Sopinko asiakaspalveluun?
Olen viehättävä ja minulla on venäläinen tausta. Vaikka työpaikallani on onnistuneita rakkaustarinoita, oma kokemukseni on, että vaikka olen rakastunut miesasiakkaisiin useammin kuin kerran, tavoitellut heitä aktiivisesti ja ollut heidän kanssaan suhteissa, nämä asiakkaat eivät usein halunneet pitkäaikaista sitoutumista; jotkut jopa halusivat vain puhtaasti seksuaalista kanssakäymistä. Alan jopa tuntea oloni hieman kyllästyneeksi tähän työhön, johon liittyy kontakteja miesasiakkaiden kanssa. En tiedä, kehen rakastun seuraavaksi, vai onko se kuten ennen mies makaa kanssani ja jättää minut. Mitä minun pitäisi tehdä? Asiakaspalvelun lisäksi minulla ei ole käytännössä mitään muuta työkokemusta.
Kommentit (14)
Voisit sopia influensseriksi. Näitä kutsutaan joskus rumasti trolleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Opettele ensin suomi ja painu takas venäjälle. Paikkasi ei ole suomessa
Hyvää suomea on.
Ihan ekana on hyvin kyseenalaista iskeä ASIAKKAITA! Ja sitten opastusta miesten maailmaan. Mies ottaa huvikseen sen, joka on tyrkyllä. Mutta jos mies oikeasti haluaa jonkun, näkee kyllä vaivaa sen eteen. Oot liian helppo saalis, joka käytetään ja hylätään. Oma parisuhteeni kestää, koska mieheni halusi minut. Ei siksi että olin tarjolla.
Paras tapa pitää mies on saada lapsi hänen kanssaan. Seuraavan kerran, kun tapaat miespuolisen asiakkaan, josta pidät, tiedät mitä tehdä, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää suomea on.
Sopinko ei ole suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää suomea on.
Sopinko ei ole suomen kieltä.
Pikku virhe
Eikö sulla ole muita tilaisuuksia tavata miehiä?
Sulla saattaa olla vahva omistautumisen tunne ja nautit ohjauksen antamisen tunteesta? Mutta miesasiakkaat saattavat nähdä suhteenne vain kaupantekona.
Etsin asiakaspalvelutyötä, jossa ei ole miesasiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Etsin asiakaspalvelutyötä, jossa ei ole miesasiakkaita.
Olisitko kiinnostunut asiakaspalvelutyöstä, jossa ei olisi miesasiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa pitää mies on saada lapsi hänen kanssaan. Seuraavan kerran, kun tapaat miespuolisen asiakkaan, josta pidät, tiedät mitä tehdä, eikö niin?
Näin
Epävakaiden tunteiden omaavat ihmiset eivät sovellu asiakaspalvelutyöhön, etenkään naisasiakkaiden kanssa tekemisissä ollessa.