Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Kai täällä saa polttaa edes vessassa?
No nyt saa polttaa koneen raunioilla.
Vierailija kirjoitti:
Puolitoista vuotta sitten jollakin on riittänyt mielenkiintoa tehdä näin loistava aloitus!
Kiitos!
Nauroin ääneen! 🤣
Sama. Tääl on muutama niin hauska hyvänmielenketju säilynyt, että kiitos kaikille aloittajille ja kommentoijille.
Kaamoksen kesytystä! Ei ole marras-joulukuu mörkö vaan mahdollisuus, kun hekottelee näille...🙄
Tamponinnarukorut, vapaat kassat, jauhenlihat, pakastetut makaroninkeitinvedet, Av-reissut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saa polttaa koneen raunioilla.
Eikä tarvi ees tikkuja tai sytkää, tosta vaan koneenroihusta tulet savukkeeseen/sikariin/piippuun... juhannuskokkoon, savusaunaan...
👨🔊Selviytyneet matkustajat (eli kaikki) och klara vap... svenska snackare - perämies aikuisiän ADHD:lla tiedottaa: Saimme juuri kuvattua uuden jakson Lentoturmatutkintaan! Kiitoksia kaikille näyttelijöille ja avustajille! Jatkamme nyt kuljetuksella Porvoo Airlinesin Jäämeren lentotukialukselle muutamaksi päiväksi odottamaan uutta konetta. Kerätkää vihreät hyytelöt orthexiin, jatkamma urakkaa merellä. Laivalla saadaan yöpyä ja nauttia tuoretta jauhipottua. Lennetään kuin Juri Gagarin, LENNÄ!
Jee. Tätä matkaa ei kaverit usko todeks kun palattuamme kerron...
... kai me palaamme? ... joskus..
Hei, piip piip piip piip, hätä! Peruuttakaa! Unohdin ulostenäytteet maastoon!
Iiikkk. Unohdin isävainaan sinivalkoruudullisen nenäliinan näreen oksaan kuivumaan...
Nytten ei lohdutuksen kyynelten kuivausta luvassa. Pärjätkää omillanne.
Skuul sille🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Juuli Juristi tässä
Olen vapaalla, mutta joitain rahakkaita caseja voin hoitaa.
Pelikaanit tyyrpuurissa on force majeure - ei korvauksia
Yt Juuli Juristi (Juuli Jurist jos olemme jo Norjassa)
No kun semmosta kysysin, kun en vielä ennättänyt alemerkillä joulukortteja kotoa postittaa ja matka tuntuu venähtävän ja mulla on merkit ostettu. Ni että käykö ne samat merkit ens v jouluna, jos siiheksi selviämme... takaisin siis... mutta kortit kirjoitin ja uuden v toivotukset on v 2023...
Niin että miten toimitaan? Kortteja on kuitenkin 18, taloudellisesti merkittävä erä.
Vierailija kirjoitti:
👨🔊Selviytyneet matkustajat (eli kaikki) och klara vap... svenska snackare - perämies aikuisiän ADHD:lla tiedottaa: Saimme juuri kuvattua uuden jakson Lentoturmatutkintaan! Kiitoksia kaikille näyttelijöille ja avustajille! Jatkamme nyt kuljetuksella Porvoo Airlinesin Jäämeren lentotukialukselle muutamaksi päiväksi odottamaan uutta konetta. Kerätkää vihreät hyytelöt orthexiin, jatkamma urakkaa merellä. Laivalla saadaan yöpyä ja nauttia tuoretta jauhipottua. Lennetään kuin Juri Gagarin, LENNÄ!
Siis mennäänkö nyt johonkin laivaan? Minkälainen merikapteeni siinä on? Onko vapaa?
Juttelias utelias kirjoitti:
Iiikkk. Unohdin isävainaan sinivalkoruudullisen nenäliinan näreen oksaan kuivumaan...
Nytten ei lohdutuksen kyynelten kuivausta luvassa. Pärjätkää omillanne.
Skuul sille🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Nyyh nyyh! Miten nyt kuivataan minun surun kyyneleeni?
No notta me oltas yhres miehes tää kone saatu kuntohon. Mutta nyt sitte lähretähän johonkihin lentotukialuksehen! Taitaa olla niin notta ne on nää meirään nais matkustajat jotka sitä eniten haluaaaa. Onhan siellä varmahan komehia miehiä näiden vosujen silimähän. Vaikka olis tässä meikälääsiäki vapaita miehenköriläitä. Notta maar.
Ihanaa lentotukialus! Ihan kuin Topgunissa!
Minulle paikka aluksen kapteeninpöydästä kun olen tottunut kansainvälisiin asiantuntijatehtäviin!
Näettekö kyljessä lukee nato todellakin otan mielelläni yhden miehistöstä oppaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Näettekö kyljessä lukee nato todellakin otan mielelläni yhden miehistöstä oppaakseni.
Oiih! 🥰 Miksi en lähtenyt lennolle mukaan? Jäin AV-kuppilaan Irkun ja Mirkun kanssa ottamaan kuppia. Miten pääsen sinne?
Tv. Pirkko 51v.
Huhuu AV- ystäväni! Olen täällä jossain. Tulkaa hakemaan minut! Nopeasti sellainen helikopteri 🚁 minut noukkisi täältä rahtilaivasta jostain intia-puola-pakistanista. Oiih! Komea lentotukialuksen mies laskeutuisi helikopterista vaijerilla ja hellästi kantaisi minut turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle paikka aluksen kapteeninpöydästä kun olen tottunut kansainvälisiin asiantuntijatehtäviin!
Ai täällä on muitakin erityisiä erikoisia asiantuntijoita. No.. minä olen kuitenkin ylempää luokkaa ( ei huomaa vaatetuksesta) härre gooden då. Onneksi pääsin eroon siitä etupenkin lesottajasta ja 6 vuotiaasta mesoajasta. Laiva matka Monsalaan alkakoot.
Vierailija kirjoitti:
Totta tosiaan! Porvoo on ollut NATO:n hiljaisia perustajajäseniä jo vuosikymmeniä. PA:lla on ollut oma lentotukialus jo kymmenisen vuotta. Kouvolan lennosto käyttää myös harjoitteluun paattia. Ja Steven Seagal. Tosin ei nyt enää kun on väärän maan kansalainen.