Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3888)
Olen lentoemäntä ja syljen salaa catering-annoksiin. Haluatko kysyä jotain?
Paljon pitää maksaa et saa lennolla alkoholia ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Jo viimeistään joskus 2050 jokainen suomessa syntyvä vauva saa heti syntyessään mikrosirun matkalippuna.
Mulle yks tyyppi sano että nyt jo rokotuksissa pistetään siru. Mut on jo rokotettu ni varm pääsen lennolle ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni, nyt täällä on koira. Mistä se tänne tuli? Mulls on kauhea allergia ja kohtahan se merkkaa penkit ja nuolee tarjoiltavat kärrystä.
Koirat pois lennolta!!!?!!!!
Olet uusi porvoolainen?
Meillä on jo vuosia kulkenut Porvoon matkoilla taostelukoira, myös tällä lennolla.
Onko se taostelukoira rodultaan Rothwailer? 🤔
Tarviiko vauva oman paikan vai voiko matkustaa syytikässä? Kuulin, että koneessa on lattialämmitys, että sen puolesta ainakin.
Odottaako kone jos mies lähtee lämmittämään vauvan ruokapurkkia?
Vierailija kirjoitti:
Olen lentoemäntä ja syljen salaa catering-annoksiin. Haluatko kysyä jotain?
En halua.
Lähteeks tää lento nyt Hesestä. Ootan just mega-ateriaa???? Ehdinkö mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli "Pääsy kielletty" ilmoitus kun koitin skannata boarding pass.a. Mitä olen mokannut?
Ihan normi homma. Kokeile skannata toinen jalka ylhäällä ja vasen pikkusormi korvassa silloin, kun kuu on kauriissa ja perhonen on just lennähtänyt siivilleen. Saattaa onnistua. Tai sitten ei, mutta jatka yrittämistä. Kyllä se yleensä aina jossain kohtaa sitten onnistuu.
Ai niin. Mitä enemmän sitten kyselet asiaan liittyen, niin sen varmemmin sut hylätään. Oo ihan hissukseen vaan ja jatkat yrittämistä. Tsemppiä.
Ei päästä mukaan. On juuri kulunut viikko synnytyksestä ja lähdetään mielummin vauvan kanssa mökille.
Onhan jauhenliha pesty kunnolla? En tahdo saada ruokamyrkytystä pitkällä lennolla.
Matkustan hääpuvussa, mutta lentokoneiden vessat ovat sen verran ahtaita ettei mekko mahdu niihin. Mietin jos laittaisin vaipan.
Vierailija kirjoitti:
Lähteeks tää lento nyt Hesestä. Ootan just mega-ateriaa???? Ehdinkö mukaan?
Ai, te ootte jo matkalla. Tuun perässä antonovilla. Nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni, nyt täällä on koira. Mistä se tänne tuli? Mulls on kauhea allergia ja kohtahan se merkkaa penkit ja nuolee tarjoiltavat kärrystä.
Koirat pois lennolta!!!?!!!!
Olet uusi porvoolainen?
Meillä on jo vuosia kulkenut Porvoon matkoilla taostelukoira, myös tällä lennolla.Onko se taostelukoira rodultaan Rothwailer? 🤔
Juu, joku sinne päin se on. Vaarallinen ja käy päälle. Meitin tuki ja turva näillä Porvoon reissuilla.
Passissani lukee sivua ei voi näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?
Ehkä?
Yritin tehdä itse lähtöselvityksen mutta kirjautumisen jälkeen tuli ’sinut hyväksytään tarkastuksen jälkeen’ tuliko muillekkin tälläistä?
Vierailija kirjoitti:
Oudoin matkatavara jonka kanssamatkustaja toi mukanaan koneeseen?
No joku änkesi samaan penkkiriviin norpat ja emättimet mukana. Myötähäpeä!
Jos tää lento kestää yön yli pitääkö vaihtaa yöpuku?
Vierailija kirjoitti:
Yritin tehdä itse lähtöselvityksen mutta kirjautumisen jälkeen tuli ’sinut hyväksytään tarkastuksen jälkeen’ tuliko muillekkin tälläistä?
Sinussa on jotain epäilyttävää. Yritä kirjoittaa nimesi käyttäen satunnaisia välilyöntejä ja erikoismerkkejä. Jo pitäisi onnistua.
Näin koneessa Huuhkajien pelaajia. Ihan turhaa koko jalkapallo, olisi ollut edes Suomen jääkiekkojoukkue niin olisin hakenut nimmarit.