Tuttava oli vissiin nähnyt Aaron kultarannassa
Oli siellä opastetulla puutarhakierroksella. Aaro oli vaaleahiuksisena istunut jonkun turvamiehen sylissä ja olivat olleet golfkärryllä liikenteessä. Siinä golfkärryssä oli ollut 3 muutakin miestä.
Kommentit (61)
Koetko statuksesi nousseen paljonkin nyt, kun sait kertoa tämän tänne?
Minun melkein tuttavani on nähnyt mahdollisesti Paavin vatikaanissa, saattoi olla myös ihan tavallinen piispa tai joku muu.
Näin Aaro Vaalanteen ravintolassa.
Näin Aaron kuvassa Iltalehdessä. Ehkä. En muista tarkkaan, eikä juuri kiinnostakaan.
Aaron kun saisi Seiskan paparazzi kuviin.
Näin kerran Mauno Koiviston harppovan presidentin linnasta,
Silloin kun oli presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran Mauno Koiviston harppovan presidentin linnasta,
Silloin kun oli presidentti.
Mä olen kätellyt Ahtisaaren kanssa, tosin oli vasta ehdokkaana pressaksi silloin. Samana iltana tuli käteltyä kaikki muutkin silloiset pressaehdokkaat. Paitsi Väyrynen, joka oli liian ylhäinen kättelemään vaaliväittelyn järjestäjiä ja vartin myöhässä.
Sauli Niinistö oli kans blondi tukka pienenä.
Eikö Aarolla ollut kypärää, oliko edes turvavyötä??? Herää kysymys lapsen turvallisuudesta, ja vielä vieraiden ihmisten joukossa pällisteltävänä!!!
Minäkin näin kerran presidentin pojan Kultarannassa: Marko Ahtisaaren.
Ei tuo nyt vielä mitään. Ilmoittele jos kuulet jonkun nähneen Marinin Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Aarolla ollut kypärää, oliko edes turvavyötä??? Herää kysymys lapsen turvallisuudesta, ja vielä vieraiden ihmisten joukossa pällisteltävänä!!!
Ei kuulemma. Sylissä oli ollut.
Mä en ole kyllä nähnyt ketään. Paitsi Elisabet Rehnin kerran 1990-luvulla, se oli sentään presidenttiehdokas. Ja tunsin tyypin joka tunsi Martti Ahtisaaren.
t. melkein sukua julkkikselle
Vierailija kirjoitti:
Golfkärryssä turvavyö ja kypärä? :D Ok.
Mun kaveripa näki Niinistön liukuportaissa. Olin itsekin siinä vieressä mutten hölmönä tunnistanut!
Vierailija kirjoitti:
Aaro who?
Niinistö.
Minä olen seissyt kerran Tarja Halosen kanssa vierekkäin liikennevaloissa. Ei ollut silloin vielä pressa.
Ja olen ollut kaupan kassana ja asiakkaani oli muutaman kerran Pekka Vennamo. No ettehän te lapsukaiset edes tiedä kuka hän on.
Kuka on Aaro?