Alkaakohan synnytys...
Tuli harjoitussupistus, mutta aavistuksen kivulias. Viimeksi mulla ei ollut kivuliaita supistuksia lainkaan ennen synnytyksen alkamista, eikä nytkään ole ollut kuin vatsan kovettelua. Jännää...
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:50"]
Minulla kuopuksen kanssa tuli kipeitä harjoitussupistuksia joitakin tunteja parin minuutin väleillä rv 40+2 ja oltiin jo sitä mieltä että vuorokauden sisään voisi tulla lähtö, mutta kun vielä pystyin pötköttämään/heijaamaan kivun pois ja nukahtamaankin niin ei vielä lähtöä tehty. Nukahdettuani oli supparit loppuneet. Rv 40+6 heräsin sitten aamuyöstä niihin ihan oikeisiin kipeisiin supistuksiin (mulla sellaisia aaltomaisia menkkajomotuksia, ei yhtään niin kuin kipeätkään harkkarit) ja vatsan tyhjentymiseen ja tiesin heti toisen polton jälkeen, että nyt se on menoa vaikka en ollut kellottanut ja ne oli vasta alkamassa kunnolla.
Kyllähän niitä kipuja ja tuntemuksia (varsinkin yksittäisiä) tulee useimmille tuossa lopussa kun keho valmistautuu ja vauva kaivaa lähtökuoppia :) kyllä se sieltä pian tulee joka tapauksessa. Onnea ja voimia koitokseen!
[/quote]
Mulla ei tullut viimeksi mitään, ei siis yhtään mitään tuntemuksia ennen sitä ensimmäistä synnytyssupistusta! Vedetkin meni (ja siksi olinkin sairaalassa), mutta ei ollut mitään kipuja, jomotuksia tmv.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:51"]
Mua naurattaa niin, että mahaan sattuu. Onko tämä semmoinen supistus? JÄNNÄÄ!!!!!
[/quote]
Kiva, että sulla on hyvä mieli! Mulla on myös.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:52"]
Joko synnytit?
[/quote]
En vielä, mutta kun kävelin tuossa vähän ja kävin suihkussa, niin kaikki tuntemukset häipyivät. Saa nähdä, tuleeko lisää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:04"]
Tsemppiä, elät jänniä aikoja :). Meitä muita synnytyksen odottajia ainakin jänskättää ja ihan luonnollisesti kiinnostaakin, kuten monet muut asiat, joissa löytyy kohtalotovereita... Joskus jopa asiat, jotka eivät liippaa läheltä, herättävät kiinnostusta. Ja vaikkei herättäisi, en kokisi tarvetta vittuilla aloittajalle. Vaan niin on meitä moneen junaan. Ja kaikilla ei ole hyvä olla, pakko purkaa se toisiin. Tsemppiä vaan teillekin!
[/quote]
Joo, kummasti löytää yhteistä niiden kanssa, jotka on samassa tilanteessa! Synnytys jännittää varmasti ihan kaikkia, mutta mulla on tässä myös synnytyspelkoa taustalla, joten tähän liittyy aika monenlaisia tuntemuksia.
Millä viikolla olet?
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:45"]
Ei, he eivät ole täpinöissään, koska en kerro, ja juuri siitä syystä en kerro. En kaipaa nyt täpinää. Joko ymmärrät, vai vieläkö askarruttaa?
Ap
[/quote]
Joten heitä ei kiinnosta, ja useimpia MEITÄ ei näköjään kiinnosta. That's it. Vai vieläkö jokin askarruttaa?
P.s ap on musta ärsyttävä, koska ärsyyntyy muiden ärsyyntyessä hänestä, ja väittää ettei ärsyynny, mikä on vielä ärsyttävämpää.
[/quote]
Se on sun oma valinta ärsyyntyä :) Mä oon ollut ihan hirveän kiukkuinen viime päivinä, mutta nyt oon tosi hyvällä tuulella.
