Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava oli vissiin nähnyt Aaron kultarannassa

Vierailija
16.06.2021 |

Oli siellä opastetulla puutarhakierroksella. Aaro oli vaaleahiuksisena istunut jonkun turvamiehen sylissä ja olivat olleet golfkärryllä liikenteessä. Siinä golfkärryssä oli ollut 3 muutakin miestä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen palvellut Mauri Pekkarista! Mukava mies.

Vierailija
22/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin veli on naimisissa presidentin serkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut illallisilla Tarja Halosta vastapäätä. Olen ollut Seppo Kääriäisen kanssa oluella. Olen nähnyt Ahti Pekkarisen kadulla. Olen tavannut lukuisia julkkiksia henkilökohtaisesti. Kaikki ovat olleet tavallisia, vaatimattomia ihmisiä. Että eipä Niinistön Aaro ole mitään muuta kuin pieni lapsi. Irtopisteitä ei heru. Minäkin olen nähnyt tänään monta lasta naapurustosta.

Vierailija
24/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripa näki Niinistön liukuportaissa. Olin itsekin siinä vieressä mutten hölmönä tunnistanut!

Sale ja Jensku tulivat Turun Linnan pihalla vastaan ennen Aaron syntymää. Sale oli miehekäs ja rouvansa hymyili kuin Madonna (ei se laulaja).

Muut sen ajan poliitikot hipsi perästä. Tiskasin niiden lautaset.

Vierailija
25/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seissyt kerran Tarja Halosen kanssa vierekkäin liikennevaloissa. Ei ollut silloin vielä pressa.

Ja olen ollut kaupan kassana ja asiakkaani oli muutaman kerran Pekka Vennamo. No ettehän te lapsukaiset edes tiedä kuka hän on.

Mä olen nähnyt useasti Halosen ja miehensä Hakaniemen torilla ja hallissa.

Vierailija
26/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Aarolla ollut kypärää, oliko edes turvavyötä??? Herää kysymys lapsen turvallisuudesta, ja vielä vieraiden ihmisten joukossa pällisteltävänä!!!

Tästähän voikin huolestunut kansalainen soittaa vaikka Iltalehteen.

Vierailija
27/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kekkosen sukulainen ja olen nähnyt hänet sekä lehdissä, että telkkarissa.

Vierailija
28/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seissyt kerran Tarja Halosen kanssa vierekkäin liikennevaloissa. Ei ollut silloin vielä pressa.

Ja olen ollut kaupan kassana ja asiakkaani oli muutaman kerran Pekka Vennamo. No ettehän te lapsukaiset edes tiedä kuka hän on.

Pekka on Veikko Vennamon poika. Niin, mutta lapsukaiset eivät tiedä kuka hän on. Minäpä tiedän.

Vierailija
29/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro kuoli jo kun olin pikkupoika. Hämärästi muistan hautajaiset

Vierailija
30/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luokkakaverillani oli Elisabeth Rehnin koiran veli.

Olen tehnyt munavoita karjalanpiirakkaan, jonka söi Tarja Halosen mies.

Vierailija
31/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt useasti Halosen ja miehensä Hakaniemen torilla ja hallissa.

Olen tervehtinyt vastaan tullutta Halosta, kun hän oli lähtenyt kahden spandex-gorillansa kanssa lenkille Kultarannasta.

Ei huomannut, koska puhui näille keskittyneenä jostain asiasta.

Vierailija
32/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaro kuoli jo kun olin pikkupoika. Hämärästi muistan hautajaiset

Kuoliko Intiassa?

Vierailija
33/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ehkä Vesku Loirin meidän häkkivarastossa. Saattoi olla myös naapurin Pena, en tiiä näytti takaapäin samalta. En oo kyllä koskaan Loiria tavannut joten en oo varma miltä näyttää takaa katsottuna, mutta uskon että oli se eikä Pena.

Vierailija
34/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka on Veikko Vennamon poika. Niin, mutta lapsukaiset eivät tiedä kuka hän on. Minäpä tiedän.

Olen nähnyt Pekan tyttären vauvansa kanssa Turun keskustassa- vieläpä kaljaterassilla! 😱.

Myöhemmin hän oli läheisellä golfkentällä töissä, kuulemma. En nähnyt koskaan, vaikka käyn vieressä uimassa.

Vierailija
35/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ehkä Vesku Loirin meidän häkkivarastossa. Saattoi olla myös naapurin Pena, en tiiä näytti takaapäin samalta. En oo kyllä koskaan Loiria tavannut joten en oo varma miltä näyttää takaa katsottuna, mutta uskon että oli se eikä Pena.

Näin oikean Loirin, kun hänen ja Armi Toivasen leffaa tehtiin.

Vierailija
36/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden tubettajan eilen Salessa. Ei mikään tunnettu, 24 tilaajaa.

Vierailija
37/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Tarjan Penanvuosia sitten ostamassa suklaata ja laski käsissään pikkurahoja.

Vierailija
38/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini vaappui entisellä työpaikallani Isossa Omenassa. Ei ollut turvamiehiä, ja ei ostanut mitään, valikoimassa ei ollut jalkapallohuiveja eikä isojen miesten vaatteita.

Vierailija
39/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa lapsi saa kasvaa rauhassa ja poissa julkisuudesta.

Vierailija
40/61 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Kekkosen sukulainen ja olen nähnyt hänet sekä lehdissä, että telkkarissa.

Ylitän päivittäin Kekkosen vihkimän sillan. Lähistöllä on hänen suosikkijuoksupolkunsa.

Omistan 2 oikeaa Kekkosen vaalimainosta 1960- luvulta. Olen tehnyt toisesta 2 t-paitaa, joista toisen annoin lahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan