Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhana Vartiainen rohkeassa uima-asussa, KATSO KUVA!

Vierailija
17.06.2021 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008038189.html

Voi turvallisesti olettaa että tämä ei aiheuta yhtä massiivista pahennusta tietyissä piireissä kuin Marinin rintakehä

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea aihe kyllä kun tarkemmin ajattelee, mutta kyllä mun mielestä on silti ihan eri asia poseerata seksikkäästi kuin olla rennosti uikkareissa. Jos vaikka Marinista olisi täysin samanlainen kuva, olisi se mun mielestä ihan normaalia ja luonnollista eikä mitenkään paheksuttavaa.

Toisin kun taas ne luonnottomat poseerauskuvat pistää usein ärsyttämään.

Vierailija
42/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Vartiainen on raivannut tilaa uimapukuasiassa, näkisin mieluusti naispolitiikoilta samanlaista rohkeutta esiintyä myös rennommin. Vaikka sitten uima-asussa.

Ei onnistu tässä elämässä. Naisvihaajanaiset huutaisi kuorossa miten on alhaiseksi nainen mennyt ja miehet haukkuisi lutkaksi. Mies sen sijaan on vain rento, letkeä, kauhean ihana ja lupsakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kiloa velttoa läskiä?

Vierailija
44/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus tuolla Vartiaisella on kun se tutisee koko ajan ja pää nykii yhtäkkiä sivulle. Ulosantikin on hyvin epäselvää. Täytyy sanoa, että ei ole kovin kummoinen pormestariksi. 

Edustaa erittäin hyvin helsinkiläistä. Ne on just tuommoisia hieman oireisia. Toinen esimerkki olisi ollut Halla-Ahon monotoninen "asian tuntijuus" ja "jälki viisaus".

Ei oo ihme, että maan asiat ovat huonolla tolalla :(

Vierailija
45/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea aihe kyllä kun tarkemmin ajattelee, mutta kyllä mun mielestä on silti ihan eri asia poseerata seksikkäästi kuin olla rennosti uikkareissa. Jos vaikka Marinista olisi täysin samanlainen kuva, olisi se mun mielestä ihan normaalia ja luonnollista eikä mitenkään paheksuttavaa.

Toisin kun taas ne luonnottomat poseerauskuvat pistää usein ärsyttämään.

Se ongelma vain on siinä, että Marinin uimapukukuva (täysin poseeraamaton sellainen) olisi heti julkaisun jälkeen aiheuttanut ihan saman älämölön kuin se jakkukuva. Että mitä se yrittää, ja ton näköinen, ja ei ole asiallista ja pääminesteri vielä, onpa nolo - ja hei, kyllä on tossa rasvamakkara, vaikka kuinka vetää vatsaa sisään, ja eiks tossa vilahda vähän selluakin. Pitäis kyllä tajuta erota.

Me elämme edelleen erittäin kahtia jakautuneessa maassa juurikin sen osalta, mikä katsotaan kummallekin sukupuolelle hyväksytyksi käytökseksi. Se, mikä on miehelle rennon leppoisaa ja kansanläheistä, on naiselle täysin epäsopivaa itsensä paljastelua ja seksillä äänestäjien kosiskelua. Ja siinä, missä vakavasti ylipainoisen miehen maha on enemmän kuin ok, jopa suorastaan kunnon, osaavan miehen mitta, naisen lieväkin ylipaino on kamalaa ja rumaa ja pitäisi tajuta hei käyttää edes vähän peittävämpää uikkaria, eikä ainakaan valtakunnan päälehdessä tolleen paljastella. Valitettavasti näin, eikä tule ihan seuraavan kymmenen vuoden aikana edes muuttumaan.

Vierailija
46/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sata kiloa velttoa läskiä?

110 kg vähintään

Vierailija
47/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan hän tulee pärjäämään pormestarina?

Kiemurtelee selitellessään, että koulutusmäärärahojen leikkaukset ovat osa hänen ideologista palvelujen"parantamis"strategiaansa. Pyyhekumien puolittelua odotellessa.

Vierailija
48/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Juhana Vartiainen ❤️ Minusta on tullut fani.

Mä olen ollut jo. Tykkään Marinistakin. Molemmat omalla tavallaan aitoja.