Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Olin varasijalla tälle lennolle. Tänään pääsin sisään!! ❤🐱🏍
Vierailija kirjoitti:
Meneekö risteily Yyterin kautta?
Ei, mutta juna kulkee.
Saisiko lennolla kynsihoidon ja lisää enkelinkiharoita. Varokaa koskemasta merkkilaukkuuni. Tiedoksi että tossuni ovat myös kalliit. En kylläkään urheile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö risteily Yyterin kautta?
Ei. Yyteriin ei poiketa, johan koko porukka jäisi sinne ja ketään ei enää kiinnosta Munsala.
Yyterissä on myös miesjunailun vaara. Vai oliko se Kalajoella? Nooh, dyynit kuin dyynit...
Se kuuluisa Pikajuna Yyterin. (Lauletaan kuin Meksikon)
Mies jätti minut juuri ennen lentoa. Mitä tehdä? Meillä on neljä lasta joista pienin on vauva.
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti minut juuri ennen lentoa. Mitä tehdä? Meillä on neljä lasta joista pienin on vauva.
Ristiäisten jälkeen?
Kyllä. Edellisellä lentovuorolla kotiin tuli Suomen suunnistusmaajoukkue Tsekin MM-kisoista. Suunnistus oli työlästä, koska matkatavarat olivat sekaantunet jo Suomesta lähdettäessä Suomen jalpapallomaajoukkueen kanssa. Molempien joukkueiden menestyys jäi heikoksi: Suunnistajilla oli mukana potkupallot ja jalkapallojoukkueella kompassit. Kerran kyllä kompasseista oli hyötyä, kun Tanskan maali löytyi. Mutta eihän se yksi kerta pitkälle vienyt.
Millä paikalla se tissihullu istuu. Voisin vaihtaa muutaman sanasen.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunapaikalla 4c eiku a
Porvooseen? Haluan kyllä ehdottomasti Hankoon 👍.
Vierailija kirjoitti:
Porvooseen? Haluan kyllä ehdottomasti Hankoon 👍.
Järkätään souturetki Hankoon!
Mä voin tulla lyömään tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikkunapaikalla 4c eiku a
Kiitos. Ostin sellaiset "vappu" tekotissit. Voisko joku tulla kuvaamaan kännykällä, että saataisiin se örvelö putkaan? Apuja tarvitaan.
Siis miten lento on jo näin pitkällä, eikä vieläkään ole selvinnyt oliko Muumi-limssaa kylmässä punaisena vai vihreänä vai molempina?
Kohta kyllä tilaan kalleinta shampanjaa ja sitten lähtee ihan mopo käsistä. Kenen syy?
Onko lennolla mukana yhtään suurten ikäluokkien jäsentä? Ymmärtävätkö he ollenkaan näin hienon nykyaikaisen matkan päälle?
Kenen vieressä istuu lennon moukkamaisin matkustaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin matkaan tuoreen miesystäväni kanssa. Löysin Tinderistä Einon, 108 v. Meillä on ikäeroa 58 v. Arvatkaa miten nuoreksi tytsyksi tunnen itseni! Einolle rokkifestarit on ihan uusi elämys kun hänellä nuoruus meni Dallapeta kuunnellessa.
Ah , löytäisinpä minäkin Einoni. Sinulle se on mahdollista koska et omaa minun älynlahjojani. Minun on mahdotonta löytää tasoistani seuraa. Olenkin täällä yläkerran ykkösluokassa tehnyt taulukoita Porilaisten marssin ja Maamme laulun eduista. Taulukkojen mukaan te laulatte minulle ENSIN Porilaisten marssin ja heti perään Maamme laulun. Laulujen aikana on suotavaa taputtaa. Tämä tapahtuu siis silloin kun ensimmäisenä poistun koneesta. Yrittäkää nyt aivokääpiöt edes tämä muistaa. Kiitos.
Siis olet ekselöinyt taulukkoja?
Ei kun se pikselöi niitä taulukoita! Matkustamohenkilökunta on tunnin yrittänyt suostutella sitä palaamaan omalle paikalleen, mutta se ei lähde ennen kuin kone laskeutuu. Voisitteko aloittaa sen Porilaisten marssin nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kenen vieressä istuu lennon moukkamaisin matkustaja?
En osaa päättää. Toisella puolellani istuu mies joka puhuu murretta. Sillä on eväänä panaani...toisella puolella on mies joka puhuu koko ajan alapäänsä sheivaamisesta. Toivon todella ettei se ota panaaniaan esiin!
Vierailija kirjoitti:
Onko lennolla mukana yhtään suurten ikäluokkien jäsentä? Ymmärtävätkö he ollenkaan näin hienon nykyaikaisen matkan päälle?
He ovat edelleen ihan pihalla nykyajasta, mutta roikkuvat vielä sinnikkäästi siivellä.
Miten saada suoli toimimaan lentokoneessa? Mielellään tuossa kahdeksan-puoli kymmenen välillä aamulla. Vinkkejä?
Ei kokemusta, mutta tällaista odotettavissa:
- jätä se sika
- tee lasu
- toiset ei vaan osaa opettaa
- luuletko, että kaikki asuvat kehä III:n sisäpuolella?
- voiko kateuteen kuolla?
- uli uli uli persunillitystä
- eikö Helmi ymmärrä lähteä