Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiat mitkä vahingoittavat meitä eniten ihmisinä, ovat asioita mitkä maistuvat ja tuntuvat kaikkein parhaimmalle

Vierailija
02.03.2024 |

Tämä siis koskee ihan kaikkea, ruuasta parisuhteisiin ja elämään ylipäätään. 

Tää on todella fiksusti suunniteltu tämä paikka missä me eletään. Sun täytyy päihittää se peli missä elät jotta sä voit menestyä itsesi kanssa. Tämä menestys ei tarkoita rahaa automaattisesti, vaan henkistä menestystä minkä kautta toki voi tulla myös se raha. 

Kun sä jätät sen mielihyvän kokonaan pois ja valitset sen tylsemmän ja vaikeamman reitin kaikessa, sä tajuat että se onni tuleekin oikeasti sieltä, se tulee vaikeudesta. Ne on käännetty ylösalaisin

Tuskassa ja kivussa on se avain oikeaan menestykseen ja onneen. 

Kun ihminen tajuaa tämän yksinkertaisen asian, mikä vaan on sen jälkeen mahdollista.

Joten seuraavan kerran kun sun tekee mieli pullaa ja jäädä kotiin tietokoneelle, mielummin kuin syödä terveellinen ateria ja mennä ulos kävelylle. Mieti kumpi on oikeasti se parempi, hetken onni ja pidempi tuska vaiko hetken tuska ja pidempi onni?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely?

2/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa huvipuistolaitteissa on? 😄 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on!

Vierailija
4/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtsarit on hyviä.

Vierailija
5/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta!!

Vierailija
6/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun täytyy päihittää se peli missä elät jotta sä voit menestyä itsesi kanssa."

Tämähän kuulostaa ihan erään Sarasvuon sopertelulla. Ja lasku perään.

Vierailija
7/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja sinun julistuksesi, ap!

Vierailija
8/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Tämä aloittaja on tämä sä-ihminen. Hän ei osaa sanoa minä.

Vierailija
9/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedonismia.

Vierailija
10/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on vaikeaa ymmärtää silloin kuin voi huonosti mutta olen itsekin tuon todistanut useastikin elämässä. 

Nyt viimeisin tuskallinen taival oli niin järisyttävän pitkä ja kipeä, että en nähnyt siinä mitään hienoa. En kertakaikkiaan. Vakava masennus siitä syntyi. 

Oli hyvin toksinen suhde jossa itsetunto mureni, lihoin valtavasti (tunnesyöminen), aloin juomaan enemmän sekä rahapelejä pelaamaan. Oli mennyt koronan myötä työt ja säästöt. Aloin helpottamaan oloani valitettavasti riippuvuuksien kautta. 

Tuo oli kamalaa aikaa ja johti siihen, että talousongelmat paisuivat ja terveys kärsi. Tein töitä paljon, jotta hallitsin tilannetta. Aina vaan kaaduin. Erosimme miehen kanssa ja muutin toiseen kaupunkiin. 

Huono olo monesta asiasta johtuen oli vain jatkuvaa. Tuntui, että koko elämä on nyt tyritty ja inhosin itseäni. Inhosin elämää ja itseäni. Eristäydyin ja oli itsemurha-ajatuksia. Tein töitä mutta sitten vain murenin. Jätin työtkin. 

Sitten ei ollut enää rahaa. On ollut päiviä kun en ole syönyt. Olen käynyt jonossa hakemassa ruokaa. 

Tämä kaikki käski minun lopettaa väkisin lankojen pitämisen kädessä. Olisinpa jo heti alkuun ymmärtänyt mistä tässä on kyse. Vastustelin ja vastustelin vaikka minun olisi pitänyt heittäytyä elämän virtaan jo heti alkuun. 

Vasta kuin hyväksyin ja luovutin, voin paremmin henkisesti.

Nyt on ulosotto päällä ja kaikkiea muuta. Voin kuitenkin paremmin kuin pitkiin aikoihin. Minä kuoriuduin kaiken jälkeen toiseksi ihmiseksi. 

Riippuvuudet jäivät, olen tasaisempi ja nöyrempi elämää kohtaan. Eilen illalla itkin onnesta ja huokaisin, että olipa matka tulla taas tähän pisteeseen.