Jos et vieläkään ymmärtänyt, niin en halua kertoa läheisilleni, ettei tule sitä täpinää. Annetaan äitini nukkua rauhassa.
Sua ei kiinnosta, paitsi kymmenien kommenttien verran. Mielenkiintoista. Kerro tästä lisää! Jos mua ei kiinnosta joku asia, en yleensä paneudu siihen lainkaan. Sulla ilmeisesti ihan toisin?
Ap
[/quote] Ja suakaan ei siis ärsytä ja kiinnosta näiden ärsyttäjien kommentit yhtään, mutta silti sulla on tarve hokea sitä kuinka ei yhtään ärsytä ja kuinka on niin hyvä mieli! Viestiesi perusteella vaikutat todella inhottavalta ihmiseltä, näsäviisastelet jatkuvasti ja hoet samoja asioita kymmenien kommenttien verran.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:45"]
Ei, he eivät ole täpinöissään, koska en kerro, ja juuri siitä syystä en kerro. En kaipaa nyt täpinää. Joko ymmärrät, vai vieläkö askarruttaa?
Ap
[/quote]
Joten heitä ei kiinnosta, ja useimpia MEITÄ ei näköjään kiinnosta. That's it. Vai vieläkö jokin askarruttaa?
P.s ap on musta ärsyttävä, koska ärsyyntyy muiden ärsyyntyessä hänestä, ja väittää ettei ärsyynny, mikä on vielä ärsyttävämpää.
[/quote]
Se on sun oma valinta ärsyyntyä :) Mä oon ollut ihan hirveän kiukkuinen viime päivinä, mutta nyt oon tosi hyvällä tuulella.
Jos et vieläkään ymmärtänyt, niin en halua kertoa läheisilleni, ettei tule sitä täpinää. Annetaan äitini nukkua rauhassa.
Sua ei kiinnosta, paitsi kymmenien kommenttien verran. Mielenkiintoista. Kerro tästä lisää! Jos mua ei kiinnosta joku asia, en yleensä paneudu siihen lainkaan. Sulla ilmeisesti ihan toisin?
Ap
[/quote] Ja suakaan ei siis ärsytä ja kiinnosta näiden ärsyttäjien kommentit yhtään, mutta silti sulla on tarve hokea sitä kuinka ei yhtään ärsytä ja kuinka on niin hyvä mieli! Viestiesi perusteella vaikutat todella inhottavalta ihmiseltä, näsäviisastelet jatkuvasti ja hoet samoja asioita kymmenien kommenttien verran.
[/quote]
Mähän aloitin tämän ketjun ja olen vastannut kaikkiin mulle osoitettuihin viesteihin, jopa niihin, joissa kerrotaan seitsemännentoista kerran, miten ei yhtään kiinnosta. Mä ymmärrän, että sua harmittaa, etten pahoita mieltäni näistä, mutta valitettavasti en nyt sunkaan mieliksi voi suuttua, kun ei yhtään suututa.
Inhottava ihminen, awww <3 Mitä vielä? Kukaanhan ei pakota vittuilemaan mulle. Jos näsäviisaat vastaukset harmittaa, sen kun lopettaa vittuilun, ja vastauksetkin loppuu. Yksinkertaista!
Ap
Ompas täällä taas pahantuulisia ihmisiä! O_o
Tsemppiä, elät jänniä aikoja :). Meitä muita synnytyksen odottajia ainakin jänskättää ja ihan luonnollisesti kiinnostaakin, kuten monet muut asiat, joissa löytyy kohtalotovereita... Joskus jopa asiat, jotka eivät liippaa läheltä, herättävät kiinnostusta. Ja vaikkei herättäisi, en kokisi tarvetta vittuilla aloittajalle. Vaan niin on meitä moneen junaan. Ja kaikilla ei ole hyvä olla, pakko purkaa se toisiin. Tsemppiä vaan teillekin!