Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs naiset jos sitten omalta osaltamme

Vierailija
28.05.2014 |

kannettaisiin vastuumme huonosta kohtelustamme?

Tarkoitan sitä osaa, johon itse syyllistymme jatkuvasti?

Kuinka paljon tälläkin palstalla jaksetaan jauhaa siitä, kuinka joku julkkis on nyt lihonut ja miltä se näyttää ja sitä ja tätä?

Kuinka paljon täällä jaksetaan vainota lihavia NAISIA, harvemmin miehiä?

On aika turha itkeä olevansa seksisymboli ja objekti, jos itse koko ajan kuitenkin vahvistaa sellaista maailmankuvaa.

Osui myös silmään toisesta ketjusta: ensin itketään, että tyttöjä kohdellaan objekteina, ja seuraavassa lauseessa kehotetaan nuoria naisia nauttimaan vartaloistaan ja pukeutumaan miten haluaa... Miten se siis on? Koska jos huomiota hakee ulkonäöllään, sitä myös saa, ja silloin on objekti. Jos sitä hakee älyllisillä suorituksillaan, silloin saa sitä.

Ja viimeisenä ärsytyksenä: Miksi täällä jauhetaan sitä, että "miksi naisia varoitetaan raiskatuksi joutumisesta, mutta miehille ei sanota ettei saa raiskata..." Ihan oikeasti, oletteko te tosissanne?

Eiköhän ihan jokainen mies TIEDÄ että saako vai eikö saa raiskata. Kuten varkaat tietää että ei saa varastaa. Ei se niitä rikoksia estä, jos sanoo että soo soo, ei saa tehdä pahaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä vastuuta siis kannetaan? Avaa hiukn mitä tarkoitat.

Vierailija
2/2 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin ottaa joskus pattiin nämä palstan naiset, jotka jankkaavat että kaikki paska elämässä on miesten tai lasten vika. "Mies ajoi mut pettämiseen" "Lapsi huutaa ja siksi mä vihaan häntä" Itsessä ei nähdä mitään epäkohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi