tai muutenkaan ahdisteltu mitenkään. En todellakaan osaa samaistua näihin kertomuksiin, koska itse olen saanut aina olla rauhassa. Kukaan ei ole koskaan huoritellut minua, pakottanut seksiin, seurannut kadulla, vaikka nuoruudessani olen yksin liikkunut öisin baarien jälkeen ties missä ja ties minkälaisessa kunnossa. Ravintoloissa aikoinaan käydessäni kukaan ei klähminyt tai yrittänyt väkisin mitään, ei edes saada puhelinnumeroa. Työpaikoilla olen saanut olla ilman häirintää. 

En keksi tähän mitään selitystä miksi näin on, paitsi jos mennään ulkonäöllisiin seikkoihin, niin en nyt varsinaisesti silmiä hivelevä näky ole ollut koskaan. Joku tosin jo ehti mainita, että ei ulkonäöllä väliä, mutta en ehkä jaksa uskoa siihen.

N46 Pk-seutu

Vierailija
146/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä ja takaa baarissa kourittu.En reagoinut aikoinaan koska olin sinkku ja kännissä ja olin jo unohtanut koko jutut.Näin jälkikäteen ajateltuna se tuntuu epämiellyttävältä.

M36

Vierailija
147/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä kirjoitti:

Edestä ja takaa baarissa kourittu.En reagoinut aikoinaan koska olin sinkku ja kännissä ja olin jo unohtanut koko jutut.Näin jälkikäteen ajateltuna se tuntuu epämiellyttävältä.

M36

Kivaaha se on kunhan on hetero asialla

Vierailija
148/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäkin iltana karvaisten pakaroiden hydraulipumppu laskee ja nousee rytmikkäästi leppoisassa kesäillassa ja tämän ketjun miespuoliset kirjoittajat saa tasan mitä ansaitsevat eli ei yhtikäs mitään. KARMA.

Ai, eikö miehet saa kirjoittaa näille sivustoille, vai eivätkö muuten vaan "ansaitse yhtikäs mitään"?

Tiedoksi, että (nuoria) miehiä kourivat sekä silloin tällöin vanhemmat naiset että miehiin kallellaan olevat miehet. Karmaa vissiin sitten.

Lue ketju läpi ja mieti kelle tuo on suunnattu. Jos niitä oksennuksia ei ole jo poistettu.

No ei tarvitse miettiä, siinä viestissähän se selkeästi sanotaan kelle se on suunnattu: Tämän ketjun miespuoliset kirjoittajat. Ei siinä eroteltu, tarkoitetaanko kourimisen kohteita vai sen puolustelijoita. Minustakin se oli mauton viesti.

Vierailija
149/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäkin iltana karvaisten pakaroiden hydraulipumppu laskee ja nousee rytmikkäästi leppoisassa kesäillassa ja tämän ketjun miespuoliset kirjoittajat saa tasan mitä ansaitsevat eli ei yhtikäs mitään. KARMA.

Ai, eikö miehet saa kirjoittaa näille sivustoille, vai eivätkö muuten vaan "ansaitse yhtikäs mitään"?

Tiedoksi, että (nuoria) miehiä kourivat sekä silloin tällöin vanhemmat naiset että miehiin kallellaan olevat miehet. Karmaa vissiin sitten.

Lue ketju läpi ja mieti kelle tuo on suunnattu. Jos niitä oksennuksia ei ole jo poistettu.

No ei tarvitse miettiä, siinä viestissähän se selkeästi sanotaan kelle se on suunnattu: Tämän ketjun miespuoliset kirjoittajat. Ei siinä eroteltu, tarkoitetaanko kourimisen kohteita vai sen puolustelijoita. Minustakin se oli mauton viesti.

Kasva nyt jo aikuiseksi. Upea kesäpäivä tulossa ja siellä aloitetaan itsesäälissä kieriskely jo ysiltä.

Vierailija
150/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ketjussa sanonut törkeälle häirikölle lopeta.

Vierailija
151/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joskus -80 luvulla tanssiravintolassa.

Nyt ei oo enää tanssiravintoita. Mutta ei enää ( tuskinpa) kouritakaan, kun tää ikä jo antaa varman 😂 suojan moiseen

Vierailija
152/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin joskus baarissa hitaiden aikana kosketellut toista alaselästä ja myöhemmin hieman muualtakin, mutta ovat kyllä puhelinnumeronkin jättäneet aamusta. Eiköhän tästäkin joskus vielä kohu saada jos kuuluisaksi tulen. 

Vierailija
153/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan jotain 11v kun isän työkaveri oli meillä ryyppäämässä. Se ukko jahtasi minua pitkin taloa, halaili ja pussaili väkisin ja puhui että olen hänen morsian. Isä oli niin kännissä että vaan nauroi ja soperteli että on mulla niin komee likka että kelpaa. Äiti oli töissä

Menin yöksi pihasaunaan kun sen oven sai lukkoon sisäpuolelta ja kun seuraavana päivänä sanoin vanhemmille asiasta, isä sanoi että kyllä likan pitää pientä huumoria kestää eikä äitikään asiaan puuttunut

Tästä on 40v eikä nyt mitään isompia traumoja muuten jäänyt, mutta vieläkin välttelen känniääliöitä. Ja vanhempiani.

Vierailija
154/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että useita satoja kertoja. Kierrettiin aikoinaan suht suositun bändimme kanssa ympäri Suomea. Silloin kaikkein härskeimpiä oli 30-50v humalaiset naiset. Yrittivät väkisin suudella, kourivat palleista ja perseestä, repivät hiuksista jne..

Ja tietysti olin sitten ylimielinen m*lkku, kun en lämmennyt ahdisteluille. Kokemus on osoittanut, että miehet ja naiset on yhtä 'urveloita', kun on otettu kemiallista rohkaisua.

Vierailija
155/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi, että varsinaisesti olisi kourittu, mutta takamukselle taputettu työpaikalla.  Olin hyvin nuori,

toimistolle tuli asioimaan hyvin vanha lääkäripapparainen, joka pois lähtiessään taputti.

En oikeastaan pahastunut tuosta, lähinnä nauratti.

Vierailija
156/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva nyt jo aikuiseksi. Upea kesäpäivä tulossa ja siellä aloitetaan itsesäälissä kieriskely jo ysiltä.

Sanoisitko noin myös ketjun kourituille naisille?

Vierailija
157/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin viestin jo eilen illalla, mutta kello oli juuri mennyt yli yhdentoista. Nyt aamulla ainoastaan painoin lähetä-nappia.

Vierailija
158/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Useinkin. Asuin silloin Pekingissä ja oli ihan yleistä että bussissa tai metrossa kourittiin.

Vierailija
159/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti, Juhani ja Eero malttoivat mielensä, mutta Pentti Kouri.

Vierailija
160/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Lähennelty on.

En traumatisoitunut. Otin sen normaaliin naisen elämään kuuluvana ilmiönä.

Ja ikää sinulla oli silloin jotain 12 vuotta?

Miten niin? Omituinen kysymys.

Kommentissa oli, että kyseessä on normaaliin naisen elämään kuuluva ilmiö. Tässä ketjussa on moni nainen kirjoittanut, miten heitä on kourittu heidän ollessaan pikkutyttö. Ei se ole millään tavalla naisen elämään sopivaa käytöstä.