Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1261/4004 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä täällä on se joystick?

Stuertin housuissa on aika namu. :P

Vierailija
1262/4004 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se telakoitunut stuertti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/4004 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta, haluan vaihtaa paikkaa! Vierässäni istuu pessutteluhullu. En kestä enää tuota monotonista toistuvaa typerää kysymystä jonka se säännöllisin väliajoin huuliltaan päästää.

Vierailija
1264/4004 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se telakoitunut stuertti?

Joo, siinä yhteydessä näin.

Olin aika kateellinen!

Vierailija
1265/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko paluumatkalla laskeutua katsomaan Dianan muistopatsasta?

Vierailija
1266/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu vessassa? Tippuuko tuotokseni maahan?

Vierailija
1267/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako matkan lennosta Porvoo Airlanes -pluspisteitä kun kerran lennän veronmaksajien = Munsalan laskuun?

Pitää kysyä Tytiltä miten ne saa piilotettua perheen Porvoon lennoille. Ajattelin kuitenkin jo alkaa harjoitella runonlausuntaa jos joku lähtee peräämään minun ihan henkilökohtaisia pisteitä. Tosin vikahan on nyt Munsalan viraston matkailuyksikön virkahenkilön vika - mistäs osti mulle liput. 

Vierailija
1268/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koukataanko everestin kautta ja haetaan pari vainajaa kyytiin? eivät varmasti ala riitelemään ja rettelöimään matkustamossa, vaan ovat hiljaisia ja istuvat täysin jähmettyneenä paikallaan

Vierailija
1269/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koukataanko everestin kautta ja haetaan pari vainajaa kyytiin? eivät varmasti ala riitelemään ja rettelöimään matkustamossa, vaan ovat hiljaisia ja istuvat täysin jähmettyneenä paikallaan

Joo, mun koira lähti jo sitomaan heitä matkaa varten. Ei tarvitse siis ottaa edes matkustamoon, roikotetaan ulkoilmassa vaan.

Vierailija
1270/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin huomenna mennä kannustamaan Jarmo Lenkoa futis-puolivälierään. Onnistuisiko koukkaus Roomaan ottelun kautta?

Vierailija
1271/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Palasin istumapaikalleni 15C vierestä ja penkkinaapuriksi oli tullut tuo Tytti!!! Eikö sillä oo enää lentopisteitä Finskille kun piti tulla pilamaan tää Munsalan lento!! Voi ei!

Eikö koneessa ole penkkiriviä 13?

Joissakin koneissa se on poistettu tietyistä syistä, mutta jos löytyy, runoile Tytti siirtymään sinne.

Vierailija
1272/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin matkaan tuoreen miesystäväni kanssa. Löysin Tinderistä Einon, 108 v. Meillä on ikäeroa 58 v. Arvatkaa miten nuoreksi tytsyksi tunnen itseni! Einolle rokkifestarit on ihan uusi elämys kun hänellä nuoruus meni Dallapeta kuunnellessa.

Äläs sano, nuo vanhat bändit on hanakoita tekemään comebackit, ehkä se Dallape nousee vielä lavalle ens kesän Ruisrockissa!

Vierailija
1273/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan samalla kaikki 300. Siivotaan vuori ja maksetaan sherpoille kunnon tipit. 20e päivässä on ehdottomasti liian vähän. Meillä av-mammoilla on maailman parhaat siivoojat.

Vierailija
1274/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin huomenna mennä kannustamaan Jarmo Lenkoa futis-puolivälierään. Onnistuisiko koukkaus Roomaan ottelun kautta?

Joo! Mennään eka Pietariin ja Romaan ja koukataanko vielä Copa American matseissa? Oon kuullut, ettei rajalla tarvi käydä enää kotonatesteissä.

Vierailija
1275/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Vertti-Yannican laittaa turvavyö vaikka ei tahdo? Pysyä paikallaan penkissä? Vaikka Vertti-Yannica on erityislapsi? Ai on? #someraivo !

Vierailija
1276/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos vain enkelinkiharani eivät suoristu matkalla?

Vierailija
1277/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tassukumppani mukana salamatkustajana lentolaukussa. Kukaan ei ole vielä huomannut mitään.

Vierailija
1278/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voin laittaa sähköjoponi lennon ajaksi, saiskohan sen  jotenkin ylähyllylle. Eikö noita Munsalan kansallispukuja voisi laittaa penkin alle.

Tulin kentälle luontoa säästäen polkupyörällä ettei ilmastomuutos tästä pahenisi. Jokainen vois vähän hei miettiä omia valintojaan

Vierailija
1279/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kuuhun on laskeuduttu. Mennään valloittamaan kuu ja julistetaan se AV maaksi.

Shampoo meni päähän siis tää kuohuva tässä lasissa.

Vierailija
1280/4004 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko ottaa rokotuksen, jos se on Munsalassa pakollinen?

Itse voisin ottaa rokotuksen, mutta viisivuotias lapseni manipuloi minua eikä suostu ottamaan rokotetta ilman karkkilahjusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän