rv5 ja kattokaa mun mahaa!
Masu on hirveen turvonnu, tuntuu tosi inhalle.
Oliko sinulla turvotusta alkuraskaudessa? Oliko näin paljoa? :D
meinaan ei pysy salassa kauaa kun on näin turvonnut.
Kuva: http://aijaa.com/5Yf7ar
Kommentit (30)
Mulla alkoi turvotus laskea vasta viikon 12 jälkeen.
Miksi tisseistäni pitää olla huolissaan? En voi mitään että on pienet :)
En notkista selkääni, liekkö sitten normaalisti noin kaarella ai kuvako vääristää.
ap
Aika pullukka on. Johtuisko jostain muusta kuin raskaudesta? Nyt on ollut hellettä, olet juonut liian vähän, syönyt särkylääkettä, palkokasveja, ruisleipää tms.
Silloin kun on raskaana niin naiset ei enää vedä vatsaa sisään. Tuolta se normaalisti näyttää.
En tuossa nyt hirveesti turvotusta havainnu, ehkä johtuu osaltaan siitäkin etten tiedä miltä ennen raskautta näytit.
Itsellä oli järkky turvotus vielä ainakin viikolla 15. Jos nyt en ihan väärin muista niin turvotti hienosti sinne saakka, että ihan oikee vauvamaha alko näkymään, jossain siellä lähellä raskauden puoliväliä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:31"]Miksi tisseistäni pitää olla huolissaan? En voi mitään että on pienet :) En notkista selkääni, liekkö sitten normaalisti noin kaarella ai kuvako vääristää. ap[/quote]
Ihan normaali selän kaari sulla. Näkisit mun ja kauhistuisit, on nimittäin melkoinen kuoppa alaselässä...
Haha aika hyvä :D ihan on litteä vatsa minulla normaalisti, olen aina ollut pienikokoinen vatsastani, eli en siis vedä normaalistikaan sitä sisään päin koska ei tarvitse.
En kai minä olisi näin järkyttynyt tästä vatsasta jos se normaalisti olisi tällainen? :D
En ole syönyt ruisleipää tai muuta turvottavaa ainakaan muistaakseni. Viimeksi vatsani oli näin turvonnut kun olin kortisonikuurilla, muuten nyt raskauden selvittyä en ole käyttänyt lääkkeitä juuri ollenkaan.
ap
Enpä sun kuvaa osaa arvioida kun en tiedä miltä ennen näytti, mutta voin kertoa, että mulla ainakin oli jo vko 6 vatsalla paljon kudosturvotusta. Varsinkin iltaisin. Ennen raskautta sikspäkki, plussan jälkeen kaljamaha :D Ja kaljamaha on ja pysyy, nyt tosin alkaa tulla jo oikeaa vauvavatsaakin vähitellen. Rv nyt 16.
Jospa et notkistais sitä selkää noin paljoa, tulee vielä kipeeksi :)