Tuttava oli vissiin nähnyt Aaron kultarannassa
Oli siellä opastetulla puutarhakierroksella. Aaro oli vaaleahiuksisena istunut jonkun turvamiehen sylissä ja olivat olleet golfkärryllä liikenteessä. Siinä golfkärryssä oli ollut 3 muutakin miestä.
Kommentit (61)
Maria Guzenina yritti vuosia sitten taivutella kadulla minua SDP.n kannattajaksi. En vastannut hänelle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen istunut illallisilla Tarja Halosta vastapäätä. Olen ollut Seppo Kääriäisen kanssa oluella. Olen nähnyt Ahti Pekkarisen kadulla. Olen tavannut lukuisia julkkiksia henkilökohtaisesti. Kaikki ovat olleet tavallisia, vaatimattomia ihmisiä. Että eipä Niinistön Aaro ole mitään muuta kuin pieni lapsi. Irtopisteitä ei heru. Minäkin olen nähnyt tänään monta lasta naapurustosta.
Kuka on Ahti Pekkarinen?
Olen melkein hipaissut Elisabethin kättä hänen kävellessään vastaan kaupassa.
Kokoomuksen porukkaa käveli ohi kun jonotin työkkärin ovella. Katsoivat kuin halpaa nakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen seissyt kerran Tarja Halosen kanssa vierekkäin liikennevaloissa. Ei ollut silloin vielä pressa.
Ja olen ollut kaupan kassana ja asiakkaani oli muutaman kerran Pekka Vennamo. No ettehän te lapsukaiset edes tiedä kuka hän on.
Mä olen nähnyt useasti Halosen ja miehensä Hakaniemen torilla ja hallissa.
Olen tervehtinyt vastaan tullutta Halosta, kun hän oli lähtenyt kahden spandex-gorillansa kanssa lenkille Kultarannasta.
Ei huomannut, koska puhui näille keskittyneenä jostain asiasta.En tiennytkään että spandexeja myydään koossa gorilla.
Sehän joustaa. Se on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kyllä nähnyt ketään. Paitsi Elisabet Rehnin kerran 1990-luvulla, se oli sentään presidenttiehdokas. Ja tunsin tyypin joka tunsi Martti Ahtisaaren.
t. melkein sukua julkkikselle
Nyt mies tuli kertomaan, että se on tavannut Ahtisaaren! Monta kertaa!
T. edellinen
Minä istuin kerran parturissa Tampereella. Yhtäkkiä sisään astui Ulf Sundqvist, joka kysyi parturilta jonkin paikan sijaintia.
Aaro on valtakunnan varjelluin salaisuus.
Ilkka Kanerva yritti iskeä minua 90-luvulla Tampereen Ilveksessä!
Ai niin, mutta nyt en kyllä olekaan uniikki lumihiutale, ketäpä se ei olisi yrittänyt :(
Vierailija kirjoitti:
Näin Tarjan Penanvuosia sitten ostamassa suklaata ja laski käsissään pikkurahoja.
Kuinka pitkä on Penanvuosi?
Hän on Aaron, ei Aaro, näin muistelisin.
Vierailija kirjoitti:
Koetko statuksesi nousseen paljonkin nyt, kun sait kertoa tämän tänne?
ihan vaan vähän rauoitut. Ei tämä nyt sentään niin vakava juttu ollut. - Mutta kummasti sait tästäkin taas syyn kiukutella alemmuuden tunteestasi. En usko että aloittaja koki mitään statukseensa liittyvää, mutta sinä näköjään katsot homman nostavan hänen statustaan.
Näin UKK:n asemalla ulkona portailla, olin tyhmä ja nuori niin en mennyt lähelle tai seurannut mitä meinaa. Tuli jostain ja ilmeisesti oli tietenkin turvamiehiä, näiin vaan UKK:n
Vierailija kirjoitti:
Hän on Aaron, ei Aaro, näin muistelisin.
Ei ,kyllä hän on supisuomalainen Aaro, siis Hellaakosken kaima.
Aaron on sitten se pianokoulu-ukko.
oon asunut Etu-Töölössä jossa asui Nelimarkkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Aaro on valtakunnan varjelluin salaisuus.
Ei ole. Normaalisti ihmiset eivät välitä poliitikkojen tai valtiojohdon lapsista. Ko lasten vanhemmissa on jo enemmän kuin tarpeeksi katselemista. Niinistön tapauksessa tosin ei ole mitään julkisuteen tuppaamista,, kun taas joku tyhmä Marin tunkee, joka paikkaan näyttämään mekkoja, kun todelliset näytöt puuttuu.
Lapsuudessani näimme, koko perhe, Paavo Väyrysen Helsingin keskustassa auton ikkunasta. Vuosi oli ehkä 1986 tai -87.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Näin tähden taivaalla. Tai no oli niitä useampikin. Tai no enemmän kuin hiekanjyviä Saharassa.
En tiennytkään että spandexeja myydään koossa gorilla.